Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Колеги проблема е следния след смяна на водна помпа и антифриз така и не пожела да тръгне топлото в купето,климатроника е с врътки те мисля си че е от ел. клапите явно те пускат горещия антифриз на радятора в купето защо то когато двигателя е загрял и клапите са топли а вътре топло няма моля за помощ благодаря предварително.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Вероятно е да не си я обезвъздушил добре. Ако не си сигурен как става потърси темите за това, и ще се ориентираш бързо. Ако преди това е имала парно, няма друга причина освен въздух в системата.
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Мерси колега ама ако не е обезвъздушена нямаше ли да загрее толкова до сега цяло лято така я карах даже и на климатик пак и мисля че системата на tds-са сама се обезвъздушава .
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
както каза колегата.. ако си имал парно преди да смениш антифриза не тряа да имаш проблеми сега освен ако не е останал въздух в системата или по няква случайност ти е изпушил термостата...
за най лесна проба палиш колата чакаш да дигне 90% дигаш и капака и пипаш долния маркуч на радиатора ако е студен значи не отваря 2рия кръг на водата... ако е топъл колкото другия се местиш и пипащ маркучите който са до клапаните за парното на щита до чистачките ако до тях отива топлата вода а парно няма .. то значи може и те да са заминали и да не пропускат топлата вода в парното ти
за най лесна проба палиш колата чакаш да дигне 90% дигаш и капака и пипаш долния маркуч на радиатора ако е студен значи не отваря 2рия кръг на водата... ако е топъл колкото другия се местиш и пипащ маркучите който са до клапаните за парното на щита до чистачките ако до тях отива топлата вода а парно няма .. то значи може и те да са заминали и да не пропускат топлата вода в парното ти
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Ами пипал съм го маркуча отваря си термостата клапите и те са горещи остава да е или от врътката топло и студено била с някакво жило вътре което може да се е разкачило,ако не ще сменя клапите не виждам кво друго може да е .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Абе нещо ми се бъгва форума и не можеше да се прочете "325тдс". ТДС-а се обезвъздушава сам, тъй че не знам...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Dirty M5 driveR написа:Абе нещо ми се бъгва форума и не можеше да се прочете "325тдс". ТДС-а се обезвъздушава сам, тъй че не знам...
+1 Казанчето е най-нисоката точка в охладителната система и сама се обезвъздушавате ТДСката.
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
vanci88 написа:Dirty M5 driveR написа:Абе нещо ми се бъгва форума и не можеше да се прочете "325тдс". ТДС-а се обезвъздушава сам, тъй че не знам...
+1 Казанчето е най-нисоката точка в охладителната система и сама се обезвъздушавате ТДСката.
На най-високата точка е . Клапаните кат са топли кво от това важно е след тях да е топло и най-вече да си сигурен че отварят .
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Някои случайно да знае как да проверя клапаните ,смисъл някои които ги е правил и знае как става благодаря предварително.
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
vlaikov44 написа:Някои случайно да знае как да проверя клапаните ,смисъл някои които ги е правил и знае как става благодаря предварително.
Вадиш буксата и мериш на буксата на клапаните , три пина са , кафевия каел е обща маса подаваш последователно на кафевия - и на единия от другите два + и слушаш цъка ли демек включва ли. После на другия по същия начин .
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
още по-лесно мериш съпротивление .... има ли - ок
няма ли ....
няма ли ....

- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
Благодаря ви колеги 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с парното след смяна на антифриз 325tds
И най-лесния, вадиш им буксата и са отворени, ако не парят маркучите на вход и изход - най-вероятно гумата в тях е на пихтия, или пък радиаторчето е запушено.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани