325тдс горивни експерименти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MartinGPower
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 28.04.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тд
- Детайли за колата: Със зелени "очи". ;]
325тдс горивни експерименти
Реших да ви споделя експериментите които си направих с колата.
Лятото:
Чист дизел: 7,5/100 градско, 4/100 извънградско (90-110км/ч) , 9/100 извънградско (180-248км/ч)
Дизел + олио (50/50): с 0,5-1л/100км отгоре на чистия дизел, при 80/20 няма разлика (5-6% спад на мощността)
Дизел + трансформаторно масло (70/30) (какво ще рече това, не знам. не задавам въпроси на човека) 0,5л/100км извънградско отдолу на чистия дизел, в градски условия не се усеща голяма разлика. (5-7% повече мощност, по-тих и като цяло по-добра работа на двигателя)
Зимата:
Чист дизел: по-висок разход +0,5-1л/100км
Дизел + олио (80/20): без промяна
Дизел + масло: няма информация
За всеки експеримент са изминати от 1500 до 2000км смесено. След всеки опит е извършена проверка на горивната система: няма проблеми при нито един експеримент.
ВНИМАНИЕ: сместа с олиото не е само олио и дизел! Слага се добавка и бензин за да разтваря олиото иначе се натрупва една гадост която причинява много ГОЛЕМИ проблеми на ГНП-то и изобщо на цялата горивна система. Преди да използвате олио се посъветвайте с някой, който вече го е правил.
Лятото:
Чист дизел: 7,5/100 градско, 4/100 извънградско (90-110км/ч) , 9/100 извънградско (180-248км/ч)
Дизел + олио (50/50): с 0,5-1л/100км отгоре на чистия дизел, при 80/20 няма разлика (5-6% спад на мощността)
Дизел + трансформаторно масло (70/30) (какво ще рече това, не знам. не задавам въпроси на човека) 0,5л/100км извънградско отдолу на чистия дизел, в градски условия не се усеща голяма разлика. (5-7% повече мощност, по-тих и като цяло по-добра работа на двигателя)
Зимата:
Чист дизел: по-висок разход +0,5-1л/100км
Дизел + олио (80/20): без промяна
Дизел + масло: няма информация
За всеки експеримент са изминати от 1500 до 2000км смесено. След всеки опит е извършена проверка на горивната система: няма проблеми при нито един експеримент.
ВНИМАНИЕ: сместа с олиото не е само олио и дизел! Слага се добавка и бензин за да разтваря олиото иначе се натрупва една гадост която причинява много ГОЛЕМИ проблеми на ГНП-то и изобщо на цялата горивна система. Преди да използвате олио се посъветвайте с някой, който вече го е правил.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 325тдс горивни експерименти
Марто ,що ги споделяш тия работи тука.Ще се навъдят сега едни алхимици ,ще наливат олио,масло и тям подобни глупости
Ако някои не е забелязал на капачката пише DIESEL.

Ако някои не е забелязал на капачката пише DIESEL.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: 325тдс горивни експерименти
Аз ли не разбрах или е нещо се гъбарка колегата ама 3.5 разход извънградско на комбинацията дизел+масло е смешно . И 4 разход ми се струва невъзможен ама айде иначе информацията е добре само да кажеш колата в сток параметри ли е и как върви за да е коректно сравнението и да има малко логично обяснение на тези ниски стойности. Иначе ми стана интересно като как пада разхода градско с масло в добавка към дизела. А допълнителния бензин смята ли се като литраж и добавката въобще всичката течност. Иначе с олио наистина се дига леко разхода и пада малко мощността.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 325тдс горивни експерименти
Аз само като прочетох 4/100 разход и реших че трябва да се следи темата... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: 325тдс горивни експерименти
~Мишо~ написа:Аз само като прочетох 4/100 разход и реших че трябва да се следи темата...
Да каже от къде зарежда ... .

- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: 325тдс горивни експерименти
със 7,5 градско за 2.5 тдс ... ,не виждам смисъл да се слага олио или масло 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
- MartinGPower
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 28.04.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тд
- Детайли за колата: Със зелени "очи". ;]
Re: 325тдс горивни експерименти
ТДС-а е напълно поддържан смея да кажа прекалено много. Може да се каже че двигателят е като нов. Стария ми тдс даваше прекалено висок разход и затова го продадох от сорта на 13 градско и 7 извънградско. Поради тази причина си взех този от Австрия. Двигателя не са му вдигани конете , промените по-колата са: някакъв самоблокиращ се диференциал (не знам какъв но при вдигнати колела и двете се въртят в една посока) и спорно окачване. И най-важното имам темпомат ето каква е разликата (поне при мен). Тръгвам 1ва 2ра 3та и това е, от там на сетне само с темпомат карам, но за да се задейства темпомат му трябват минимум 40км/ч. От там на сетне намалям и си увеличавам с него (важно ако намалите до 700оборота и освободите лоста на темпомат той той веднага оскоря до последната си стойност). Следващото са си мой изводи: темпомата пълни горивото плавно, а не със стъпка до долу както правим ние хората... от там предполагам че се спестява гориво. Дадох лоста на един приятел със 318тдс да проверим тези митове и легенди, за 1 месец неговия двигател също даде по-нъсък разход на гориво(сега вече и той си сложи и ми върна моя
). Моя съвет е, 2.5тдс е голям двигател с големи възможности. Направете си трудът да разглобите двигателя (както направих аз) почистване на дюзи гнп тръбопроводи и тн... Работата не е трудна има сайт на бмв със скици на цялатааааа кола, и идиот може да го направи това (казвам от личен опит, нямам ДВГ образование, уча икономика ). Ще видите огромната разлика. Сега някои ще кажат "охоооо, аз ся докато стигна до някъде си 10 дена 8 часа", но пълно щастие няма карам си с 60км/ч градско и това е. Е сега и мен ме сърби отвреме на време кракът но тогава и пълня резервоара отделно от сметките ми за това колко харчи колата. На гонки разхода на колата ми пак си е почти като на БМВ.
Видях че колеги ме питат някои работи за горивата от къде зареждам, за жалост не мога да ви споделя...
Само не правете грешка с горивата на ШЕЛ мразя ги, реших да пробвам с тях известно време........... повече не... по-висок разход и на магистралата едва едва вдигнах 207км/ч с много голям ЗОР.. Всички скорости които ви споделям са измервани с ГПС-и минимум два (телофон, таблет и ако не я забравя ПГС навигацията ми).

Видях че колеги ме питат някои работи за горивата от къде зареждам, за жалост не мога да ви споделя...
Само не правете грешка с горивата на ШЕЛ мразя ги, реших да пробвам с тях известно време........... повече не... по-висок разход и на магистралата едва едва вдигнах 207км/ч с много голям ЗОР.. Всички скорости които ви споделям са измервани с ГПС-и минимум два (телофон, таблет и ако не я забравя ПГС навигацията ми).
- CAMyPAu
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i coupe
- Мечтае да кара: ... по хубави пътища !
Re: 325тдс горивни експерименти
Такива мнения винаги ме карат да си мисля, че колата ми е счупена... 
И аз съм от Варна, и аз покарах известно време 325 TDS и на мен ми даде 7.5/100 , само, че извънградско... градско под 11.5, трудна ралта , хем карам до работа по крайезерният път, тоест няма много светофари...
А с това олио+добавка+бензин, то не става ли на цената на нафтата пак ?
Кажи цената на консумативите, колега!

И аз съм от Варна, и аз покарах известно време 325 TDS и на мен ми даде 7.5/100 , само, че извънградско... градско под 11.5, трудна ралта , хем карам до работа по крайезерният път, тоест няма много светофари...
А с това олио+добавка+бензин, то не става ли на цената на нафтата пак ?
Кажи цената на консумативите, колега!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 325тдс горивни експерименти
Колега не се сърди, но това немога да го повярвам ако не го видя, сипваме догоре и правиме варна софия варна и доливаме 40л.?
Докато не видя просто си мисля че или незасичаш правилно разхода или си фантазираш.
Моя ТДС е 318 и е в отлично състояние със сменени вериги отлична компресия помпа и турбо, чипнат+хубав филтър K&N и с темпомат трудно го свалям на 5 - 5.2 с 90-100 на равно, камоли 2.5 да слезне на 4
Докато не видя просто си мисля че или незасичаш правилно разхода или си фантазираш.
Моя ТДС е 318 и е в отлично състояние със сменени вериги отлична компресия помпа и турбо, чипнат+хубав филтър K&N и с темпомат трудно го свалям на 5 - 5.2 с 90-100 на равно, камоли 2.5 да слезне на 4


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: 325тдс горивни експерименти
Пич и аз съм от Варна и аз карам тдс иии смея да твърдя и аз че по двигателя нямам грам проблем, даже за доказателство мога да ти дам мнението на хора работещи в доста сериозни сервизи....
Относно чипа - при качествен чип разтоварваш мотора, при запушен егр държиш двигателя по-чист... не виждам грам причина да разглобявам турбо и гнп при положение че съм в оптимални параметри и присадките за чистене на дюзи клапани и тн ги взимам на доставни (просто това работя)
Относно 2.5тдс ... градско в перфектно състояние и лек крак във Варна под 11 зимата и 9 лятото е невъзможно да се падне и то ако избягваш задръстванията и не караш в пик часовете. За извънградско с нежен десен крак, посред нощите на умерана температура 10-15 градуса, със спортен панелен k&n с перфектна сходимост гуми задни и предни 195/65/15 на стоманени джанти - зимни Варна - Търговище-Варна ми даде разход 5.8 - ся тука има разни мечтатели дето говорят за под 5л/100км, тази кола по заводски данни и личен тест от мен - на място харчи 0.9л на час без включено парно и 1.1л с включено парно... кажи как става така че когато го натовариш двигателя той започва да връща?... да не забравяме купето 1300кг шофьора 90кг и сума ти и други неща
Относно чипа - при качествен чип разтоварваш мотора, при запушен егр държиш двигателя по-чист... не виждам грам причина да разглобявам турбо и гнп при положение че съм в оптимални параметри и присадките за чистене на дюзи клапани и тн ги взимам на доставни (просто това работя)
Относно 2.5тдс ... градско в перфектно състояние и лек крак във Варна под 11 зимата и 9 лятото е невъзможно да се падне и то ако избягваш задръстванията и не караш в пик часовете. За извънградско с нежен десен крак, посред нощите на умерана температура 10-15 градуса, със спортен панелен k&n с перфектна сходимост гуми задни и предни 195/65/15 на стоманени джанти - зимни Варна - Търговище-Варна ми даде разход 5.8 - ся тука има разни мечтатели дето говорят за под 5л/100км, тази кола по заводски данни и личен тест от мен - на място харчи 0.9л на час без включено парно и 1.1л с включено парно... кажи как става така че когато го натовариш двигателя той започва да връща?... да не забравяме купето 1300кг шофьора 90кг и сума ти и други неща
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: 325тдс горивни експерименти
Колеги, не знам как ги постигате тея разходи от 4/5 литра на 100км . Аз в момента карам модерен френски дизел (Пежо 407 2007-ма 2.0 HDI) и едвам падам на 5.1/100 извънградско при положение, че това беше през нощта на никакъв трафик и на cruise control през 90% от времето
, По магистралата до Пловдив с 4 човека в колата и на климатик ми даде 6.5/100..
Поздрави,
Михаил Великов

Поздрави,
Михаил Великов
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 325тдс горивни експерименти
MartinGPower написа:Видях че колеги ме питат някои работи за горивата от къде зареждам, за жалост не мога да ви споделя...
Само не правете грешка с горивата на ШЕЛ мразя ги, реших да пробвам с тях известно време........... повече не... по-висок разход и на магистралата едва едва вдигнах 207км/ч с много голям ЗОР.. Всички скорости които ви споделям са измервани с ГПС-и минимум два (телофон, таблет и ако не я забравя ПГС навигацията ми).
При това положение, смятам, че правилният въпрос е: От къде крадеш нафта и с какво цетаново число е? Ако зареждаш от бензиностанциите в БГ, няма как да се получи този разход, който си описал.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: 325тдс горивни експерименти

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани