Нормална ли е тази цена?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нормална ли е тази цена?
Вчера (неделя) оставих колата си в сервиз заради теч на масло от гарнитурата на капака на ангренажния ремък и притракване което се оказа от веригата, която майстора каза че ще натегне и вероятно тракането ще изчезне. Днес ми се обадиха да ми кажат, че веригата, обтегача, зъбното колело и гарнитурата са за смяна и че това ще ми струва 475 лева. Понеже имам колата от скоро и сега я вкарвам за сефте в сервиз за по сериозен ремонт нямам представа от цените. Как ви се струва тази цена за тези 4 части и труда за смяната им?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
множко е ,но зависи колко труд си слагат .. най добре сам си купи частите на добра цена аз като правя нещо по колата така процедирам ,хем да съм сигурен че наистина сменят всичко .имай предвид че веригата изкарва спокойно 300к преди да се поразтегне и раздрънчи
Re: Нормална ли е тази цена?
Drax написа:заради теч на масло от гарнитурата на капака на ангренажния ремък и притракване което се оказа от веригата
Колега,нямаш ангренажен ремък,мотора ти е с верига

Но предполагам че щом е 94год,е с верига,но дали е това истинската година на колата,или я знаеш нея от продавача

днес точно си взех колата и аз я бях оставил за смяна на верига зъбното колело ако е това на коляновия вал м/у другото най-често то се износва е 170 лв от германия оригинално + тва задължителните елементи които се сменят са обтегач и успокоители и те са по около 100 - 130 като сложиш и доста разглабяне ми се струва напълно нормално даже е ефтино а ако искаш да стане както трябва смисъл така и така е разглобено да смениш гумички на клапани и разни други гранитурки може да стигне и до 700 - 800 лв
Доколкото помня, в книжката на колата пише че е произведена септември 93, но първата и регистрация е април 94, за по сигурно ще трябва да прегледам пак документите.
Иначе като ми я докараха ми казаха че е с верига, а не с ремък което не ми говори много. Вчера като я закарах в сервиза майсторите също не бяха сигурни преди да я отворят дали е с ремък или верига, но казаха че ще я почнат в понеделник понеже в неделя нямало от къде да вземат частите. Днес са я отворили и явно се е оказало че е с верига, която е за смяна.
А тази верига пак е затворена с капак, нали? И този капак е уплътнен с гарнитура от която може да изтича масло? Или се бъркам? Защото повода да ида в сервиз беше теч на масло. Може би преди да я отворят са мислели че е с ангренажен ремък. А в изброените части които са за смяна няма ремък. За какво имаш предвид да ме пързалят?
Кажете някъде магазин за части около младост и 4-ти километър да видя какви цени ще ми кажат.
"някойси" , значи е кажи речи нормална цена за такъв вид ремонт? Лошото е че първо ме настроиха за около 100-тина лева за гарнитура и труд, а днес кво излезе - 5 стотака
Иначе като ми я докараха ми казаха че е с верига, а не с ремък което не ми говори много. Вчера като я закарах в сервиза майсторите също не бяха сигурни преди да я отворят дали е с ремък или верига, но казаха че ще я почнат в понеделник понеже в неделя нямало от къде да вземат частите. Днес са я отворили и явно се е оказало че е с верига, която е за смяна.
А тази верига пак е затворена с капак, нали? И този капак е уплътнен с гарнитура от която може да изтича масло? Или се бъркам? Защото повода да ида в сервиз беше теч на масло. Може би преди да я отворят са мислели че е с ангренажен ремък. А в изброените части които са за смяна няма ремък. За какво имаш предвид да ме пързалят?
Кажете някъде магазин за части около младост и 4-ти километър да видя какви цени ще ми кажат.
"някойси" , значи е кажи речи нормална цена за такъв вид ремонт? Лошото е че първо ме настроиха за около 100-тина лева за гарнитура и труд, а днес кво излезе - 5 стотака

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
тези майстори щом не са били сигурни с какво е, явно ще се учат на твоята кола 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Drax написа:Иначе като ми я докараха ми казаха че е с верига, а не с ремък което не ми говори много. Вчера като я закарах в сервиза майсторите също не бяха сигурни преди да я отворят дали е с ремък или верига
Ами щом не са я разпознали както казва колегата вероятно ще се учат на твоята кола,което не е мн добре

Това е двигател с ремъk:
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/6/5052_387.JPG
Това е с верига:
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/6/5054_441.JPG
Надявам се да направиш разликата която е доста очевадна

По принцип на 316-ките двигателидо до септември 93 са с ремък,после почват с верига!
С това да те пързалят маисторите имам впредвид-да не би да ти казват че е с верига и да ти кажат че трябжа да сменят много работи,а всащностност да ти сменят само ремъка и толкова

Защото аиде за теча ясно,ама притракването може и да ти е от клапаните,ако си с М40(двигателя с ремъка)
Може и да сте прави като се надявам да не сте, но сервиза не е от типа "квартален гараж" и там ме пратиха хора които са си оправяли колите там и са преценили че сервиза е коректен. Ако пък ли не е-това ще ми е последното ходене там.
А днес след като са я отворили ми сервираха следните неща за смяна:
1. Верига
2. Обтегач
3. Зъбно колело
4. Гарнитура
---------------
Цена-475 лв.
Има ли нещо нередно? Т.е. не виждам в списъка да има и ремък към веригата?
П.П. По устройство на автомобила и ДВГ имам само общи познания, преди се интересувах повече, но сега не ми остава време, така че моля ви да ми простите невежеството
А днес след като са я отворили ми сервираха следните неща за смяна:
1. Верига
2. Обтегач
3. Зъбно колело
4. Гарнитура
---------------
Цена-475 лв.
Има ли нещо нередно? Т.е. не виждам в списъка да има и ремък към веригата?
П.П. По устройство на автомобила и ДВГ имам само общи познания, преди се интересувах повече, но сега не ми остава време, така че моля ви да ми простите невежеството

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Успокоителя всъщност са обтегачите, които са ти казали, че трябва да смениш. Това е, спокойно. И цената е тази, ако са читави частите. Болят тия цифри, ама с БМВ-то е така. Успех с ремонта!
Never mistake motion for action...
Leon написа:Успокоителя всъщност са обтегачите, които са ти казали, че трябва да смениш. Това е, спокойно. И цената е тази, ако са читави частите. Болят тия цифри, ама с БМВ-то е така. Успех с ремонта!
Аха, успокоих се малко, че днес ако ми бяха поискали още пари щях да вляза в болница..
Иначе цифрите за поддръжка ми ги казваха други бмв-фанатици още преди да си я купя и малко или много бях подготвен. Просто това е първата ми лична кола, първото ми БМВ и първия ми сериозен ремонт, та затова ми приседна. За известно време се бях отпуснал на волана и бях забравил за поддръжката

Но БМВ си е БМВ и докато имам пари ще го карам, може да го ъпгрейдна, но няма да го сменя.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
моя съвет е да смениш майсторите ,щом с един поглед не може да познае с верига или ремък е явно не е виждал камо ли да е сменял ,а да се учат точно на твоята кола определено не е радващо .. бях чел нещо за набити клапани щото забравили единия обтегач на веригата и тя прескочила и мазало ,т.н. ... аман от "майстори"
Leon написа:Успокоителя всъщност са обтегачите, които са ти казали, че трябва да смениш
Оптегача е така наречения "банан" заради формата му!А успокоителя е съвсем друга част която стои от другата страна на веригата и представлява една права пластина която притиска веригата(успокоява я демек)

ПОПРАВЕТЕ МЕ ВЕДНАГА АКО НЕ СЪМ ПРАВ

meha написа:Leon написа:Успокоителя всъщност са обтегачите, които са ти казали, че трябва да смениш
Оптегача е така наречения "банан" заради формата му!А успокоителя е съвсем друга част която стои от другата страна на веригата и представлява една права пластина която притиска веригата(успокоява я демек)![]()
ПОПРАВЕТЕ МЕ ВЕДНАГА АКО НЕ СЪМ ПРАВ

цената е напълно нормална да не ти казвам на мен колко ми излезе с 3 кила гарнитури гумички и подобни само гумичките на клапаните са 24 = 140 лв

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани