Ставали М-волан от Е39 на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
Peikov написа:Най вече ме притеснява буксата за аербега дали ще стане?
Ами вземи и провери или ползвай търсачката.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
всичките букси си стават без проблем и самия волан става.имало два вида,но аз два волана си взех и двата станват без проблем.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
наший се на волан след фейса пък ще говорим пак, дали всички стават 

Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
Така поне стана дума за волани та да попитам тук
Какви са възможните комбинации и начини да се пусне мултифункцията на волана към CD или радио. Става въпрос за усилване/намаляне на звука и може би смяна на песните/радиостанциите ? Как точно става управлението и къде се подават сигналите ?
Говоря за тези видове волани



Какви са възможните комбинации и начини да се пусне мултифункцията на волана към CD или радио. Става въпрос за усилване/намаляне на звука и може би смяна на песните/радиостанциите ? Как точно става управлението и къде се подават сигналите ?
Говоря за тези видове волани


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
Той е ясен
някой друг ме интересува да сподели ако знае нещо
Аз знам , че CD43 може да се върже към мултифункцията ,но ми е интересно как се вързва точно и ако мога да си вържа моя Business RDS към някой мултиволан


Аз знам , че CD43 може да се върже към мултифункцията ,но ми е интересно как се вързва точно и ако мога да си вържа моя Business RDS към някой мултиволан

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
Чета си аз форума и гледам, че се спряга моето име
По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.
Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.

По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.
Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
stony1 написа:Чета си аз форума и гледам, че се спряга моето име![]()
По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.
Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.
Стига си лъгал хората,кажи че MID ако е от Е38 няма нужда от разкодиране,но в Е36 няма и място където да се монтира

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
ник написа:stony1 написа:Чета си аз форума и гледам, че се спряга моето име![]()
По отношението на мултиволана и съвместимостта му с различните плеари, бях писал някъде, но ще драсна няколко реда.
Реално има разлика в плеарите, които се предлагат за европейския пазар и американския. В американските форуми може да срещнете описание на моделите, които могат да се управляват по I-bus. Има обаче един тънък момент. Само CD43 може да се управлява директно от волана, при останалите модели е необходим IRIS или MID. Сега обаче следва веселата част IRISa и MIDa са кодирани за автомобилът, за който са произведени. За да работят в Е36 е необходимо да се разкодират.
А ето и най-веселата част:
Понеже живеем в БГ и всеки е голям "Разбирач" и не слуша какво му се говори, аз още си карам с един неразкодирам IRIS на тавана на моята кола. Тук е мястото да отбележа, че търся колега със компютър и софтуер да разкодираме няколко устройства и моля Ви не ми казвайте кое става и кое не. Вече поолучих няколко такива обяснения, но не ги приемам, защото не са верни.
Стига си лъгал хората,кажи че MID ако е от Е38 няма нужда от разкодиране,но в Е36 няма и място където да се монтира
Да ама от по-късните весии не става и си иска разкодиране

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Ставали М-волан от Е39 на Е36
Колеги , и аз искам да ви питам нещо дали М-ковия волан с големия бег от е36 преди и след файса са еднакви или имат разлики и няма да станат от кола преди фейса на такава след файса и обратното... 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани