Помогнете,да я купя ли?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Помогнете,да я купя ли?
без да искам да обидя някой ама или си поддържате колите колкото да не се разпаднат или слагате някои китайски части или още не ви се е налагало да ремонтирате нещо по колите си за да казвате че е38 е с евтина подръжка още по малко да я сравните с подръжката на е36 само като почнем от предните носачи най евтино около 120 лв броя и то от съмнителен производител а те са 4 бр предни дискове около 200 лв средна щанга грубо 150 преди амортесьори 250лв/бр минем през мотора който в случая е тдс 400лв гнп втора ръка 200 лв смяна гарнитури гнп с труд и центровка дебитомер едни 100лв втора ръка умна дюза и тя толкова вентилатор парно че и той заминава често още едни 300 400 лв с монтажа демпферна шайба 100 в/у и кое му е евтиното в сравнение с е36 примерно или по принцип тези неща които съм изброл най често дефектират
Барай шишарката Минкеее ....
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Помогнете,да я купя ли?
В крайна сметка само ще разводним темата на колегата понеже нещата не са идентични във всички случаи.От човек до човек си има разлика както и от автомобил до автомобил.Напълно си прав за цените които си посочил но ,ако погледнем нещата от друг ъгъл картинката се променя защото всеки в нашата държава се оправя както може.При появата на даден дефект винаги има няколко варианта за ремонт и всеки сам си взема решението как точно да постъпи.Ето за пример да вземем предните носачи:Лично аз си ги свалих и качих сам не съм търсил "майстори" не съм си купувал нови реших , че ще бъде по качествен ще бъде ремонта ако си ги рециклирам като извадя старата пластмаса шлайфам ябълките шприцна нова тефлонова смес ,сменя маншоните и си сменя тампоните (на големите)с нови на пресата и това е
ремонта на четирите излезе 80лв.И мисля че е по добре от колкото да си взема оптимап по 105лв.бройката и като видях само изработката си представих как правя жив краш тест в някоя дупка!!!така смятам да направя и със голямата щанга и накрайниците когато ми се разхлопат (да не дава Господ).В ибей има доста изгодно като цена комплекти (китове)за пълен рециклаж на задното окачване.Колата ми е М52 Б28 и каквото да ми трябва по мотора при влизането в магазина казвам че съм забравил талона и не знам номера на шасито и казвам , че искам части за е36 и тогава не вадят елката да чукат по две!И долу горе така се оправям аз и си карам евридейка.Така , че както по горе казах всеки сам знае положението си степента си на компетентност или състоянието на джоба или връзките си и познанството си със разбиращи хора и така , за да може сам да се оправя.Защото съгласи се специално ти "анзак" , че доста се надуват цените по сервизите и се вземат пари на клиентите за НЕ извършени ремонти обърсал с парцалчето и казва смених семерината или ще ти сипя от тва по хубавото масло и същевременно му сипе от варелчето и после клиента вика: еей трудно се поддържа тази кола , не мислиш ли?Всеки знае себеси!
ремонта на четирите излезе 80лв.И мисля че е по добре от колкото да си взема оптимап по 105лв.бройката и като видях само изработката си представих как правя жив краш тест в някоя дупка!!!така смятам да направя и със голямата щанга и накрайниците когато ми се разхлопат (да не дава Господ).В ибей има доста изгодно като цена комплекти (китове)за пълен рециклаж на задното окачване.Колата ми е М52 Б28 и каквото да ми трябва по мотора при влизането в магазина казвам че съм забравил талона и не знам номера на шасито и казвам , че искам части за е36 и тогава не вадят елката да чукат по две!И долу горе така се оправям аз и си карам евридейка.Така , че както по горе казах всеки сам знае положението си степента си на компетентност или състоянието на джоба или връзките си и познанството си със разбиращи хора и така , за да може сам да се оправя.Защото съгласи се специално ти "анзак" , че доста се надуват цените по сервизите и се вземат пари на клиентите за НЕ извършени ремонти обърсал с парцалчето и казва смених семерината или ще ти сипя от тва по хубавото масло и същевременно му сипе от варелчето и после клиента вика: еей трудно се поддържа тази кола , не мислиш ли?Всеки знае себеси!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помогнете,да я купя ли?
Не е чак толкова фрапираща разликата- едно зареждане на резервоара.
За покупката- според мен ако си вземеш Е38 двигателя трябва да е от 3.5, задължително с автоматични скорости, с възможно повече екстри, но да са работещи.
2.5tds и 2.8 бензин по моите схващания са двигатели за 5-та серия и са слабички за Е38. Също така може да намериш хубава кола за малко пари- не знаеш дали някой не е притеснен за нещо, само трябва да вземеш някой, който може да я прегледа като хората и да ти каже купувай.
Аз лично съм продавал преди няколко години перфектно направена Е34-ка за почти без пари когато нафтата стана от лев и нещо на 2.70, защото нещо не ми се получаваха някои сметки.
Общо взето вече колите с големи двигатели се продават почти на безценица заради цените на горивата- наскоро един приятел продаде А8 4.2 за 4500.

За покупката- според мен ако си вземеш Е38 двигателя трябва да е от 3.5, задължително с автоматични скорости, с възможно повече екстри, но да са работещи.



- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Помогнете,да я купя ли?
2.8 - цата е най леката е38-ца с най евтината поддръжка, вие няма да се състезавате с тая кола все пак. Тя като си вземе някоя такава за 3-3500лв качели трябва да й обръща толкова внимание за поддръжката, представям си колко грохнала ще е. Няма смисъл да спорите колко е скъпа поддръжката (тва е ясно) тя все пак няма да сменя всички части
и да казвате на кой отивала тая кола и на кой не.
Хората си решават сами за себе си.




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помогнете,да я купя ли?
kokala написа:2.8 - цата е най леката е38-ца с най евтината поддръжка, вие няма да се състезавате с тая кола все пак. Тя като си вземе някоя такава за 3-3500лв качели трябва да й обръща толкова внимание за поддръжката, представям си колко грохнала ще е. Няма смисъл да спорите колко е скъпа поддръжката (тва е ясно) тя все пак няма да сменя всички частии да казвате на кой отивала тая кола и на кой не.
Хората си решават сами за себе си.
Не е въпрос за състезаване, а за усещания.


- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Помогнете,да я купя ли?
anzak написа:без да искам да обидя някой ама или си поддържате колите колкото да не се разпаднат или слагате някои китайски части или още не ви се е налагало да ремонтирате нещо по колите си за да казвате че е38 е с евтина подръжка още по малко да я сравните с подръжката на е36 само като почнем от предните носачи най евтино около 120 лв броя и то от съмнителен производител а те са 4 бр предни дискове около 200 лв средна щанга грубо 150 преди амортесьори 250лв/бр минем през мотора който в случая е тдс 400лв гнп втора ръка 200 лв смяна гарнитури гнп с труд и центровка дебитомер едни 100лв втора ръка умна дюза и тя толкова вентилатор парно че и той заминава често още едни 300 400 лв с монтажа демпферна шайба 100 в/у и кое му е евтиното в сравнение с е36 примерно или по принцип тези неща които съм изброл най често дефектират
Колега без да те обидя теб или някого другиго - като има балъци,ще има и тарикати



- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: Помогнете,да я купя ли?
chernobila написа:anzak написа:без да искам да обидя някой ама или си поддържате колите колкото да не се разпаднат или слагате някои китайски части или още не ви се е налагало да ремонтирате нещо по колите си за да казвате че е38 е с евтина подръжка още по малко да я сравните с подръжката на е36 само като почнем от предните носачи най евтино около 120 лв броя и то от съмнителен производител а те са 4 бр предни дискове около 200 лв средна щанга грубо 150 преди амортесьори 250лв/бр минем през мотора който в случая е тдс 400лв гнп втора ръка 200 лв смяна гарнитури гнп с труд и центровка дебитомер едни 100лв втора ръка умна дюза и тя толкова вентилатор парно че и той заминава често още едни 300 400 лв с монтажа демпферна шайба 100 в/у и кое му е евтиното в сравнение с е36 примерно или по принцип тези неща които съм изброл най често дефектират
Колега без да те обидя теб или някого другиго - като има балъци,ще има и тарикатиПисал съм в друга тема не е толкова скъпо колкото ти го изкарваш
Нека всеки решава какво да прави сам!Поздрави
Колега е прав !!! Хората само като чуят и 750 ,че карам и почват много да се превъзнасят колко било скъпо и тн за подръжка.... Но не е така !!! Всеки си преценява възможността и си купува и кара какво то си Прецени че му се кара . Весели празници !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помогнете,да я купя ли?
Е не е скъпо, но като при покупка на всяка старо БМВ трябва да си приготвиш още няколко хиляди лева докато през следващите 2-3 месеца направиш така, че колата да стане твоя и после може една година да не пипаш нищо. Просто е илюзия да си мислиш, че няма да минеш през този етап и вероятноста да купиш кола, която някой я е направил като за себе си и после я е продал на теб е много малка, не, че не е възможна.
Ако си правиш някакви сметки, че понеже колата струва 3000 лева, значи първоначалното и обслужване ще е най-много 300, по-добре се откажи от покупката, защото ще останеш дълбоко разочарован. 


- Toni_Kazi4ane
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Bravo
- Мечтае да кара: BMW 730
Re: Помогнете,да я купя ли?
По добре е човек да задели 7-8 000 лева и да си купи тогава е38-ца. Поне 3.0 дизел. За 2.5 само лоши работи съм чувал през годините. Мисля че и разхода м/у двата двигателя не е много различен, дали ще е 134 коня или 190 коня. Щом искаш да караш лимузина!?- то нека бъде лимузина.. Възможно повече екстри, които да работят!
Някога щях да купувам 725.. 3 500 лева. Черна, черни джанти, стъкла. С малки забележки. Не помня километрите. Работещи екстри. Вакуум имаше дори на задния капак. Генерация Хаманн.. Много куц автомобил. Бръмчи, но не върви. 730ката къде, къде повече успява да ускори нормално за такъв автомобил.
До колегата, който е написал темата- с тези парички които имаш, купи си някоя евтина кола, стегни я да ти стъпи на тия пари. Може и да ти останат.. събирай и си купи. Аз така направих. Сега съм с едно Тико, но някога все ще събера пари за хубава е38ца. Успех от мен
Някога щях да купувам 725.. 3 500 лева. Черна, черни джанти, стъкла. С малки забележки. Не помня километрите. Работещи екстри. Вакуум имаше дори на задния капак. Генерация Хаманн.. Много куц автомобил. Бръмчи, но не върви. 730ката къде, къде повече успява да ускори нормално за такъв автомобил.
До колегата, който е написал темата- с тези парички които имаш, купи си някоя евтина кола, стегни я да ти стъпи на тия пари. Може и да ти останат.. събирай и си купи. Аз така направих. Сега съм с едно Тико, но някога все ще събера пари за хубава е38ца. Успех от мен
Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм
- huliganina2
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Детайли за колата: 728i
Re: Помогнете,да я купя ли?
Toni_Kazi4ane написа:По добре е човек да задели 7-8 000 лева и да си купи тогава е38-ца. Поне 3.0 дизел. За 2.5 само лоши работи съм чувал през годините. Мисля че и разхода м/у двата двигателя не е много различен, дали ще е 134 коня или 190 коня. Щом искаш да караш лимузина!?- то нека бъде лимузина.. Възможно повече екстри, които да работят!
Някога щях да купувам 725.. 3 500 лева. Черна, черни джанти, стъкла. С малки забележки. Не помня километрите. Работещи екстри. Вакуум имаше дори на задния капак. Генерация Хаманн.. Много куц автомобил. Бръмчи, но не върви. 730ката къде, къде повече успява да ускори нормално за такъв автомобил.
До колегата, който е написал темата- с тези парички които имаш, купи си някоя евтина кола, стегни я да ти стъпи на тия пари. Може и да ти останат.. събирай и си купи. Аз така направих. Сега съм с едно Тико, но някога все ще събера пари за хубава е38ца. Успех от мен
Всеки сам си решава дали да кара Тико или БМВ! Но чета тук много странни изказвания в темата,на кой му подхождала седмицата и на кой не. Някои колеги имат доста странно мислене и разсаждение по темата за което им се чудя. Тук се спомена за цени на носачи и т. н. Аз карам 728 и за пример мога да спомена че си рециклирах четири носача което ми излезе 60лв. В сранение с Е46 318 мога да дам също пример с който скоро се сблъсках за цена не термостат:минимум 100лв.за 318 и около 10-15лв за 728.Далече съм от мисалта че е по-евтино едва ли не да караш 7 серия но искам да кажа че някой сравнения не са много уместни,всеки сам си решава какви части и от каде да си вземе.Държа само да отбележа че сам си правя ремонтите! А що се отнася до двигателите съм карал и 725 а в момента и 728 както вече споменах и се представят прилично! Не е като 740 и 750 но все пак няма да ходим на състезания. Смешно е да се мисли че щом е седмица трябва да е задължително 740/750,и това в повечето случаи го твардят хора които не могат да си зареждат даже 316-ките



- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Помогнете,да я купя ли?
Toni_Kazi4ane написа:По добре е човек да задели 7-8 000 лева и да си купи тогава е38-ца. Поне 3.0 дизел. За 2.5 само лоши работи съм чувал през годините. Мисля че и разхода м/у двата двигателя не е много различен, дали ще е 134 коня или 190 коня. Щом искаш да караш лимузина!?- то нека бъде лимузина.. Възможно повече екстри, които да работят!
Някога щях да купувам 725.. 3 500 лева. Черна, черни джанти, стъкла. С малки забележки. Не помня километрите. Работещи екстри. Вакуум имаше дори на задния капак. Генерация Хаманн.. Много куц автомобил. Бръмчи, но не върви. 730ката къде, къде повече успява да ускори нормално за такъв автомобил.
До колегата, който е написал темата- с тези парички които имаш, купи си някоя евтина кола, стегни я да ти стъпи на тия пари. Може и да ти останат.. събирай и си купи. Аз така направих. Сега съм с едно Тико, но някога все ще събера пари за хубава е38ца. Успех от мен
Като направиш поне 100к км на 725тдс.. (както аз самия) мисля тогава би било удачно да изказваш мнение относно надеждността на този двигател(и мощността на тдс е 143коня)... И най-много се дразня когато някой интелект сподели, че трябва да се приготвят още няколко хиляди за обслужване и др ремонти.
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Помогнете,да я купя ли?
За това се объркват хората, заради тия форуми
тоя двигател бил скапан, оня бил скапан... все едно ще ти се чупи всеки месец, изкарахте ги по-зле от китайските коли
. Всеки двигател ще ти служи вярно, въпроса е дали ти ще се грижиш за него както трябва. Има цигани, които живеят в двустайни къщурки пък карат грохнали е38-ци, те как ли смогват на тия слаби двигатели и всички скъпи части... 
Един като чуе от другия нещо и започва да го повтаря като папагал и останалите след него задружно продължават.



Един като чуе от другия нещо и започва да го повтаря като папагал и останалите след него задружно продължават.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помогнете,да я купя ли?
iliew написа:Toni_Kazi4ane написа:По добре е човек да задели 7-8 000 лева и да си купи тогава е38-ца. Поне 3.0 дизел. За 2.5 само лоши работи съм чувал през годините. Мисля че и разхода м/у двата двигателя не е много различен, дали ще е 134 коня или 190 коня. Щом искаш да караш лимузина!?- то нека бъде лимузина.. Възможно повече екстри, които да работят!
Някога щях да купувам 725.. 3 500 лева. Черна, черни джанти, стъкла. С малки забележки. Не помня километрите. Работещи екстри. Вакуум имаше дори на задния капак. Генерация Хаманн.. Много куц автомобил. Бръмчи, но не върви. 730ката къде, къде повече успява да ускори нормално за такъв автомобил.
До колегата, който е написал темата- с тези парички които имаш, купи си някоя евтина кола, стегни я да ти стъпи на тия пари. Може и да ти останат.. събирай и си купи. Аз така направих. Сега съм с едно Тико, но някога все ще събера пари за хубава е38ца. Успех от мен
Като направиш поне 100к км на 725тдс.. (както аз самия) мисля тогава би било удачно да изказваш мнение относно надеждността на този двигател(и мощността на тдс е 143коня)... И най-много се дразня когато някой интелект сподели, че трябва да се приготвят още няколко хиляди за обслужване и др ремонти.
Ако не можеш да смяташ наум, вземи един калкулатор и сметни колко си дал до тук.

Хиляда лева ти е само първоначалното обслужване и при всички случаи ще изникне още нещо в една примерно 12 годишна кола, освен ако не си поръчал да ти я произведат специално за теб нова.

За това се объркват хората, заради тия форуми тоя двигател бил скапан, оня бил скапан... все едно ще ти се чупи всеки месец, изкарахте ги по-зле от китайските коли . Всеки двигател ще ти служи вярно, въпроса е дали ти ще се грижиш за него както трябва.
Въпроса е не как ти ще се грижиш за двигателя, а как са се грижили за него преди теб.


Re: Помогнете,да я купя ли?
Малко вънете газта, момчета. Обслужването на тдс е макс.. до 1500 лв след като го купиш. Тука говрим за почти основен ремонт: агр. верига, ремонт на помпа, рецкл. на турбина и носачи+тампони, масла и тн. Сле това тоя мотор има над милион км. живот! Тдс-а не е бегачка, но на дълъг път е достатъчно днамичен и се кара супер приятно. За града идва тромав, вярно е. Като знам, че ми прави разход 9 лятото и 10-10.5 зимата /ръчка е моя/ и карам лимузна почти 2 тона. ми е през..... за състезтелните голфове на светофара, не са ми конкуренция. Да не се правим на по.... от инжинрите в бавария. Това е кола да се возиш.
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Помогнете,да я купя ли?
kokala написа:За това се объркват хората, заради тия форумитоя двигател бил скапан, оня бил скапан... все едно ще ти се чупи всеки месец, изкарахте ги по-зле от китайските коли
. Всеки двигател ще ти служи вярно, въпроса е дали ти ще се грижиш за него както трябва. Има цигани, които живеят в двустайни къщурки пък карат грохнали е38-ци, те как ли смогват на тия слаби двигатели и всички скъпи части...
Един като чуе от другия нещо и започва да го повтаря като папагал и останалите след него задружно продължават.
Много точно казано ,изкарахте ги тия седмици ебати трошливите не благонадежни и непосилни за обслужване .Едва ли не , не си ли с доходи от по 500 лв. на ден .ТДС-са бил много слаб (има произведени хиляди бройки по света и хората си ги карат), 2,8 бил компромис колкото да се каже , че си със седмак (затова ли НСО са с такива а и хиляди хора по света) , 750 почти едва ли не не вървял кой знай колко повече от 735 и т.н. и т.н.Тия инжинери и конструктори от БМВ толкова ли пък не компетентни се оказаха ,че пуснаха в производство толкова пък чак не сполучливи автомобили

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани