За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Бате вземи си некви яки пружини (Апекс, ХР, КВ или там каквото намериш ) и си напълни амортесьорите с масло или там както се побългаряваха... Спрямо пружините от Волга ще ти се стори направо неземно... И пак ще си в бюджета и за мен е много по-добре така 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
проблема е, че сега ми трябва висока кола заради времето, а лятото и като цяло когато няма сняг - максимално ниска. заради това и питам за тея "маркови" окачвания 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
И къв е смисъла от проект за 8к в който пружините са ти от Волга? Нито караш добра кола, нито е евтина.. Разбирам да е скъпа и хубава или пълен дарак и евтина. 

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
просто мина през доста премеждия
мотора е сменен и вече на 2000 км след основен ремонт, бракувах едно купе, седалки, колани, волани и т.н. включително и газова уредба за 1500лв
та заради това и ми е на 8000лв, като в момента явно единственото хубаво нещо в нея е мотора.
като цяло не се хвърлям в толкова дълбоки води като теб да пръскам толкова пари за части (нищо лично, ако можех да си го позволя, нямаше да си правя такива експерименти с колата)
най-малкото и защото финансово не мога да си го позволя. А волговите пружини са защото са наистина твърди, а старите ми червени пружини от комплекта бяха по-меки и малко по-високи, нищо че бяха 40мм (колата ми е минус 150кг и се вирна, та затова трябваше още по-ниски пружини).
Те така. Има ли по-твърди Diederichs или всички са един дол дренки или едни и същи ?


като цяло не се хвърлям в толкова дълбоки води като теб да пръскам толкова пари за части (нищо лично, ако можех да си го позволя, нямаше да си правя такива експерименти с колата)

Те така. Има ли по-твърди Diederichs или всички са един дол дренки или едни и същи ?
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Абре човек, ти за 17 страници не научи ли нишо? На тия жмели пружините една с една не са еднакви по твърдост, ти говориш за някакви сетъпи.. 
Друг е въпроса, че повече от половината, които ги карат типично по български не смеят да си признаят, че са пълен ташак, а другата част изобщо не могат да усетят какво лайно са си купили и са супер доволни

Друг е въпроса, че повече от половината, които ги карат типично по български не смеят да си признаят, че са пълен ташак, а другата част изобщо не могат да усетят какво лайно са си купили и са супер доволни

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Преди 7 месеца си купих моя дайдрих и го юркам до сега - доволен съм. Като за визия и "m43b18".
Става като за 1500-2000 км на месец градско, стойка, да завъртиш 2-3 пъти някъде и да минеш едни 500 км по магистрала всеки месец.
Преди 1 месец си взех b28 за суап.
Като го видях на живо какво животно е в демонтирано състояние със скоростите и почна да ми се вижда несериозно, тва да легне върху тея амортисьори и пружини, дето са 2 пъти по-тънки от фабричните.
Несериозно - поради фактори, които бих могъл да ти обясня, но няма да е ся, че закъснявам за лекции
Жалко разбира се, че тези неща ги научихме по трудния и скъп начин и трябваше да се скараме с някой хора, защото просто не предвидих бъдещето
Сега имам нещо, което обмислям като окачване и пружини до към 1200 лв - чисто ново, но до swap-a ако не успея да събера толкова, бих заложил на нови Билщайн б4 и някакви пружини 60/40 2ра ръка.
Да не ти говоря, че си взех главно койли за да видя кво е чувството "Сваляш са, вдигаш са, правиш го по цял ден
". И заради цената, тъй като 3 от фабричните мтех се предадоха и ми трябваше нещо с което да ги заменя по спешност.
Еми не е за мен тва чувство. Нагласянето на височината ми отнема до 6 часа в зависимост колко НЕ ми се работи и ми коства 40 лв стенд - преден и заден мост. Тва всеки път.
Та общо взето 316/318 на дайдрих за евридей е добре, но шестак да сложиш на такова окачване e нещо, което картинката по-доло описва съвършенно добре

Става като за 1500-2000 км на месец градско, стойка, да завъртиш 2-3 пъти някъде и да минеш едни 500 км по магистрала всеки месец.
Преди 1 месец си взех b28 за суап.
Като го видях на живо какво животно е в демонтирано състояние със скоростите и почна да ми се вижда несериозно, тва да легне върху тея амортисьори и пружини, дето са 2 пъти по-тънки от фабричните.

Несериозно - поради фактори, които бих могъл да ти обясня, но няма да е ся, че закъснявам за лекции

Жалко разбира се, че тези неща ги научихме по трудния и скъп начин и трябваше да се скараме с някой хора, защото просто не предвидих бъдещето

Да не ти говоря, че си взех главно койли за да видя кво е чувството "Сваляш са, вдигаш са, правиш го по цял ден

Еми не е за мен тва чувство. Нагласянето на височината ми отнема до 6 часа в зависимост колко НЕ ми се работи и ми коства 40 лв стенд - преден и заден мост. Тва всеки път.
Та общо взето 316/318 на дайдрих за евридей е добре, но шестак да сложиш на такова окачване e нещо, което картинката по-доло описва съвършенно добре




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Значи съм ги е*ал. Мерси 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Аз последно се спрях на D2 street или XYZ supersport. Идентични като качество и цена. Явор търкаля Д2 на всяка негова кола
, а в дрифтинг форума доста залагат на XYZ. За цената си мисля, че ще предложат доста.

Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
ogata написа:Еми не е за мен тва чувство. Нагласянето на височината ми отнема до 6 часа в зависимост колко НЕ ми се работи и ми коства 40 лв стенд - преден и заден мост. Тва всеки път.
И защо минаваш стенд всеки път, като само навиваш чашките

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
uCnaHeTcA написа:ogata написа:Еми не е за мен тва чувство. Нагласянето на височината ми отнема до 6 часа в зависимост колко НЕ ми се работи и ми коства 40 лв стенд - преден и заден мост. Тва всеки път.
И защо минаваш стенд всеки път, като само навиваш чашките
Оказва се, че има разлика в геометрията след промяна на височината.
Говорим за койли които са регулируеми отпред и отзад.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
ogata написа:uCnaHeTcA написа:ogata написа:Еми не е за мен тва чувство. Нагласянето на височината ми отнема до 6 часа в зависимост колко НЕ ми се работи и ми коства 40 лв стенд - преден и заден мост. Тва всеки път.
И защо минаваш стенд всеки път, като само навиваш чашките
Оказва се, че има разлика в геометрията след промяна на височината.
Говорим за койли които са регулируеми отпред и отзад.
Странно, моите майстори твърдят, че нямало. Явно на пролет ще мина реглаж да видим

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
uCnaHeTcA написа:ogata написа:uCnaHeTcA написа:ogata написа:Еми не е за мен тва чувство. Нагласянето на височината ми отнема до 6 часа в зависимост колко НЕ ми се работи и ми коства 40 лв стенд - преден и заден мост. Тва всеки път.
И защо минаваш стенд всеки път, като само навиваш чашките
Оказва се, че има разлика в геометрията след промяна на височината.
Говорим за койли които са регулируеми отпред и отзад.
Странно, моите майстори твърдят, че нямало. Явно на пролет ще мина реглаж да видим
Е, тва на око ли го установиха ?

Съвета ми е да минеш възможно най-скоро ако си ги пипал след последния стенд, защото най-малкото което може да ти се случи е да започне да ти яде гумите ..



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Получават се разлики. Може да не са големи, но и 4-5мм понякога стигат да почне да яде гумите.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
то т'ва вече си е педантизъм
бъзикам се, но на моята като и смених купето даже не съм минавал реглаж, а цялото окачване беше долу и отзад ексцентриците на носачите съм ги слагал на око
даже с просто око можеш да кажеш, че камбъра отзад е различен на 2те гуми, само че ги хвърлям доста по-начесто и не ми дреме 






- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: За хората с регулируемо Diederich,JOM,FK и др.
Педантизъм е да даваш 40 кинта ра реглаж 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани