е60 525Д много трудно пали сутрин
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
е60 525Д много трудно пали сутрин
Здравейте колеги имам е60 525Д което сутрин все по трудно ми пали и стигна до положение да празни акумулатора ... От зад вади бели кълбета ... Според вас какъв е проблема ?
Аз се съмнявам в дюза ,защото на диагностика пише слабо налягане в коман реал шината ,а това до известна степен има логика и другито което е задния датчик на шината ... грешката е само тази - слабо налягане ...
Аз се съмнявам в дюза ,защото на диагностика пише слабо налягане в коман реал шината ,а това до известна степен има логика и другито което е задния датчик на шината ... грешката е само тази - слабо налягане ...
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Напиши и след като запали , как се държи двигателя? Тресе , прекъсва , чука , трака ...
Дори и тотално да е спекла една дюза , ако всичко друго е наред , пак ще пали , но ще прекъсва.
Трябва да се види това ниско налягане в рейката от къде идва.

Дори и тотално да е спекла една дюза , ако всичко друго е наред , пак ще пали , но ще прекъсва.
Трябва да се види това ниско налягане в рейката от къде идва.
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Върта до като падне акумулатора ... зареждам малко и тогава пали ... тресе леко 10 минути и се оправя ....
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
А дали има вариант толкова много да е разтегната веригата, че да губи центровка и трудно да пали.... и това тресене спира като загрее колата....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Няма защото ми се получи като дойде колата в бг ... колкото и да е разтегната въртиш тресе и пали ... а това сякаш въртиш без гориво ..,... Много ми е спешно , Това се случи паралелно с гръмналия ми генератор който отремонтирах ...
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
При мене така един път колата ми угасна и неможах да запаля 1 мин. След това запали и се оправи. Като се прибрах видях, че беше записала грешка "Ниско налягане в шината". Аз го свързах с това че преди това наливах добавка за прочистване на дизеловата система и може да се е отлепило нещо в резервара и да е запушило нещо по горивната система, което след няколко опита да го е прокарало, защото повече нямах такъв проблем. Виж си горивния филтър да няма някакво запушване/замръзване там. Слагай добавки и т.н като най-лесен вариант и дано му мине.
Tool - Fear Inoculum
- VGZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Lend Cruiser 3.0 D4D
- Мечтае да кара: 300 hp+
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Не съм капацитет но ми звучи като скапано гориво и/или запушване по горивната система в следствие на такова.
Наливал ли си от туби или някакви други съдове ? Ако не, на коя бензиностанция зареди и това след зареждане ли се появи?
Казваш че след като колата е дошла в България се е появил проблема което още повече ме навява на мисълта за скапана нафта....
Наливал ли си от туби или някакви други съдове ? Ако не, на коя бензиностанция зареди и това след зареждане ли се появи?
Казваш че след като колата е дошла в България се е появил проблема което още повече ме навява на мисълта за скапана нафта....
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Ми аз започнах да е разглобявам... Утре ще е направя 100 процента и ще пиша ... Но ако дюза е запушена пада налягането в цялата шина ...
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Не открихме никакъв проблем ... Сложих добавка лики моли която се подава дирекнто към мотора през правата нафта ... Понеже имам подкачваща помпа към резервоара и няма как защото от другия край на маркуча хвърля нафта е сипах в 3 литра гориво ... Утре Ще видя дали има резултат...
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Както се казва в нашия край кибрит ! Мойта диагноза е заседнала игла на дюза!
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Днес пак паднаха температурите и видях зор с паленето... Релето за подгряване го записва софтуера възможно ли е на 2 градуса да влиае толко много
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
дюзите ги проверявайте само с колби!
Мисля че там е проблема...
Мисля че там е проблема...

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Днес пак не запали . Дръпнах е защото падна акумулатора ... После е прочетох бяха всички в норми НО на загрял мотор ... Имам грешки в ремето на генератора което смених онИ ден и не го отчита правилно и в него се съмнявам ... Релето за подхряване също ми е заминало но те си палят ... И блокирал нафтов филтър ... Той може да е запушен защото исипах лики молито в резервоара вместо директно да му дам да гори от добавката ... Взе ми се акъла вече ...
Re: е60 525Д много трудно пали сутрин - ПОМОЩ
Имах запушен горивен - смених го , после проверих дюзите - чисто нови са ... До каква стелен подгряването върши работа при 3 - 4 градуа . Може ли въобще да не иска да пали от него . Аз знам че на минус 10 си пали но 20 секунди тресе от френд който си кара без реле 2 години , Съмненията ми са за въздух в системата но никъде нямам теч на нафта ...
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани