Пак въпрос за разбира4и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Пак въпрос за разбира4и

Мнение от ludiagsm » 23 Авг 2003, 11:33

искам да си сложа 6пер и намерих от 318is E36 , а мойто преди бе6е 316-ка искам да си запазя предавателното 4исло и затова се 4удя,
дали има разлика в 4ислата на диференциалите м/у316 Е36 и 318isE36, за скоростните кутии,на е36-ците съм 100% сигурен 4е са с еднакви предавателни 4исла от 316 до 325 , само при 320 и 325 разликата е в камбаната на съединителя поне така пи6е в книжката на мойто, оба4е никаде не дават данни за диференциалите ,а аз предполагам 4е има разлика.

Помагайте 4е и зима иде :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: Пак въпрос за разбира4и

Мнение от Dimitar » 24 Авг 2003, 19:53

ludiagsm написа:искам да си сложа 6пер и намерих от 318is E36 , а мойто преди бе6е 316-ка искам да си запазя предавателното 4исло и затова се 4удя,
дали има разлика в 4ислата на диференциалите м/у316 Е36 и 318isE36, за скоростните кутии,на е36-ците съм 100% сигурен 4е са с еднакви предавателни 4исла от 316 до 325 , само при 320 и 325 разликата е в камбаната на съединителя поне така пи6е в книжката на мойто, оба4е никаде не дават данни за диференциалите ,а аз предполагам 4е има разлика.

Помагайте 4е и зима иде :)


Абсолютно има разлика в предавателните числа (зависят от двигателя и от типа на скоростната кутия- за Е36 има четери вида скоростни кутии). Ще ми трябва малко време за да ти кажа точно какви са предавателните числа за отделните модели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Пак въпрос за разбира4и

Мнение от ludiagsm » 24 Авг 2003, 20:17

Dimitar написа:
ludiagsm написа:искам да си сложа 6пер и намерих от 318is E36 , а мойто преди бе6е 316-ка искам да си запазя предавателното 4исло и затова се 4удя,
дали има разлика в 4ислата на диференциалите м/у316 Е36 и 318isE36, за скоростните кутии,на е36-ците съм 100% сигурен 4е са с еднакви предавателни 4исла от 316 до 325 , само при 320 и 325 разликата е в камбаната на съединителя поне така пи6е в книжката на мойто, оба4е никаде не дават данни за диференциалите ,а аз предполагам 4е има разлика.

Помагайте 4е и зима иде :)


Абсолютно има разлика в предавателните числа (зависят от двигателя и от типа на скоростната кутия- за Е36 има четери вида скоростни кутии). Ще ми трябва малко време за да ти кажа точно какви са предавателните числа за отделните модели.

благодаря но искам то4ен отговор с цифри не просто мнение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: Пак въпрос за разбира4и

Мнение от Dimitar » 24 Авг 2003, 20:32

ludiagsm написа:
Dimitar написа:
ludiagsm написа:искам да си сложа 6пер и намерих от 318is E36 , а мойто преди бе6е 316-ка искам да си запазя предавателното 4исло и затова се 4удя,
дали има разлика в 4ислата на диференциалите м/у316 Е36 и 318isE36, за скоростните кутии,на е36-ците съм 100% сигурен 4е са с еднакви предавателни 4исла от 316 до 325 , само при 320 и 325 разликата е в камбаната на съединителя поне така пи6е в книжката на мойто, оба4е никаде не дават данни за диференциалите ,а аз предполагам 4е има разлика.

Помагайте 4е и зима иде :)


Абсолютно има разлика в предавателните числа (зависят от двигателя и от типа на скоростната кутия- за Е36 има четери вида скоростни кутии). Ще ми трябва малко време за да ти кажа точно какви са предавателните числа за отделните модели.

благодаря но искам то4ен отговор с цифри не просто мнение


ЕТО ГИ ЦИФРИТЕ -:)

316i, 318i, 318is, 320i и дизелите със мотор М41 със скоростна кутия GETRAG S6D 200 G:
Скорост Предавателно число Пр. ч. на задния мост Общо пр. число
1 4,237 14,497
2 2,519 8,696
3 1,661 5,714
4 1,220 3,448 4,202
5 1,000 3,448
задна 4,115 13,889

325i със скоростна кутия GETRAG S6D 310 G:
Скорост Предавателно число Пр. ч. на задния мост Общо пред. число
1 5,429 14,388/15,152
2 2,950 2,650-за седан 7,819/8,230
3 1,810 4,796/5,050
4 1,260 2,790-за комби 3,339/3,515
5 1,000 2,650/2,791
задна 4,960 13,141/13,831
седан/комби
325i със скоростна кутия ZF S5D 310 Z:
Скорост Предавателно число Пр. ч. на задния мост Общо пред. число
1 3.067 13.333
2 2.519 7.937
3 1,661 5,236
4 1,220 3,155 3.846
5 1,000 3,058
задна 4,115 12.658

325td и 325tds със скоростна кутия ZF S5D 260 Z:
Скорост Предавателно число Пр. ч. на задния мост Общо пред. ч.
1 5,089 13,494/13,038
2 2.800 2,650-325td 7,418/7,168
3 1,760 4,664/4,505
4 1,250 2,560-325tds 3,312/3,200
5 1,000 2,650/2,560
задна 4,710 12,484/12,063
325td/325tds



ЕЙ ПИЧ ИЗПИСА МИ СЕ ПИСАНЕТО. С ДВЕ ДУМИ - СМЕНЯЙ ГО И ХИЧ ДА НЕ ТИ ПУКА (ВИЖ ПЪРВАТА ТАБЛИЦА). Мамка му! Колко си играх да ги подреждам и пак не излизат както трябва - КЪДЕТО ИМА ПО ТРИ ЧИСЛА СРЕЩУ ПРЕДАВКАТА - СРЕДНОТО Е НА ЗАДНИЯ МОСТ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Пак въпрос за разбира4и

Мнение от ludiagsm » 24 Авг 2003, 22:23

6пера ми е с 4исло 3,45 така пи6е на металната пластинка за инфото върху него :)

благодаря ти :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 24 Авг 2003, 23:45

Момчетаа...май този въпрос за шпера е обсъждан доста пъти...ако трябва да сме точни, диференциал и главно предаване са две отделни устройства, които са поместени в общ корпус (картера на главното предаване) и действат взаимно. Така че ако касетата на шпера може просто bolt-on да се монтира на короната (голямото/задвижваното зъбно колело на главното предаване) на обикновения диференциал предавателното число практически си остава същото (което всъщност е отношението на броя на зъбите на короната към броя на зъбите на пиньона) :idea: така че не се притеснявай за предавателни числа и такива неща ако оставаш със същите пиньон и корона. Обаче за да смениш касетата трябва да разглобиш цялото главно предаване - лесна работа...обаче за зглобяването са нужни някои регулировки (предварителен натяг на лагерите, контактно петно...). Отиваш във техникума Вилхелм Пик със сваления (твоя) диференциал и със шпера и търсиш Инж. Хачик Хампарян - човека е изключително точен, ше ти свърши работа като хората и няма да ти вземе много...надявам се да съм бил полезен::успех в начинанието :wink:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 25 Авг 2003, 0:02

M_Kuzev написа:Момчетаа...май този въпрос за шпера е обсъждан доста пъти...ако трябва да сме точни, диференциал и главно предаване са две отделни устройства, които са поместени в общ корпус (картера на главното предаване) и действат взаимно. Така че ако касетата на шпера може просто bolt-on да се монтира на короната (голямото/задвижваното зъбно колело на главното предаване) на обикновения диференциал предавателното число практически си остава същото (което всъщност е отношението на броя на зъбите на короната към броя на зъбите на пиньона) :idea: така че не се притеснявай за предавателни числа и такива неща ако оставаш със същите пиньон и корона. Обаче за да смениш касетата трябва да разглобиш цялото главно предаване - лесна работа...обаче за зглобяването са нужни някои регулировки (предварителен натяг на лагерите, контактно петно...). Отиваш във техникума Вилхелм Пик със сваления (твоя) диференциал и със шпера и търсиш Инж. Хачик Хампарян - човека е изключително точен, ше ти свърши работа като хората и няма да ти вземе много...надявам се да съм бил полезен::успех в начинанието :wink:


благодаря ти и на теб , оказа се , 4е няма нужда да прехфърлям касетата, за6тото предавателното 4исло е същото , ина4е знам за какво говори6:

едно време като по млад 6офер бях въртял москви4а на ба6тами в едно даскало :)) и диф се стро6и накрая и падна кардана на земята абе ужас едвам отървах боя :)) та после аз требва6е да купа диференциял с мои пари4ки и с дъртия заедно зглобявахме от двата един та имам представа настроива го с някви много тунки пластини подлагахме и след тва с индикаторна хартия прокарва между зъбите и гледа каде се е отпе4атало и знае къде се трият всъщтност и така накрая стана

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 25 Авг 2003, 0:19

няма защо :wink: ами слагай го тогава и започвай да чертаеш успоредните линии :twisted: :twisted: :twisted: успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 22.08.2007

325тдс, максимална скорост

Мнение от mitko_vd » 24 Сеп 2007, 13:18

Здравейте, искам да попитам възможно ли е да е сменен диференциала на тдс-а, максималната скорост в момента е 195км на които изключва нафтовата помпа. И с какъв диференциал трябва да е оргинално. Благодаря!


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 24 Сеп 2007, 13:57

Бате ти от къде я изрови тази тема :mhihi: :mhihi: виж данните,които пише за твоя матор,погледни си табелката на диференциала и сам ще си отговориш на въпроса ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 325тдс, максимална скорост

Мнение от vld » 24 Сеп 2007, 14:05

mitko_vd написа:Здравейте, искам да попитам възможно ли е да е сменен диференциала на тдс-а, максималната скорост в момента е 195км на които изключва нафтовата помпа. И с какъв диференциал трябва да е оргинално. Благодаря!

Може и да е сменян,така като си писал май си със по късия с предавателно число 2.79 той е за 318ТДС.
за 325 ТДС е 2.6* не помня колко точно беше :uups:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 22.08.2007

мерси

Мнение от mitko_vd » 24 Сеп 2007, 14:30

Мерси, аз съм отскоро във форума и затова пиша тук. А освен от 325TDS става ли от друг модел, защото така със 100 е на около 2700оборота, и погорва множко.
Благодаря!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Сеп 2007, 14:39

Ми на 325 ТДС му е най-дълъг дифа.
Потърси инфо във форума има таблици с предавателни числа да видиш колко точно беше на големия ТДС.
Демек от друг модел не става. на безиновите са доста по къси примерно на 316,318,320 е 3.45,някои от 1996г са с 3.38.
малката печка е 2.79
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 22.08.2007

re

Мнение от mitko_vd » 24 Сеп 2007, 14:43

Мерси, много за информацията!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook