някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от svetoslavned » 02 Яну 2013, 17:50

Днес отново свалих колектора и за по сигурно махнах Пеперудите и въпреки че изглеждаха добре се оказва че в основата си се държат на половината от сечението на оста ...може би от това идва целия проблем...ще се обадя на тези от завода ма БМВ за да си поправят грешката :mhihi: А иначе не съм забелязъл никакъв спад в мощността на колата , върви си както преди, забелязвам само че има по голяма инерция когато върна газта и съм на скорост. Така че май е по добре да се махат тези Пеперуди за да нямаме проблеми и да си караме колите без страх че може да се случи авария която може да се избегне предварително. :driving:
свн

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320D, E46, 2003, 150HP

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Totomirov » 07 Яну 2013, 22:52

Здравейте Колеги,

Първо искам да изкажа благодарностите си към Заги, за това че ми насочи вниманието към тази толкова важна тема.

Прочитайки до момента не срещнах никой да се е поинтересувал дали тези проблемни клапи се продават от официалните дистрибутори и ако да, то на какви цени. Всички съветват да се отстранят, но ако приемем, че "живота" им е около 200 000км и ако цената за нови не е убийствено висока, то според мен има резон човек да ги подмени и в следващите 200 000км да си продължава да "спи спокойно".

Знам, че с тази идея ще привлека много негативни мнения, но все пак е вариант, който според мен не е за пренебрегване. Моля ако на някой не му представлява трудност да проверии да пусне цените примерно на Дару.

Поздрави

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 08 Яну 2013, 9:21

Само в комплект с колектора :mhihi:

Номенклатурен номер : 11617800577
Описание : ВСМУКАТЕЛЕН КОЛЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 896.56 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

П.С. Това е за 4 цилиндровите мотори...за 6таците:

Номенклатурен номер : 11617800580
Описание : ВСМУКАТЕЛЕН КОЛЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 1031.05 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 08 Яну 2013, 19:32

Моля :mrgreen: :bchug:

А и честно казано защо да даваш 900 кинта за нещо, което е напълно излишно и потенциално опасно за мотора? По-добре сипи нафта за тия пари и си карай колата.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 08 Яну 2013, 20:14

Че тва си е мап и съединител
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Maxmadness » 14 Яну 2013, 1:05

Totomirov написа:Здравейте Колеги,

Първо искам да изкажа благодарностите си към Заги, за това че ми насочи вниманието към тази толкова важна тема.

Прочитайки до момента не срещнах никой да се е поинтересувал дали тези проблемни клапи се продават от официалните дистрибутори и ако да, то на какви цени. Всички съветват да се отстранят, но ако приемем, че "живота" им е около 200 000км и ако цената за нови не е убийствено висока, то според мен има резон човек да ги подмени и в следващите 200 000км да си продължава да "спи спокойно".

Знам, че с тази идея ще привлека много негативни мнения, но все пак е вариант, който според мен не е за пренебрегване. Моля ако на някой не му представлява трудност да проверии да пусне цените примерно на Дару.

Поздрави



Махни си ги,и тогава "Спи спокойно"... изобщо не се занимавай да си купуваш от Дару тая измишльотина която струва 900 лева...и като минеш некви 70-80000 км пак да си мислиш аджеба да не падне утре някоя пеперуда в мотора и да стане мортал комбат.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 26.10.2011
Местоположение: Русе
Мечтае да кара: e46 330i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от minimalcoholic » 17 Яну 2013, 19:06

колеги след сваляне на колектора трябва ли да се сменят гарнитурите ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от mustang1986 » 17 Яну 2013, 19:25

Желателно е.Макар,че повечето не сме го направили
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от bai_ILIA » 17 Яну 2013, 20:58

mustang1986 написа:Желателно е.Макар,че повечето не сме го направили

да, понеже някой път гарнитурките ако са много надървени и почва да сълзи масло. би било тъпо пак да се сваля колектора ако почне да омаслява затова е най-добре да се сменят. към 30-на лв. бяха по спомен квадратните и кръглите гарнитурки за 6 цилиндрови дизел.
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 26.10.2011
Местоположение: Русе
Мечтае да кара: e46 330i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от minimalcoholic » 17 Яну 2013, 23:54

питам,защото смъквах колектора преди време да махам пеперудите и от тогава ми прави впечатление че от време на време и падат оборотите...четох тук там и се оказа че може проблема да е именно в тези гумички и да влиза въздух...така че ще пробвам да ги сменя дно се оправи
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от timur_lenk » 01 Мар 2013, 0:36

Днес махнах клапите,колата е ок - E60 530d 218 hp
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 4.10.2011
Местоположение: София
Кара: e46 330CD

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от revell » 02 Мар 2013, 4:37

За съжаление пеперудите наистина летят, нараняват буталата, стигат и до турбината. Някои неща се учат по трудния начин :(
Махате ги, отивате на екскурзия с жената и пак ще сте напред :)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.05.2013

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Body_bosss » 09 Май 2013, 18:48

Здравейте , може ли да ми кажете моето 330д 2006г е91 Tour Combi Automatik на 250000км , имали въпросните пеперудки и нужно ли е да се махат и да се слагат тапи на тяхно място , за този модел как са и проблемнили са ? Благодаря предварително за отговора !

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 15 Май 2013, 9:04

Усилени са при 90ките...но шанса да паднат пак го има.

При по-новия мотор (фейсовия на Е90) вече нещата седят по малко по-раличен начин.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 15 Май 2013, 9:26

Dimitroff написа:Усилени са при 90ките...но шанса да паднат пак го има.

При по-новия мотор (фейсовия на Е90) вече нещата седят по малко по-раличен начин.

:yes:
Понеже много хора питат дали пеперудките на N47 мотора трябва да се махат - отговора е НЕ. Ето защо:
Изображение
Иначе казано - пеперудките на N47 вече са на една ос, която е много дебела, а самите пластини са занитени. Почти няма шанс да паднат.

Това е.
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook