Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 04 Яну 2013, 16:55

exc написа:Някой би ли споделил мнение за това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1nm5iv
Цената е подозрително ниска според мен, освен +150-200 хиляди километра какви други подводни камъни би могла да има?(не, че по снимки би станало ясно). Освен това, бих искал да попитам какви са слабите места на Е90 320Д(освен турбо)?
Благодаря предварително.

а за слабостите има доста изписано назад дори в тази тема :)
- демпферна шайба
- подгряващи свещи + реле
- турбото чак пък проблемно .. .:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 04 Яну 2013, 17:11

Като цяло купуването на дизел от най-евтиния сегмент на пазара е лош ход, защото е 99% сигурно, че ще налееш доста пари в него. Особено ако не е поддържан грижливо от предишния собственик, за което намеква и ниската цена.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 04 Яну 2013, 19:13

Leon написа:Като цяло купуването на дизел от най-евтиния сегмент на пазара е лош ход, защото е 99% сигурно, че ще налееш доста пари в него. Особено ако не е поддържан грижливо от предишния собственик, за което намеква и ниската цена.

Съгласен съм, проблемът е, че и от средния и високия сегмент може да удариш греда, тогава е по-лошо. :) Турбото го споменах, като всяка кола с турбо, винаги има риск, особено при лоша поддръжка.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1ns5yw
Това как е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 05 Яну 2013, 13:36

Много е гола откъм оборудване :( Има вероятност предното стъкло да е сменяно - има процеп за сензор за чистачки, а такъв няма. И защо са писали 150к.с.?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 05 Яну 2013, 13:52

Има произведени бройки през 2005г с 150 кс заради данъчните облекчения за някои пазари! :!: Аз лично не бих никога купил Е90 без ксенон(ейнджъл айс)
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ND1 » 09 Яну 2013, 0:33

Shadowed написа:Много е гола откъм оборудване :( Има вероятност предното стъкло да е сменяно - има процеп за сензор за чистачки, а такъв няма. И защо са писали 150к.с.?

И аз наскоро разбрах, е90 2.0Д се предлага и със 150хп версия, точно както каза колегата заради влизането в киловати (110) и т.н..
Към колегата, не ти препоръчвам да си взимаш бюджетно е90 (за по-малко пари) тъй като шанса, да се окаже с проблеми които в последствие могат да ти донесат главоболия и с връщани километри е много голям! Преди около година закупих моята, бях гледал доста обяви и трябва да ти кажа,че от 4 БМВ-та които закарахме на диагностика и 4-те бяха в ужасно състояние.Иначе на визия изглеждаха супер,напарфюмирани до няма и къде, но ... Съветвам те, който и автомобил да харесаш, задължително да го закараш на диагностика в оторизирано представителство на БМВ.. Има шанс да изгориш със 100 лева, но по-добре се увери, че всичко е ок, да не съжеляваш после :yes:
Положението в БГ в момента с този тип бмв-та е доста тегаво.. Масово се вкарват, съдрани от каране е90-ки и е60-ки, ужасно поддържани пуснати на по-ниски цени разбира се от продавачите и чакат само да преметнат някой... Няма да забравя един който ми твърдеше, че колата едва ли не е карана само от баба в неделя и че познава предните собственици, а като излезна от диагностиката, че тази кола има 2931238213 проблема ми вика ''еми... затова цената и е по-ниска'' ... :kuku:
Отваряйте си хубаво очите и си направете сметката дали искате бюджетна кола и да стреляте на сляпо с риска да ви създаде много проблеми или наистина искате читаво бмв, което да ви доставя ''удоволствие от шофирането'' :))
Поздрави :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от adko001 » 23 Яну 2013, 18:00

Здравейте, имам няколко въпроса относно избор на Е90.
Интересувам се главно от фейса и фейслифта 320д, със съответно 163 и 177 конски сили. Колата, която очаквам да закупя искам да е произведена в диапазона началото на 2006 и края на 2007, не съм сигурен, но мисля, че фейслифта на Е90 се появява 2007 (поправете ме ако греша). Разликата като пари не е особено фрапираща между фейс-а и фейслифта, но повече клоня към стария фейс, като искам да е 2006 година и по възможност на хубави километри и състояние.
Въпроса ми е - от 3,5 години карам Е46, фейслифт 320д, 150к.с., има ли я зависимостта както при Е46 - на всеки е известно, че във фейслифта се решават редица проблеми, които се проявяват в старите нефейслифтови от 99г до 2001г., горивната система е друга и т.н., тези неща се знаят от всички. Същото ли е и с Е90, проблеми преди и след фейслифта ? Какъв тип е горивната система на Е90тка от 2006г. дизел 320? Ще съм благодарен ако ми разясните детайлно предимства и недостатъци от закупуване на фейс и фейслифт на Е90 ! Как стоят нещата с дюзите и при двата варианта, слаби места и т.н. Полезно би ми било всичко като информация!
П.С. засега не съм се спрял на конкретен екземпляр, по простата причина, че не ми е хванал окото подходящ по българските сайтове, дебна и тръпна да се появи моето Е90 :lalala: :lol: Обмислям и вариант за нов внос, извън БГ, ако не изскочи нещо до няколко месеца тук...
Горе долу търся тази визия: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1uzmzm
П.С. 2 М пакета е с основен приоритет :smoke:

Поздрави, Адриан : )
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 24 Яну 2013, 9:45

Има доста изписано по всичките ти въпроси, така че можеш да потърсиш. Уточнявам, че фейслифта започва от 9/2008 г., а от края на 2007 са новите двигатели (177 к.с. дизела в твоя случай). Двигателят е доста подобрена версия на твоя, като цяло се смята за надежден. И не гледай М-пакета, а състоянието на колата. ;)
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от sapio » 24 Яну 2013, 10:19

adko001 написа: Какъв тип е горивната система на Е90тка от 2006г. дизел 320? Ще съм благодарен ако ми разясните детайлно предимства и недостатъци от закупуване на фейс и фейслифт на Е90 ! Как стоят нещата с дюзите и при двата варианта, слаби места и т.н. Полезно би ми било всичко като информация!


Dimitroff написа:
Soultaker написа:
Dimitroff написа:Определено има и то сериозна разлика в двата мотора 163 и 177.

Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.


Пропускаш да отбележиш че 177к.с веригата му е отзад и 20% от колите я късат, което им е детската болест. Този 163 к.с е в пъти по-здрав и спестява нерви :)


Безспорно го пропуснах!
Вярно е, че веригата е отзад, но пък не смятам, че 20% е реалната ставка - по-скоро 5% ;)
Друг минус на 177к.с. е, че филтър картерни газове не е отделен компонент, а е част от самия капак на клапаните - за разлика от 163 к.с. тук смяната вместо на 50тина хиляди е дадена на 160 000км, а цената за момента е около 500лв ;)


Да не ти прехвърлям цялата тема, може да хвърлиш едно око напред.

adko001 написа: Горе долу търся тази визия: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1uzmzm П.С. 2 М пакета е с основен приоритет :smoke:


Сигурно си объркал линка, защото на мен ми отваря една измита и лъсната е90-ка, която няма приоритетния за теб М-пакет и е толкова обрана откъм екстри, че сигурно ксенонът е бил подарък от дилъра.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от adko001 » 24 Яну 2013, 13:10

sapio написа:
adko001 написа: Какъв тип е горивната система на Е90тка от 2006г. дизел 320? Ще съм благодарен ако ми разясните детайлно предимства и недостатъци от закупуване на фейс и фейслифт на Е90 ! Как стоят нещата с дюзите и при двата варианта, слаби места и т.н. Полезно би ми било всичко като информация!


Dimitroff написа:
Soultaker написа:
Dimitroff написа:Определено има и то сериозна разлика в двата мотора 163 и 177.

Най-малкото при втория - дюзите са пиезо-кристални!
Плюса: значително по-добра работа на мотора и по-прецизно дозиране на горивото.
Минуса: ако нещо стане - директно се сменят - тези дюзи към настоящият момент не се рециклират (няма ремонтни комплекти!), но пък в сравнение със стандартните комън-рейл-ски дюзи са доста по-здрави.


Пропускаш да отбележиш че 177к.с веригата му е отзад и 20% от колите я късат, което им е детската болест. Този 163 к.с е в пъти по-здрав и спестява нерви :)


Безспорно го пропуснах!
Вярно е, че веригата е отзад, но пък не смятам, че 20% е реалната ставка - по-скоро 5% ;)
Друг минус на 177к.с. е, че филтър картерни газове не е отделен компонент, а е част от самия капак на клапаните - за разлика от 163 к.с. тук смяната вместо на 50тина хиляди е дадена на 160 000км, а цената за момента е около 500лв ;)


Да не ти прехвърлям цялата тема, може да хвърлиш едно око напред.

adko001 написа: Горе долу търся тази визия: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1uzmzm П.С. 2 М пакета е с основен приоритет :smoke:


Сигурно си объркал линка, защото на мен ми отваря една измита и лъсната е90-ка, която няма приоритетния за теб М-пакет и е толкова обрана откъм екстри, че сигурно ксенонът е бил подарък от дилъра.


Нее, не съм го объркал, просто както казах по-горе в поста си, предлагането е адски ограничено и не виждам това, което искам. Тази съм я посочил като примерна, екстрите са факт - НЯМА :D, но това не ме притеснява стига да е запазена и на добри километри. Поради тая причина ще се търси може би кола извън БГ. Иначе - благодаря за инфото, ще прочета цялата тема, тъй като съм си спестил тази работа :yes: :driving:
М пакета е опция и екстра на която се наслаждавам доста и ще е просто късмет ако излезе нещо такова.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 25 Яну 2013, 17:33

Нещо си се объркал с някои понятия - фейс и фейслифт е едно и също :!: М-пакет се слага допълнително и не трябва да е водещо при избора ти.Хубаво евтино няма,особено от търговци(автокъщи),искаш 5-7 год Е90 в хубаво състояние с М пакет,това няма как да се случи за 20к лв,а от чужбина абсурд!Търси автомобил на по-малко км от частно лице у нас,задължително със сервизна история,после слагаш оптичен М пакет за 1,5к-2к лв ....
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 26 Яну 2013, 19:53

Поради причината, че няма хубаво и евтино аз съм огромен привърженик на движението BMW Premium Selection! Другият възможен вариант е кола от частно лице с пределно ясно сервизно минало (това за мен на 99% значи да не е нов внос)! Аз кола от автокъщичка няма да купя, защото продадох кола на 200 000км (карана от новичка), а сега Х3 ката стана на 100 000км и изглеждат в пъти по-добре от сякви таралясници по уж "елитни" автокъщи на по УЖ 50-90 000км! Е нали само баби ги карат до църквата и по пътя до вкъщи минават през магазина, как така волана, педалите и скоростния лост са протрити, копчетата за ел.стъклата за издрани, а по поставката за чаша не е останала боя (нарочно ги изредих, защото от обикалянето ми по автокъщи на тези места най-често съм виждал захабяване)?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 19.01.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jeki_tdi » 29 Яну 2013, 7:51

абе всички тия км са ви в главата - км не са важни на кола много зависи как са изминати и как е подържана колата .тука по обяви само 130 150 км тя да не е ходила 6-7 г за хляб само до магазина .особено мотора 320 д 163 е много здрав ако се подържа както трябва имам познати на 400 км не е дал дефект до сега .Не се лъжете колеги по км хубава кола за без пари няма - особено в германия .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 29 Яну 2013, 10:11

jeki_tdi написа:абе всички тия км са ви в главата - км не са важни на кола много зависи как са изминати и как е подържана колата .тука по обяви само 130 150 км тя да не е ходила 6-7 г за хляб само до магазина .особено мотора 320 д 163 е много здрав ако се подържа както трябва имам познати на 400 км не е дал дефект до сега .Не се лъжете колеги по км хубава кола за без пари няма - особено в германия .

Напълно те подкрепям, колега. Моята вчера чукна 240К, без никакви ядове. И турбо не съм сменял. Но всичко което е хубаво за колата съм го правил, без смяна на масло на автоматичната скоростна кутия. Пушка е от всякъде, сега някой да ми се обади с идеята да мина 5000км, паля и тръгвам. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 29 Яну 2013, 16:05

Колеги, това дали го е гледал някой?
Изглежда ми съмнително евтино, а привидно в много добро състояние.. Седи от около месец-два, мислех, че ще замине бързо...
:paranoid:
http://www.mobile.bg/11350126698057004
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook