Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от zafirovp » 30 Дек 2012, 5:23

Здравейте,
един приятел днес си сложи евтин ксенон на неговата Е36ца. Останах разочарован поради факта че нямаше рефлектори. В комплекта трябва да дават и червен конец за китка, против уруки, че доста псувни ще види това момче. Поради тази причина се отказах от ксенон. Имам си нови фарове без лупи, но смятам да им сложа хубави крушки поне. Може ли да ме посъветвате за такива и най-вече за късите (НВ4). Гледам има някакви Night Breaker Plus, пишат хубави неща за тях. Също така ми е интересно дали има смисъл от крушки с ефект на ксенон?

Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от Jang1r » 30 Дек 2012, 6:30

Като човек занимаващ се със светлините на автомобила си откакто се помня,купчини крушки и тестове(които трябва да побликувам в темата си за светлините).Ако имаш прожекторни фарове(фарове с лупи)-ксенон 4300к!Максимум!3000к е много приятен избор поне за мен!Особенно в дъжд,мокра настилка и прочие,независимо че ще бъдеш подиграван заради цветовата температура не можеш да избягаш от физиката и възприятията на очите си ;) Ако искаш да продължиш да си караш с халогенните крушки Osram Original Line!Всички плюсови твърдения,по-голяма цветова температура(т.е бели крушки,ксенон ефект и прочие)-далеч от тях!Крушка със син балон/кант(линия) по тях не ти трябва!Евентуално може да се замислиш за Narva Range Power 50+ или Osram Silverstar +50%.Може би единствените плюсови крушки които предлагат повече светлина,но макар и за сметка на по-малния живот.Nightbraker не струва.Може сама по себе си технологията да предлага повече светлина,но синия кант си означава рестрикция на въпросната,а и по-високи температури на работа.Пример при тест на Osram Original и Philips Vision Plus +50%,след замерка с лукс метър се оказа,че Осрамката(3,50лв/бр за H1 крушка) отделя повече светлина от Филипса за доста по-сериозна сума :shock:

Инвестирай в рециклиране на фаровете+РЕДОВНА смяна на Осрам Ориджинъл и няма да имаш проблем със светлините.Редовната подмяна се изисква заради типа на технологията на халогенните крушки чиито максимална осветеност намаля след определен брой часове на работа.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от 00700 » 30 Дек 2012, 13:22

zafirovp написа:Здравейте,
един приятел днес си сложи евтин ксенон на неговата Е36ца. Останах разочарован поради факта че нямаше рефлектори. В комплекта трябва да дават и червен конец за китка, против уруки, че доста псувни ще види това момче. Поради тази причина се отказах от ксенон. Имам си нови фарове без лупи, но смятам да им сложа хубави крушки поне. Може ли да ме посъветвате за такива и най-вече за късите (НВ4). Гледам има някакви Night Breaker Plus, пишат хубави неща за тях. Също така ми е интересно дали има смисъл от крушки с ефект на ксенон?

Благодаря.

Виж тази тема: http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... 4#p3561404 и мнението ми в нея. Успех!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от 00700 » 30 Дек 2012, 13:57

Jang1r написа:Като човек занимаващ се със светлините на автомобила си откакто се помня,купчини крушки и тестове(които трябва да побликувам в темата си за светлините).Ако имаш прожекторни фарове(фарове с лупи)-ксенон 4300к!Максимум!3000к е много приятен избор поне за мен!Особенно в дъжд,мокра настилка и прочие,независимо че ще бъдеш подиграван заради цветовата температура не можеш да избягаш от физиката и възприятията на очите си ;) Ако искаш да продължиш да си караш с халогенните крушки Osram Original Line!Всички плюсови твърдения,по-голяма цветова температура(т.е бели крушки,ксенон ефект и прочие)-далеч от тях!Крушка със син балон/кант(линия) по тях не ти трябва!Евентуално може да се замислиш за Narva Range Power 50+ или Osram Silverstar +50%.Може би единствените плюсови крушки които предлагат повече светлина,но макар и за сметка на по-малния живот.Nightbraker не струва.Може сама по себе си технологията да предлага повече светлина,но синия кант си означава рестрикция на въпросната,а и по-високи температури на работа.Пример при тест на Osram Original и Philips Vision Plus +50%,след замерка с лукс метър се оказа,че Осрамката(3,50лв/бр за H1 крушка) отделя повече светлина от Филипса за доста по-сериозна сума :shock:

Инвестирай в рециклиране на фаровете+РЕДОВНА смяна на Осрам Ориджинъл и няма да имаш проблем със светлините.Редовната подмяна се изисква заради типа на технологията на халогенните крушки чиито максимална осветеност намаля след определен брой часове на работа.


Всичко е въпрос на вкус.
Изводът за мен от това което прочетох е, че и при двата тип осветление /ксенон и без/ негативното е - честата смяна на крушките /едните изгарят, при другите им намалява осветеността/. Най - важен е крайния резултат. Кои са факторите които оказват въздействие върху решението за избора /с ксенон или без/: материалите /нужните финанси за закупуването на системата и обслужването/ и ефекта които се получава.
Моят избор за момента, от който съм доволен: фарове без лупа /Бош/ с крушки "Osram H7 Night breaker". :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от Jang1r » 30 Дек 2012, 14:28

Май съм забравил да го спомена,но с времето осветеността на ксенона също намалява.Няколко потребителя от форума могат да потвърдят как светеха 2 годишните ми крушки 4300к и колко светеха новите абсолютно същи китайци :shock: Разликата е меко казано брутална :shock: Това е,че ксенона не гори рязко като халогена,а бавно се превръща в кандило.Рязко умират баластите :mrgreen:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от zafirovp » 30 Дек 2012, 14:49

До сега съм се мъчил да си изкарам крушката. Бяха я сложили наобратно :kuku: . Аз се чудих, защо в мъгла виждам само един лъч светлина. Довечера отивам на ст. Васил Левски да си тествам и донастроя фаровете. Ще направя и снимки, да кажете дали всчико е наред. Надявам се да имам проблем с фаровете, че да имам основание с Bosh с лупа. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от zafirovp » 30 Дек 2012, 20:13

Ето и малко матерял. Фаровете ми май се нуждаят от доста сериозен реглаж преди каквито и да е промени. Проблемът е, че механизма на десния фар за реглаж е шчупен. Мога ли да карам така известно време, докато си купя нови фарове? Досега не бях обърнал внимание, даже мислих че светят доста добре, но днес попрочетох някой неща и ми се промени мнението.

Изображение

Къси

Изображение

Халогени
Изображение
Изображение

Дълги

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Съвет за крушки HB3, HB4 и Н1

Мнение от Jang1r » 03 Яну 2013, 22:06

Не че нещо,но по снимки не се разбира много,много...
Ако толкова си си наумил да купуваш фарове ZKW с лупа свети доста по-добре от Бош с лупа!
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook