QUAIFE диференциал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: QUAIFE диференциал
Gqbriel написа:Не е до диф тоя номер..а до шофьор и гуми
+1
ама и с шпера сигурно е доста по-блажко

Честито на колегата със здраве да си го ползва!

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: QUAIFE диференциал
K_Ilkov написа:...
за сняг с/без шпер = все тая
на сухо --> нищо общо няма поведението на колата, така че и да коментирате снежната обстановка няма смисъл...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: QUAIFE диференциал
ШПЕРА трябва да "усети" сцепление (което при сняг липсва напълно) за да предаде въртящ момент към другото колело (както искате го разбирайте)
Може би затова при мен когато едното колело беше на лед, другото на асфалт , въртеше това което е на леда
и много се дразнех. То че и шпера беше поизносен беше, ама явно не е само това..
И за да не съм писател извън темата ще кажа че следя темата с голям интерес и очаквам колгата с скъпия шпер да изкаже първи впечатления
Може би затова при мен когато едното колело беше на лед, другото на асфалт , въртеше това което е на леда

И за да не съм писател извън темата ще кажа че следя темата с голям интерес и очаквам колгата с скъпия шпер да изкаже първи впечатления

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: QUAIFE диференциал
vankatagsi написа:Може би затова при мен когато едното колело беше на лед, другото на асфалт , въртеше това което е на ледаи много се дразнех.
точно!
износен или нов ... все тая, освен ако не е ///М Вариабъл диф, ама там вече е скъпо...
п.с. на колегата може и да е такъв...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: QUAIFE диференциал
vicho написа:K_Ilkov написа:...
за сняг с/без шпер = все тая
на сухо --> нищо общо няма поведението на колата, така че и да коментирате снежната обстановка няма смисъл...
ШПЕРА трябва да "усети" сцепление (което при сняг липсва напълно) за да предаде въртящ момент към другото колело (както искате го разбирайте)
Абе май не е точно така. Имам е34 от 3 месеца и нещо, и никога не я бях пързалял. Снощи заваля тук в Русе и на прибиране от работа усещам, че колата си се плъзва страхотно, а съм с нови гуми. Гледам опциите по ВИН - differential lock 25%

едит: шпер е

едит2: на лед заключва моментално
Последна промяна Dirty M5 driveR на 17 Дек 2012, 20:56, променена общо 1 път
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: QUAIFE диференциал
Първо и аз да се запиша, че искам да следя темата, че ако ще е е46, ще има и QUAIFE, то и за е90 де..
Аз съм с шпер (e36) и гаражът ми е много кофти на крив наклон - всмисъл едната гума остава почти без сцепление зимно време при сняг и лед. При мен поне винаги си заключва и другата гума ме прибира. Цялата минала зима съм се прибирал без проблем в гаража. От коловози също излизам с лекота, хем не е висока колата.
Трябва да пробвам с на бащата е46-цата и ще споделя. И двете са с читави зимни гуми.
Искам да кажа, че и зимно време има доста голямо предимство.
Поздрави към колегата за добрата инвестиция
ПП Сега съм с е46-цата и определено ми е по-трудно да влизам в гаража, снощи на пресен навалял сняг (-5 градуса беше) успях.. но със засилка.. иначе успявам да се `лашкам` по улиците и без шпер, пък макар и с 316..

Аз съм с шпер (e36) и гаражът ми е много кофти на крив наклон - всмисъл едната гума остава почти без сцепление зимно време при сняг и лед. При мен поне винаги си заключва и другата гума ме прибира. Цялата минала зима съм се прибирал без проблем в гаража. От коловози също излизам с лекота, хем не е висока колата.
Трябва да пробвам с на бащата е46-цата и ще споделя. И двете са с читави зимни гуми.
Искам да кажа, че и зимно време има доста голямо предимство.

Поздрави към колегата за добрата инвестиция

ПП Сега съм с е46-цата и определено ми е по-трудно да влизам в гаража, снощи на пресен навалял сняг (-5 градуса беше) успях.. но със засилка.. иначе успявам да се `лашкам` по улиците и без шпер, пък макар и с 316..
Последна промяна Bexim на 08 Яну 2013, 18:18, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: QUAIFE диференциал
А аз да питам как ще се сработи това чудо с ASC/DSC 


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
Колега QUAIFE-to фабрично си работи и е съвместимо с ASC/DSC
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: QUAIFE диференциал
Е то в нета клипове да искаш
По важно въобще монтирал ли го е колегата или има някакви затруднения по слагането му и какви. Понеже не е писал доста време по темата
Намери ли ги тия лагери и прочие?
Иначе като гледам тука к'во стаа и май май за в бъдеще м пакета ще отиде за Quaife
По важно въобще монтирал ли го е колегата или има някакви затруднения по слагането му и какви. Понеже не е писал доста време по темата

Иначе като гледам тука к'во стаа и май май за в бъдеще м пакета ще отиде за Quaife
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
Здравейте колеги 
Най-после ми е монтирано диф-чето. Декември не бях в България, за това не съм писал - а първите хора на които бях оставил колата не успяха да се справят... но за това не ми се говори... Диф-а го прави и монтира колегата Никола Дановски (sachs) - на който свалям шапка за уменията и ентусиазма !!!
Не съм карал колата много, но определено е съвсем различна кола
за 15-20 км докато се прибера у нас имам следните наблюдения:
- на улица със сняг, давам газ до дупка плавно - няма въртене, няма ASC-та - зацепва си и върви като танк... преди абсурд
еднаква кола с еднакви гуми, разликата е само диф-а.
- на завой се усеща веднага че е по контрулируема, върти се много по-лесно дори с пуснато ASC (което след 1-2 сек. взима мощността като се пусне, но все още не съм я карал по-здраво, защото в упътването пише да не се пришпорва първите 20-30 км).
- на светофар на мокро също с газ до дупка никакво боксуване, никакво пускане на ASC.
тия дни като ми остане повече време ще я покарам по-здраво на някой паркинг и ще направя клипче.
За колегите които искат да си сложат такова чудо, имам следните съвети, за да не си блъскате главата и да не губите грешно време и пари:
- не си давайте колата на който и да е ... това не е като смяна на масло ... Човек който не е фен и не го е правил преди най-много да ви омаже нещо.
- отворения диф се отваря, изкарват се лагерите с инструмент за вадене на лагери, след което QUAIFE-то трябва да се разглоби както е описано в упътването и да се вкара вътре. Има няколко тънки момента, всички от които са описани в документчето за инсталация. МНОГО важно - ако преебете лагерите (output shaft bearings, input shaft bearing) - НЯМА как да си ги намерите дори по размер. Имам предвид, че наистина ги НЯМА. Единствения вариант е от втора ръка диф да се изкарат други. Затова внимавайте... на мен на оригиналния диф. в колата ми преебаха един път лагерите (след като са ги рязали тъй като не са имали инструмент !!!???) ... така че съм го препатил това вече.
- не се пипа в никакъв случай пренатягането на пиниона (pinion preload) в оригиналният ви отворен диф (т.е. този, в който ще монтирате QUAIFE-то и с който ви е дошла колата). В противен случай може да преебете многоо, много неща свързани с заключването на диф-а и т.н.
- маслото се слага нормално 75в90 , а не за LSD дифове !
- кутията в която става QUAIFE-то е 188L. Има и по-малки за по-малките двигатели (май бяха 165 или 166 нещо такова) - там съм почти сигурен, че QUAIFE-то няма да стане!!!
- допълнително трябва да купите само едни семеринги , които мисля че бяха три на брой и едната е около 20 лв.
Прикачвам документа за инсталация, ако някои си намери такъв диф, но няма инструкциите.
Това е засега
И още веднъж свалям шапка на колегата Дановски. Най-добрия майстор и манияк, на който съм попадал засега.

Най-после ми е монтирано диф-чето. Декември не бях в България, за това не съм писал - а първите хора на които бях оставил колата не успяха да се справят... но за това не ми се говори... Диф-а го прави и монтира колегата Никола Дановски (sachs) - на който свалям шапка за уменията и ентусиазма !!!
Не съм карал колата много, но определено е съвсем различна кола

- на улица със сняг, давам газ до дупка плавно - няма въртене, няма ASC-та - зацепва си и върви като танк... преди абсурд

- на завой се усеща веднага че е по контрулируема, върти се много по-лесно дори с пуснато ASC (което след 1-2 сек. взима мощността като се пусне, но все още не съм я карал по-здраво, защото в упътването пише да не се пришпорва първите 20-30 км).
- на светофар на мокро също с газ до дупка никакво боксуване, никакво пускане на ASC.
тия дни като ми остане повече време ще я покарам по-здраво на някой паркинг и ще направя клипче.
За колегите които искат да си сложат такова чудо, имам следните съвети, за да не си блъскате главата и да не губите грешно време и пари:
- не си давайте колата на който и да е ... това не е като смяна на масло ... Човек който не е фен и не го е правил преди най-много да ви омаже нещо.
- отворения диф се отваря, изкарват се лагерите с инструмент за вадене на лагери, след което QUAIFE-то трябва да се разглоби както е описано в упътването и да се вкара вътре. Има няколко тънки момента, всички от които са описани в документчето за инсталация. МНОГО важно - ако преебете лагерите (output shaft bearings, input shaft bearing) - НЯМА как да си ги намерите дори по размер. Имам предвид, че наистина ги НЯМА. Единствения вариант е от втора ръка диф да се изкарат други. Затова внимавайте... на мен на оригиналния диф. в колата ми преебаха един път лагерите (след като са ги рязали тъй като не са имали инструмент !!!???) ... така че съм го препатил това вече.
- не се пипа в никакъв случай пренатягането на пиниона (pinion preload) в оригиналният ви отворен диф (т.е. този, в който ще монтирате QUAIFE-то и с който ви е дошла колата). В противен случай може да преебете многоо, много неща свързани с заключването на диф-а и т.н.
- маслото се слага нормално 75в90 , а не за LSD дифове !
- кутията в която става QUAIFE-то е 188L. Има и по-малки за по-малките двигатели (май бяха 165 или 166 нещо такова) - там съм почти сигурен, че QUAIFE-то няма да стане!!!
- допълнително трябва да купите само едни семеринги , които мисля че бяха три на брой и едната е около 20 лв.
Прикачвам документа за инсталация, ако някои си намери такъв диф, но няма инструкциите.
Това е засега

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: QUAIFE диференциал
Честито колега със здраве да си го ползваш 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: QUAIFE диференциал
Не е шега работа,но се радвам ,че се е получило.Пусни клипче близките дни да видим за какво идва реч.
Re: QUAIFE диференциал
@attodorov
Поздравления.
Доста учуден /приятно разбира се/ останах, от тези твои първи впечатление.
Не очаквах един диф. толкова да променя поведението на автомобила.
Следя темата с интерес, ще се радвам да споделиш още отзиви + и - разбира се :-)
Поздравления.
Доста учуден /приятно разбира се/ останах, от тези твои първи впечатление.
Не очаквах един диф. толкова да променя поведението на автомобила.
Следя темата с интерес, ще се радвам да споделиш още отзиви + и - разбира се :-)
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: QUAIFE диференциал
nikolae написа:@attodorov
Поздравления.
Доста учуден /приятно разбира се/ останах, от тези твои първи впечатление.
Не очаквах един диф. толкова да променя поведението на автомобила.
Следя темата с интерес, ще се радвам да споделиш още отзиви + и - разбира се :-)
E как няма да го промени - разликата съм убеден,че още не я е усетил както трябва

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани