Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СНИМКИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СНИМКИ

Мнение от Mollov » 10 Авг 2011, 13:07

Мисля няма, но все пак им сравни номерата..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СНИМКИ

Мнение от ares2 » 10 Авг 2011, 13:37

сега питах Джаксън по телефона..
и тои каза че неговия седан тук от темата е с модела на купето .. значи няма разлика..
просто ми предстои монтаж тия дни и .. се уплаших да не съм купил нещо грешно..
мерси
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от don_gori » 29 Юни 2012, 10:43

Колеги искам да попитам има ли разликата в климатичните радиатори за бензин и дизел.
Наскоро моя климатичен радиатор сдаде фира и ще трябва да го сменям , та дали този от снимката(2.5 tds) ще стане на моята кола - m43b18 96г с дигиталния климатроник е ;)
1.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от vld » 29 Юни 2012, 15:32

Виж къде идват дупктите на тръбите за фреона, че на 318тдс са на друго място спрямо бензиновите.
Иначе няма друга причина да нестане.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 10 Дек 2012, 22:38

Дойде време и аз да мина към отбора на air conditioner. Искам да попитам има ли проблем да сложа прасето, да вържа към водата, но да не връзвам сега тръбите за фреона и климатичния радиатор. Ще топли ли така? И друго- взех инсталацията от колата донор, с цялата бушониера. На нея има и черната и бялата букса. Възможно ли е да ги сложа тези букси към моята бушониера т.е. вземам тази инсталация и я качвам на моята кола?

Изображение
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от vld » 11 Дек 2012, 11:30

Няма проблем да сложиш прасето и да се топлиш с него, просто в моторния отсег запуши дупките на климатичната инсталация с нещо за да не се пълнят с гняс, която после може да ти скапе компресора.
Инсталацията може да се добави.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 13 Дек 2012, 23:17

Та значи днес започнах разпиляването. Свалих всичко, избих двете ламаринки за фреона и за конденза. Утре ще качвам прасето и ще се мъча да свързвам. Имам обаче едно голямо питане. Бялата букса дето е от парното няма да се преправя, нали? Направо свързвам с бялата на прасето. По сложно (за мен :oops: ) е свързването на черната букса. Има 3-4 кабела, които отиват в някакви свързващи букси и от там отиват в бялата или синята букса , които влизат в таблото. Примерно сиво/черен. Обаче има червено/жълт- 12в постоянен. Него може ли да го хвана от друго място. Или някой да даде схема за изграждане на инсталация на М40 92 година.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ares2 » 15 Дек 2012, 17:41

няколко от кабелите отиват в бушониерата.. те са оперативните вериги на релето на компресора .. някои отиват към дехидратора.. някои дават импулс към ДМЕ то... а останалите които ти останат по цветове.. бял/жълт бял/син и тн... си ги връзваш за същия цвят някъде долу под волана.. мястото е горе над говорителя в краката ти
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 15 Дек 2012, 21:34

Два или три кабела отиват в една кръгла букса и от там отиват в компютъра. Гледах при моята букса ги няма някой от пиновете- единият беше май 16, при мен го няма. Има ли някъде схема на пиновете на буксата на ECU-то?
колега @ares2, благодаря на теб и на останалите за помощта. Дано да се справя с тези кабелаци, че сега е страшно в колата :D
Последна промяна ivopicha на 19 Дек 2012, 11:23, променена общо 1 път
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от JOGI » 16 Дек 2012, 1:05

2 Computer Engine Control.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ares2 » 16 Дек 2012, 15:19

аз слагах пинове на буксата на ЕКУ то дори... липсваха един или два.
но не помня нищо .. имам спомен че единия кабел беше черен с червена лента..
загубиха ми се схемите и не мога да ги намеря.. много е важно да имаш схемата на точната година на производство на колата донор и на твоята
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 18 Дек 2012, 20:20

Днес разгледах едни схеми и видях, че pin85 на ECU-то - A/C ON INPUT е свързан с черно/сив кабел с A/C comp ctrl unit. А pin86- A/C INPUT чрез виолетово/сив кабел е свързан с А/С ctrl sws. Някой има ли представа какво означават A/C comp ctrl unit и А/С ctrl sws. Още се мъча с тази инсталация. Един майстор (най- добрия в града ни :D ) каза, че не можело да стане и колата щяла да гасне по кръстовищата и светофарите. А тук никой не се оплаква от такива проблеми. Друг пък казва, че не се знае дали ще тръгне климатроника, щото един го сваля, а друг го свързва. Абе...майстори. Приемам всякаква помощ и съвети. Можя жичкаджии, които са на близко около мен да се обадят и да го оправим този климатроник най- накрая.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от jakson » 18 Дек 2012, 23:37

ivopicha написа:Днес разгледах едни схеми и видях, че pin85 на ECU-то - A/C ON INPUT е свързан с черно/сив кабел с A/C comp ctrl unit. А pin86- A/C INPUT чрез виолетово/сив кабел е свързан с А/С ctrl sws. Някой има ли представа какво означават A/C comp ctrl unit и А/С ctrl sws. Още се мъча с тази инсталация. Един майстор (най- добрия в града ни :D ) каза, че не можело да стане и колата щяла да гасне по кръстовищата и светофарите. А тук никой не се оплаква от такива проблеми. Друг пък казва, че не се знае дали ще тръгне климатроника, щото един го сваля, а друг го свързва. Абе...майстори. Приемам всякаква помощ и съвети. Можя жичкаджии, които са на близко около мен да се обадят и да го оправим този климатроник най- накрая.

Ако колата ти е без инсталация за клима те съветвам, да си свалиш инсталацията от кола донор и само, да гледаш цветовете ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ivopicha » 19 Дек 2012, 11:28

Така и направих :) В началото ми изглеждаше малко сложно, но сега като ли ми се навързват нещата. От ЕКУ- то излизат двата кабела от пинове 85 и 86 и влизат в горната съединитерна букса до сервото. Обаче отдолу на буксата няма пинове, които да отидат в бушониерата и навътре към черната букса. Как се слагат тези пинове или по точно как се махат от старата букса.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от vld » 19 Дек 2012, 14:17

Извади си схемата за добавяне на климатроник от БМВ ЕБА по вин за твоята кола!
Гаранция че ще ти е много полесно ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook