НЕ загрява

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

НЕ загрява

Мнение от Griffin » 15 Авг 2006, 0:07

Колеги, следният проблем - колата не загрява. :confused:

Както и да карам, както и да форсирам, температурата е под първата чертичка или малко над синьото. Днес смених термостата, като сложих стар който имах и с който съм сигурен че температурата беше 12 без 1. Та въпросът ми е - имате ли идея ако не е от термостат от какво може да е?

Преди месец и нещо смених радиатор, с чисто нов. Старият се беше запушил зверски. Вече започвам да си мисля, че новият е по-голям, макар че стария ми се струва беше същия. :help:

П.С. Заминавам към морето, и поради това не знам кога ще мога да видя отговорите ви, но ще гледам да е идните дни.
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 15 Авг 2006, 0:19

Виското да ти е постоянно зацепено :idea: Мойта в момента нещо стои около първата чертичка и виското фучи чак вдига листата :D
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Авг 2006, 0:54

E то сега лятото е гот, но зимата ще трябва да загрее за да не се гушиш с белите мечки в колата. При мен имаше такова яление поради не добър термостат, при теб явно е друго :roll:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 15 Авг 2006, 1:22

....или термостата е постоянно отворен, или виското е постоянно зацепено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 15 Авг 2006, 8:50

Преди имах подобен проблем и се оказа термостата-отваряше много рано.Провери при какво положение на стрелката на темперетурата почва да се загрява маркуча след термостата и ще разбереш дали отваря по-рано.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Авг 2006, 9:23

100% Tермостат ;)
Виското и да е постоянно зацепено ,ако термостата е читав ще си загрява нормално но не до край примерно :idea:
Така ,че смени темостата с нов от даскалов кар и после кажи как е обстановката.Така и така си тръгнал за морето парите дето ще ги дадеш за термостат ще ги избиеш докато се върнеш само от бензин :!:
Когато е студен двигателя харчи повече и не му е добре.
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Авг 2006, 9:35

A, пък аз си мисля, че и стрелката може да прави чупки ;)
Покарай 2-3 километра и му подай един тупаник на таблото - ако нищо не стане, тогава мисли за термостати и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 15 Авг 2006, 9:56

А за мен е датчика за температура на двигатела,все пак не е вечен.
Премери му съпротивлението с мултицет на студено и го сравни с номиналното съпротивление по книга или с друг такъв,например в магазина
Провери си и парното дали духа топло и така ще си сигорен къде да търсиш проблема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 16 Авг 2006, 10:35

Виско постоянно е зацепенно! Не четете какво пише колегата сменил е с друг термостат и ПАК никаква промяна. Малка е вероятноста стария да има същи я проблем. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 16 Авг 2006, 10:47

Смятам, че Турбомен е прав. Ако не е термостат, нещо електрическо те бърка. А пипни и с ръка горния маркуч към радиатора, ще усетиш доколко е загряла всъщност колата.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Авг 2006, 11:44

karadimov написа:Виско постоянно е зацепенно! Не четете какво пише колегата сменил е с друг термостат и ПАК никаква промяна. Малка е вероятноста стария да има същи я проблем. 8)

А ти май не знаеш принципа на действие на охладителната с-ма а :?:
Термостата отваря на 88градуса :idea:
И какво като е зацепено виското ,когато темостата отвори (той отваря плавно по малко за да няма резки температурни промени) и понеже големия кръг се оглажда повече от неоходимото понеже виското е постоянно зацепено той пак затваря ,пак птваря и пак затваря итака нататък,понеже не достиха по висока температура :!:
Това нещо се развива малко над втората черта за температурата и доста преди средата да речен на 11 без 5
Датчика отпада ,автоматично щом има каквото и да било отклонение на уреда след продължителна работа на мотора ,следователно той не е УМРЯЛ нито пък уреда :!:
Заключение Термостата е за смяна :!:
Ако си направите труда да разгледате по-подробно форума ще видите,че има доста теми изписани по въпроса и трудно се намира читав термостат на добра цена :!:
Валкер е марката от Даскалов кар :!:
Има добри отзиви достатъчно по въпроса,естествено,че проблема може и да е на друго място,НО това е най евтиния и елемент от охладителната с-ма с който трябва да се започне :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 16 Авг 2006, 13:17

vld написа:100% Tермостат ;)
Виското и да е постоянно зацепено ,ако термостата е читав ще си загрява нормално но не до край примерно :idea:


Абсолютно заставам зад това изказване;
На теория е възможно уреда да показва по-малка от реалната температура, но е много малко вероятно - аз за блокирали стрекли съм чувал, за неправилно зацепени стрелки също съм чувал, но след като не си си барникал никога по таблото едва ли някой гном през нощта ти я е презацепил ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 16 Авг 2006, 13:36

В това топло време неможе да не загрее, дори термостата да е постоянно отворен. Най-вероятно, както писа и Тurboman, е прецакан датчика или индикатора на таблото. Внимавай да не я прегрееш от експерименти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 16 Авг 2006, 13:41

Van написа:В това топло време неможе да не загрее, дори термостата да е постоянно отворен. Най-вероятно, както писа и Тurboman, е прецакан датчика или индикатора на таблото. Внимавай да не я прегрееш от експерименти.


Няма никакви проблеми - не забравяй, че човека е с чисто нов радиатор, което си е съществен cooling power.
А стандартната охладителна система, ако е изправна трябва да може да държи двигателя в норамална раб. темп. и при 40 градуса външна температура. Следователно на 30 градуса и напълно отворен термостат ще го държи опо-хладък от нормалното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.07.2006

Мнение от C82 » 17 Авг 2006, 13:30

да и ако виското му е постоянно зацепено седи и го чакай да загрее :P
Изображение
http://www.vbox7.com/play:ad4f615a - на батко играчката :twisted:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook