Финансовата криза
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Финансовата криза
Светът бил обхванат от финансова криза... ама кой свят, западното полукълбо или източното?
България, както винаги, е някъде по средата... ама къде по средата, пак на кризата в средата...
Това, отнесено към частния случай на родния БМВ фен, поражда една нова, изпълнена с нов смисъл реалност, пречупена през индивидуалната нагласа, но събрана под ново общо мото, а именно "КРИЗА Е!"
Култовият израз в края на изречението по-горе, освен че се ползва от куп политици за оправдание на определени безобразия, се ползва успешно и в реалното, и във виртуалното пространство, с цел отново да се оправдаят определени безобразия.
Да се опитаме да ограничим използването на култовия израз до една тясна граница от интереси, а именно използването му в този форум. Да се опитаме да я сведем още малко до интересите на феновете в търговските раздели.
От една страна имаме продавачи, които мразят култовата фраза (по нататък ще я обозначавам с "КФ" за краткост и леснота). От друга страна, имаме купувачи, за които тя се е превърнала в Словото Божие. Между другото, тук е мястото да отбележа, че колкото често купувачи и продавачи застават от другата страна на "бариерата", толкова често си променят отношението към КФ.
И тук започва яката фенщина... пояснявам - следствия от КФ:
1. Слагаме алтернативно гориво;
2. Купуваме части, за които знаем, че не са ОЕМ, а и имаме силни подозрения, че са правени в полукълбото, което не е обхванато от финансовата криза;
3. Почваме да забавяме интервалите за обслужване;
4. Слагаме по-силна музика, да не се чуват разни неща от трансмисия и ходова част;
5. След като сме се похвалили във форумо какви сме тарикати, ако някой дори посмее да ни направи забележка, подскачаме като озверели псета и почваме да му напомняме, че е ФИНАНСОВА КРИЗА!
А... къде остана БМВ-то?
Някъде в източното полукълбо, но не на Земята, а на нашето съзнание...
И тук идва мястото да оневиним повечето от вас, четящи тази тема, като я ограничим само до един конкретен модел на БМВ, а именно Е30. Всички притежатели на други модели, могат да се чувстват изключени от горните разсъждения, но ако не се чувстват - още по-добре за тях.
Използването на КФ по отношение на най-великия модел на БМВ граничи с невероятен цинизъм. Е30 не е просто "някакво" БМВ... Е30 е нещо свещенно, неизменно, съдбоносно... Е30 не е само на едното полукълбо...
Какво гласи КФ? КРИЗА Е!
Както казва един светлозелен съфорумец относно Е30-маняците "За тоя, дето сега е криза, и преди е било криза..."
П.С. Търся Е46-чка с най-малкия мотор с ГИ, ако може оферти на ЛС.
България, както винаги, е някъде по средата... ама къде по средата, пак на кризата в средата...
Това, отнесено към частния случай на родния БМВ фен, поражда една нова, изпълнена с нов смисъл реалност, пречупена през индивидуалната нагласа, но събрана под ново общо мото, а именно "КРИЗА Е!"
Култовият израз в края на изречението по-горе, освен че се ползва от куп политици за оправдание на определени безобразия, се ползва успешно и в реалното, и във виртуалното пространство, с цел отново да се оправдаят определени безобразия.
Да се опитаме да ограничим използването на култовия израз до една тясна граница от интереси, а именно използването му в този форум. Да се опитаме да я сведем още малко до интересите на феновете в търговските раздели.
От една страна имаме продавачи, които мразят култовата фраза (по нататък ще я обозначавам с "КФ" за краткост и леснота). От друга страна, имаме купувачи, за които тя се е превърнала в Словото Божие. Между другото, тук е мястото да отбележа, че колкото често купувачи и продавачи застават от другата страна на "бариерата", толкова често си променят отношението към КФ.
И тук започва яката фенщина... пояснявам - следствия от КФ:
1. Слагаме алтернативно гориво;
2. Купуваме части, за които знаем, че не са ОЕМ, а и имаме силни подозрения, че са правени в полукълбото, което не е обхванато от финансовата криза;
3. Почваме да забавяме интервалите за обслужване;
4. Слагаме по-силна музика, да не се чуват разни неща от трансмисия и ходова част;
5. След като сме се похвалили във форумо какви сме тарикати, ако някой дори посмее да ни направи забележка, подскачаме като озверели псета и почваме да му напомняме, че е ФИНАНСОВА КРИЗА!
А... къде остана БМВ-то?
Някъде в източното полукълбо, но не на Земята, а на нашето съзнание...
И тук идва мястото да оневиним повечето от вас, четящи тази тема, като я ограничим само до един конкретен модел на БМВ, а именно Е30. Всички притежатели на други модели, могат да се чувстват изключени от горните разсъждения, но ако не се чувстват - още по-добре за тях.
Използването на КФ по отношение на най-великия модел на БМВ граничи с невероятен цинизъм. Е30 не е просто "някакво" БМВ... Е30 е нещо свещенно, неизменно, съдбоносно... Е30 не е само на едното полукълбо...
Какво гласи КФ? КРИЗА Е!
Както казва един светлозелен съфорумец относно Е30-маняците "За тоя, дето сега е криза, и преди е било криза..."
П.С. Търся Е46-чка с най-малкия мотор с ГИ, ако може оферти на ЛС.

Re: Финансовата криза
Има ли желание има и начин
Ама айде в 02:40 няма да разсъждавам, че ще ме изгоните от форума..

Ама айде в 02:40 няма да разсъждавам, че ще ме изгоните от форума..
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Финансовата криза
Готино и точно мнение.
Не съм фен на ФК, но ми е интересно твоето мнение по някой сравнения.
Парцаливо РЕКАРО за 300лв с/у седла ФК.
Ремус, на който му го няма горния слой ламарина и вътрешностите за 200лв с/у ФК.
М-волан за 200лв...............
М-окачване, умирало няколко пъти в годините.................
Е30, ама стоково, запазено за 5000лв.............
Оригинален касетофон за 50лв........
Пак казвам, не съм фен на ФК, но цените в подфорум ПРОДАВА са много забавни.
ПП. Тоя аватар ми липсваше
дано и други хора го разбират 
Не съм фен на ФК, но ми е интересно твоето мнение по някой сравнения.
Парцаливо РЕКАРО за 300лв с/у седла ФК.
Ремус, на който му го няма горния слой ламарина и вътрешностите за 200лв с/у ФК.
М-волан за 200лв...............
М-окачване, умирало няколко пъти в годините.................
Е30, ама стоково, запазено за 5000лв.............
Оригинален касетофон за 50лв........
Пак казвам, не съм фен на ФК, но цените в подфорум ПРОДАВА са много забавни.
ПП. Тоя аватар ми липсваше


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Финансовата криза
А какво би казал за:
Перфектно РЕКАРО за 500 лв. VS седла ФК...
ЧИТАВО (проверено) афтермаркет гърне за 200 лв. VS ФК...
М-волан за 250 лв., за да е читав...
Чисто ново окачване от Bilstein и H&R за 1200 лв.
Е30, ама стоково, запазено за 7000 лв. ...
Оригинален касетофон за 150 лв. ...
Да приемем, че колата е за търговия и разходната част трябва да се следи... да, ама къде е за търговия? В цивилизацията ли или на Балканите? Ако е на Балканите, тогава логиката ти е желязна, но ако е за цивилизования свят, даже няма и да ти мине през акъла ФК, щото после няма продаване... само като покажеш фактурите с последните "ъпгрейди" на евентуалния бъдещ купувач и в следващия момент ще му видиш гърба. На Балканите, обаче, няма нужда да показваш фактури, всичко е на юнашко доверие, съвсем отделен е въпроса кой на кого и колко вярва, дори и да му показваш фактури...
Ако колата я правиш за себе си... колко струва твоя живот в оня миг от завоя, в който окачването на ФК те предава? Същата прегръдка ли ти дават седлата ФК като оригиналното РЕКАРО? Карат ли те да се хилиш като идиот още със самото сядане в тях? Има ли смисъл да продължавам с въпросите?
Някои неща се изстрадват, бидейки подложени на критични момени и тежката проверка на времето и тогава се вижда трайни ли са или не са... както се подлага на тежката проверка на времето истинското приятелство, истинската любов и т.н., да не навлизам в мелодраматични нюанси... така минава и връзката с Е30 - през много критични моменти - отчаяние, омраза, любов... и връзката не е от днес за утре и там аргументът "финансова криза" не съществува. Както на любимата жена не би купил "ОЕМ" парфюм от Илиянци, така и на Е30-ката не можеш да й вземеш гърне "РЕМУС" оттам. "Финансовата криза" е тема за разпъване на локуми на "мегдана", а Е30-ката иска да й говориш истината в очите. Иначе наказва и то без милост, точно както любимата жена.
Сещам се за далечната 2002г., когато пред входа си седеше кротко първата ми Е30-ка. Въпреки че тогава нямаше финансова криза (nota bene!), тя не мръдна оттам три месеца, докато успях да събера пари да й купя ОЕМ частта, от която се нуждаеше. Можех да направя компромис, но това е въпрос на нагласа и манталитет. И най-вече на Tsaheylu.
Перфектно РЕКАРО за 500 лв. VS седла ФК...
ЧИТАВО (проверено) афтермаркет гърне за 200 лв. VS ФК...
М-волан за 250 лв., за да е читав...
Чисто ново окачване от Bilstein и H&R за 1200 лв.
Е30, ама стоково, запазено за 7000 лв. ...
Оригинален касетофон за 150 лв. ...
Да приемем, че колата е за търговия и разходната част трябва да се следи... да, ама къде е за търговия? В цивилизацията ли или на Балканите? Ако е на Балканите, тогава логиката ти е желязна, но ако е за цивилизования свят, даже няма и да ти мине през акъла ФК, щото после няма продаване... само като покажеш фактурите с последните "ъпгрейди" на евентуалния бъдещ купувач и в следващия момент ще му видиш гърба. На Балканите, обаче, няма нужда да показваш фактури, всичко е на юнашко доверие, съвсем отделен е въпроса кой на кого и колко вярва, дори и да му показваш фактури...
Ако колата я правиш за себе си... колко струва твоя живот в оня миг от завоя, в който окачването на ФК те предава? Същата прегръдка ли ти дават седлата ФК като оригиналното РЕКАРО? Карат ли те да се хилиш като идиот още със самото сядане в тях? Има ли смисъл да продължавам с въпросите?
Някои неща се изстрадват, бидейки подложени на критични момени и тежката проверка на времето и тогава се вижда трайни ли са или не са... както се подлага на тежката проверка на времето истинското приятелство, истинската любов и т.н., да не навлизам в мелодраматични нюанси... така минава и връзката с Е30 - през много критични моменти - отчаяние, омраза, любов... и връзката не е от днес за утре и там аргументът "финансова криза" не съществува. Както на любимата жена не би купил "ОЕМ" парфюм от Илиянци, така и на Е30-ката не можеш да й вземеш гърне "РЕМУС" оттам. "Финансовата криза" е тема за разпъване на локуми на "мегдана", а Е30-ката иска да й говориш истината в очите. Иначе наказва и то без милост, точно както любимата жена.
Сещам се за далечната 2002г., когато пред входа си седеше кротко първата ми Е30-ка. Въпреки че тогава нямаше финансова криза (nota bene!), тя не мръдна оттам три месеца, докато успях да събера пари да й купя ОЕМ частта, от която се нуждаеше. Можех да направя компромис, но това е въпрос на нагласа и манталитет. И най-вече на Tsaheylu.

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Финансовата криза
На Златко разсъжденията
Стоял 3 месеца за да си купи видиш ли оригинална част. Те в България и заплатите ни са ОЕМ, че да купуваме ОЕМ части. Аз заради тея манящини си купих маняшка 36-чка. Поне всичко е на народни цени а не на цени за "маняци". Когато взема заплата от 3 палки нагоре, може пак да помисля за Е30.

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Финансовата криза
Сори, брат, ама ти и "3 палки и нагоре" заплата да взимаш, пак няма да си купиш ОЕМ част.
Тогава нямаше да пестиш за цигари например, а за кубински пури (образно казано). И пак щеше да пестиш от Е30-ката.
Както казах, въпрос на манталитет е.
Не си прочел внимателно темата, ако го беше сторил, щеше да си спестиш неловкото положение, в което се постави с мнението си.
Тогава нямаше да пестиш за цигари например, а за кубински пури (образно казано). И пак щеше да пестиш от Е30-ката.
Както казах, въпрос на манталитет е.
Не си прочел внимателно темата, ако го беше сторил, щеше да си спестиш неловкото положение, в което се постави с мнението си.

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Финансовата криза
Не виждам никой друг освен теб в неловко положение, как по цял ден ревеш, че няма "маняци" за 30-ките. Ама си прав, аз ако имам 3+ палки няма да си взема 30-ка ами някоя Е90-тка примерно
За жалост Е30 не е кола за всеки ден, не всеки може да си ползва 30-ката за събота и неделя.

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Финансовата криза
Знам, знам... как се замазва задна емблема с много ентусиазъм и много кит, докато задната престилка седи като гърмяна със съчми за едър дивеч, а и другите гнилочи се развиват успешно...
Пожелавам ти да си вземеш Е90-ка час по-скоро и да се успокоиш, че никога повече няма да ти се наложи нова среща с Е30, щото тя ще е пагубна за нея.
Пожелавам ти да си вземеш Е90-ка час по-скоро и да се успокоиш, че никога повече няма да ти се наложи нова среща с Е30, щото тя ще е пагубна за нея.


- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: Финансовата криза
Айде стига, че тука не е Е30.бг за да чатим. Всеки с вижданията си 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Финансовата криза
Много вдетиняване за една морално остаряла купчина ламарини
И аз харесвам модела и имах доскоро такъв, откъм возия и усещане е неповторима и от първото каране се влюбих в тая кола, ама реално като теглиш масрафа колко пари си налял и какво имаш накрая -е не мерси. Храниш тезковозен кон, караш магаре
Никога повече Е30
Ма всеки си решава де



Ма всеки си решава де

Никой не мое ма връне на селу!
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Финансовата криза
Морално остаряла купчина ламарини, казваш...
Чудно ми е, защо тогава все още продължават да я сравняват тази морално остаряла кучпина ламарини с върха на сладоледа?
http://www.youtube.com/watch?v=3NbRxOdG8Nw
Чудно ми е, защо тогава все още продължават да я сравняват тази морално остаряла кучпина ламарини с върха на сладоледа?
http://www.youtube.com/watch?v=3NbRxOdG8Nw

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Финансовата криза
Защото повечето имат друго мислене.. Темата е много дълга. Няма да го разберат това, докато не се опарят от първа ръка.. Да и аз искам да карам перфектно Е30 за 500лв, ма не стаа. Затова се мисли, като купуваш нещо и вече си зависи от идеята ти за тази кола. Примера с жената е много уместен... Е30 се купува със сърце и с идеята, да я гледаш като жена ти/приятелката ти.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Финансовата криза
Кроки... за истинските Е30-каджии (ама не за пунта-марите, някои от които са се разписали тук) има една приказка - те нямат любовници, те имат Е30-ки.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Финансовата криза
Това ще отиде в подписа ми.. много точно описва отношението (ми) към колата, което трябва да имаш! Евалата 

Последна промяна Kroki на 07 Яну 2013, 2:07, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани