Ретро туристическо авто рали Варна

Тук се дискутират срещите.

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Варна

Ретро туристическо авто рали Варна

Мнение от BraZeN » 14 Авг 2006, 20:29

Който има стара колица и му се ходи на състезания ето малко инфо за едно национално такова , организирано от СБА Варна . :

Първо викам да кажа на кратко за ко става на въпрос : Ми на практика всяка кола произведена преди '81 има право да участва . От Варна , София , Пловдив , а може и от Стара Загора да се събере група , тръгват колите по едно и също време към Търново .Събират се там , малко почивка и време за оглеждане и показване на колите , малка обиколка и майсторско шофиране , няколко часови контроли и после по обратния път . После тука във Варна също ще има майсторско шофиране и малко преходчета по часови контроли , накрая награждавания и пак малко перчене с колите . На който това което написах му звучи интересно да прочете точната програма и подробностите по долу и да се мята .

Колеги давайте смело покажете малко клубно участие !!! На това рали VW клуба ни изпреварва с много . Покажете че и ние сме сериозен клуб и има с какво да се гордеем . :help: :help: :help:




СТАРТ ФИНАЛ - площад – арка – х-л ,,Черно море”

I. О Б Щ И П О Л О Ж Е Н И Я


1. Ръководството и съдийството на състезанието се осъществява от АСК “СБА – Варна”.
2. Парична такса за участие от 1до 15.08.2006г.-10 лева.
3. Парична такса за участие от 16до 20.08.2005г.-30 лева.
4. Максимален брой на записали се участници -40 екипажа.
5. Всеки участник поема сам, или със съдействието на спонсори разходите за участието си в ралито . Организаторът не поема финансови ангажименти към участниците.

II. ДОПУСТИМИ АВТОМОБИЛНИ КЛАСИ И ПРАВО НА УЧАСТИЕ
1. До участие се допускат туристически автомобили, серийно производство отговарящи на следните изисквания:
а/ да бъдат с угледен вид и отговарящи на изискванията на ЗДвП /закона за движение по пътищата/;
б/ да бъдат с оригинална каросерия;
2. В зависимост от годината на производство, автомобилите ще бъдат разпределени в следните класи:
• автомобили произведени до 31.12.1946 г.
• автомобили произведени до 31.12.1961 г.
• автомобили произведени до 31.12.1971 г.
• автомобили произведени до 31.12.1981 г.+ група йънгтаймери,
които са с оригинална каросерия,но са с подменени възли/двигател,скоростна
кутия и диференциал/.
3.Автомобилите следва да имат валидна за 2006 г. застраховка “Гражданска отговорност”. Препоръчително е състезателите да имат сключена застраховка “Злополука”.
4.Годината на производство на автомобила / се установява по документи и означение на шасита/.
5.Организаторът предоставя на всеки екипаж:
• Две състезателни плаки.Без наличието на които състезателите няма да бъдат
допускани за участие в състезанието.
6. Рекламата върху състезателните плаки и номера е задължителна и не може да бъде отказана при каквито и да е обстоятелства .








- 4 -

7.1. На състезателите се разрешава свободно да поставят рекламни материали по автомобилите при условия, че:
- това не противоречи на законите на нашата страна, правилниците на ФИА и БФАС;
- не заемат мястото на регистрационните номера и не пречат на видимостта на екипажа;
7.2. Всеки автомобил, несъответстващ на горните разпоредби не се допуска до участие в състезанието.

III. С Ъ С Т Е З А Т Е Л И

До участие в състезанието се допускат водачи, притежаващи свидетелство за правоуправление от категория съответствуваща на управляваното МПС. Вторият член на екипажа на всеки автомобил може да бъде и лице, което не притежава свидетелство за правоуправление на МПС, но трябва да е навършило 18 години и няма право да управлява автомобила по време на състезанието. В автомобила се допускат само двама състезатели. До участие в ралито се допускат състезатели спазили срока за подаване на заявки за участие по установен от организаторите образец.
Заявките за участие следва да бъдат попълнени ясно и четливо с имената на участниците, марката и модела на автомобила, годината на производство и регистрационния номер и да са подписани от състезателите.
Препоръчва се облеклото на състезателите да съответствува на модата през периода на производството на автомобила с който участва

IV. ПРОТИЧАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО

1. Движение по маршрут с часови контроли при определено време за преминаване през тях и стриктно спазване закона за движение по пътищата. При нарушения се налагат следните наказания:
- за всяка минута предварение на ЧК – 60 н.с.
- за всяка минута закъснение на ЧК – 10 н.с.
- за преминаване през контрола и нерегистриране – изключване;
- за неучастие в първи етап –500 н.с./регистриране от ЧК 5/
- за регистриране от ЧК 4-450 н.с.
2. Изпълнение на майсторско управление:
Майсторското управление /м.у./ на автомобил се провежда по приложената схема
към правилника. Включени са следните елементи:
- слалом през вратички;
- финал на кантар.
- гараж на преден ход
При нарушение се налагат следните наказания:
1. 5 н.с. за всеки съборен пилон на слалом ,вратичка.
2. 5 н.с. за неправилно спиране на финал.
3. 60 н.с. за неспиране на финала.
4. 10 н.с. за пропусната вратичка;пилон.




5.5 н.с. за всеки съборен цилиндър от гараж; 6.10н.с. за непълно влизане в гараж;
7.20 н.с. за неправилно изпълнение съгл. схемата.
Наказание за нарушения, невключени в регламента се налагат по усмотрение на
спортния комисар в съответствие с документите издадени от FIA и БФАС.
За цялостно неизпълнение на майсторско управление се начислява удвоеното най-лошо постижение за съответното майсторско управление.
Измерването на времената на ИК се извършва с точност до 0.2 секунди /2 десети/.
V. К Л А С И Р А Н Е

1. Класиране се извършва по класи.
2. Класиране по класи се извършва по резултати, изразени като сбор от постигнатите времена в отделните елементи на състезанието за съответния клас и получени наказания изразени във време /наказателни секунди/.
3. При равенство се взимат предвид н.с. на състезателите,от майсторското управление VI. РЕКЛАМАЦИИ И ОБЖАЛВАНЕ
1. Рекламации /контестации/ се внасят от ръководител на отбора или състезател в секретариата до директора на състезанието.
а/ срещу класифициране на автомобил - непосредствено след обявяване на окончателен списък.
б/ срещу решения на съдиите – непосредствено след финиширане на ЧК6.
в/ срещу класирането – до 15 минути след обявяването на предварителните резултати.
2. Всяка рекламация се придружава от депозитна вноска в размер на 10 лв. При уважаване на рекламацията депозита се връща.
VII. НАГРАДИ
На класиралите се на първите три места в отделните класове – предметни награди, грамоти, купи.
При пет и повече автомобила в клас се награждават първите три екипажа в класирането. При участие на четири автомобила в клас се награждават първите два
автомобила. При участие на три и по-малко автомобила в клас се награждава само първият в класа.
Всички участници получават възпоменателни плаки от ралито и грамоти.
VIII. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
1. Организаторът не носи отговорност за нанесени щети на автомобилите, състезателите или трети лица.
2. Организаторът си запазва правото да променя отчасти или изцяло провеждането на състезанието. Всички евентуални изменения или допълнителни разпореждания се обявяват чрез информационни бюлетини, които са номерирани и са с посочени дата и час. Същите са неразделна част от настоящия правилник. Информационните бюлетини се изнасят на информационно табло веднага след отпечатването им. Състезателите са длъжни да следят информацията на информационн
-2-
ОРГАНИЗАЦИЯ
Състезанието се организира от ЕТ ,,Нептун мотор спорт” Варна ,със съдей- ствието на комисията по автомобилен спорт при СБА Варна и,,Авто мото ретро клуб”- Варна.Състезанието се провежда съгласно изискванията на Националния спортен кодекс на БФАС,Наредбата на БФАС за организиране и провеждане на автомобилни състезания за 2006 г. и настоящия регламент.
ЦЕНТЪР НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Площада пред хотел хотел “Черно море” –Варна.
Адрес за заявки: до 17.8.2005 г.-СБА-Варна ул. ,,София”28 факс:/052/631211 и
чрез г-н Орлин Пенев-052/301757. На 19/20.08.05 г.Варна-пл. х-л ,,Ч море”.
Информационни табла на горепосочените адреси и централна арка.
ОРГАНИЗАЦИОНЕН КОМИТЕТ
Председател: г-н Георги Гинев-председател СБА Варна
г-жа Силвия Щумпф-управител в-к.,,Черно море” и ,,Алфа радио”
г-н Младен Садинов-управител ,,Седон”-ООД
г-н Николай Лазаров-управител ,,Карком”-ООД
ОФИЦИАЛНИ ЛИЦА
1. Директор Орлин Пенев
2. Спортен комисар. Наско Маринов
3. Секретар Марияна Върбанова

П Р О Г Р А М А
От 1.08.2006г. до 15.8.2006г. Записване с 10 лв. такса.
От 16.08.2006 г .до 20.08.06г. Записване с 30 лв. такса.
19.08.2006 г.
07.45 ч. - Официално откриване на ралито-арка на ралито в гр. Варна.
19.08.2006 г.
08.01 ч. - Старт на първте автомобили от Варна,София,Пловдив.
12.30-13.00 ч. Финал за всички автомобили на паркинга пред крепост ,,Царевец” гр.Велико Търново.
14.30-14.50 ч.Старт за всички автомобили от гр.В.Търново-паркинг пред крепост ,,Царевец”.
19.00-19.20 ч. Финал за всики автомобили в гр. Варна - х-л ,,Ч.море”-арка.
20.08.2005 г.
10.01-10.20 ч. Старт ІІ етап гр.Варна х-л ,,Ч.море”-арка.
10.45-11.45 ч. Представяне на участниците пред публика в гр. Аксаково и изпълнение на майсторско управление.
12.30-12.50 ч.Финал ІІ етап. арка х-л,,Ч.море”.
13.30ч.- Обявяване на предварителните резултати /контестации/.
13.45 ч. Награждаване и закриване на състезанието.



ОПИСАНИЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
ІІ ТУРИСТ ТРОФИ

ВАРНЕНСКИ АВТОМОБИЛЕН СЪБОР 2006


чк Месторазположение от ЧК Общо Идеално Час за
ик до ЧК км време всички
км ч./мин. автомоб.
І ЕТАП
ЧК1 Варна, х-л ,,Ч.море;София,Пловдив 0 0 0 08.01-8.20
арка 19.08.2006г.
ЧК2 гр.В.Търново паркинг крепост 240 240 4/30 12.30-13.00
Царевец 19.08.2006г.
2 часа неутрализация
ЧК3 гр.В.Търново паркинг крепост 0 240 14.30-14.50
Царевец 19.08.2006г.
ЧК4 Варна, х-л ,,Ч.море"-арка 240 480 4/30 19.00-19.20
19.08.2006г.
ІІ ЕТАП
ЧК5 Варна, х-л ,,Ч.море"-арка 0 480 10.01-10.20
20.08.2006г.
ИК1 Майсторско управление и представяне на участниците 10.45-11.45
съгл. пр. схема в центъра-гр.Аксаково 20.08.2006г.
ЧК6 Варна, х-л ,,Ч.море"-арка 24 504 2/30 12.30-12.50
20.08.2006г.
504 11/30


КОНТРОЛНА КАРТА
ВТОРО ТУРИСТ ТРОФИ
ВАРНЕНСКИ АВТОМОБИЛЕН СЪБОР 2006
КЛАС
.......... ..................
Състезатели:....................................................................
.........................................................................................

чк Месторазположение от ЧК Общо Идеално Действ. Подпис
ик до ЧК км време време и печат на
км час/мин ч/мин. контролата
ЧК1 Варна, х-л ,,Ч.море;София,Пловдив 0 0 0
арка 08.01-08.20
ЧК2 гр.В.Търново паркинг крепост 240 240 4/30
Царевец 12.30-13.00
2 часа неутрализация
ЧК3 гр.В.Търново паркинг крепост 0 240
Царевец 14.30-14.50
ЧК4 Варна, х-л,,Ч.море"- арка 240 480 4/30
19.00-19.20
ІІ ЕТАП
ЧК5 Варна, х-л ,,Ч.море"- арка 0 480
10.01-10.20
ИК1 Майсторско управление и представяне на участниците
съгл. пр. схема в центъра-гр.Аксаково
ЧК6 Варна, х-л ,,Ч.море"-арка 24 504 2/30
12.30-12.50
Последна промяна BraZeN на 15 Авг 2006, 8:50, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 15 Авг 2006, 7:55

Ееех, през 2003-та спечелих 2-ро място в класа "Youngtimers" :roll: ...

Иначе ГОРЕЩО препоръчвам на всички притежаващи автомобил, който попада в отделните класове да се включи :arrow: преживяването е страхотно и неповторимо :yes: :driving: Орлин Пенев и колегите му провеждат състезанието по европейски стандарти :!: За съжаление "спонсорите" във Варна все още НЕ оценяват подобни мероприятия и наградният фонд е скромен, но за сметка на това ентусиазма и емоциите са на ниво :) :idea:

По мое наблюдение, на това Рали марката БМВ е мноого слабо или изобщо не се представя :confused: :!: Така, че колеги атака с пропелера :lol: и пуснете материал ;) .
Live and let Die!

Назад към Събори/Мероприятия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook