Моят път от E30 до Е90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от michev » 09 Дек 2012, 10:18

Ей сега като се събудят Е30-каджийте ще видите кон боб яде ли :mhihi: , ама те пък не четат в Е90 подфорум.
only rear wheel drive

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от MadChicken » 09 Дек 2012, 14:08

Добре дошъл в 21-ви век.

Enjoy!

П.П. Форума имаше нужда от това точно този човек да напише точно тези неща. :yes:
Only dead fish follow the stream...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от Shadowed » 09 Дек 2012, 15:25

:clap: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от JTD » 09 Дек 2012, 16:14

Добре, че си открил хубавите емоции с по-новите автомобили.
А ако бях аз от тези на задната седалка, щях да те плесна зад врата и да те накарам да спреш.
Слизам и те оставям да си чупиш главата по завоите. Адреналин :kuku:
Живота си е мой и аз искам да контролирам къде да си го дам, не някой с адреналин, незабелязващ дискомфорта, който създаваш в околните около теб.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от xerial » 09 Дек 2012, 17:40

Супер за темата!

Колкото до Е90 наистина е добър автомобил, а винаги съм бил на мение ,че 3та серия е по-добрата серия на БМВ! Най0малкото защото е най-важният модел на компанията...

Имах възможността да се возя няколко пъти в Е90 320ис на колега от форума (мисли си знаете кой :D ) е тази кола направо ме шашна - макар и с около 50 коня доста Нм по-слаба от моята и то на Дино , трябва да кажа че на моменти се усещаше доста по-динамична , поведението й беше уникално , сякаш беше зелепена на пътя и се движеше по-релси!

В този ред на мисли дано всеки един от един нас се убеждава колко по-добри са наследниците на колите които караме :yes: :bowdown:
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.01.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от ivanfilipov » 10 Дек 2012, 0:05

:yes:

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от GaD » 10 Дек 2012, 9:55

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: MPPSK

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от bangelov » 10 Дек 2012, 15:03

Не съм карал е30, но редовно си удължавам пътя от офиса до вкъщи само и само да покарам още малко :D още не мога да и се нарадвам на тази кола :)))

РазБОЙниКА
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: го на тройки
Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
Детайли за колата: Черна

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от Apassionata » 11 Дек 2012, 0:24

Ужасно се радвам, че точно този човек е с такива впечатления от Е90... И Е46 де :lol: ... Че понякога /2-3 пъти на ден/ се чудя как да обясня на истинските ентусиасти, че не са чак такива "ла*на" новите модели... А понякога просто казвам "Е30/36 форева" :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от stann69 » 11 Дек 2012, 0:31

Apassionata написа:Ужасно се радвам, че точно този човек е с такива впечатления от Е90... И Е46 де :lol: ... Че понякога /2-3 пъти на ден/ се чудя как да обясня на истинските ентусиасти, че не са чак такива "ла*на" новите модели... А понякога просто казвам "Е30/36 форева" :mhihi:


+1 :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от Mitiracing » 11 Дек 2012, 0:40

Браво,най-накрая се престраши :clap:,много увлекателно четиво за късните часове на деня.Какво да си кажем,най-важното е емоцията и удоволствието,аз за разлика от доста колеги за съжаление съм прескочил старата школа,която ми липсва,но не бих се отказал никога от една прекрасна 6-цилиндрова Е90-ка. :) Важен е crazy фактора. :driving:

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от bavareca_86 » 11 Дек 2012, 2:03

11122012465.jpg
щом са станах да е снимам :kuku: :mhihi: :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от ogata » 11 Дек 2012, 2:25

Такива текстове трябва да бъдат включвани в учебниците по литератОра :mrgreen:

Наистина страхотно написано !

Често си мисля и следното: БМВ носи радост за този който го управлява. Но.. това малко или много си е само за него самия, малко егоистично и ограничено само до конкретния индивид. На пътниците БМВ рядко носи голяма радост...

Базирайки се на някакъв опит и на това, че съм карал един известен процент от моделите на БМВ, произведени в периода от 86та до наши дни, бих могъл да кажа, че това чувство е характерно само и единствено ако говорим за 3та серия (може би и малко в 1еr и Z) .
Тя е приближена изцяло и единствено само до шофьора. Самата серия е посветена на него.

Другото което ми прави впечатление е , че колкото и да се опитват да "укротят опърничавата" в модела и да го направят по-безопасен, по-кротък и по-неангажиращ към шофьорски умения, наличието на копче за изключване на DSC, стептроник (sport+ режима специално в F30) и разни други "дреболии" някак си загатват онази вулгарно-агресивна нотка присъща на "предците".

Кола, която ще се погрижи да те закара за където си тръгнал и която няма да се натрапва в ежедневието ти.
Кола, която е способна да ти вземе дъха ако знаеш какво да правиш с нея.
Както и кола която може да те стресне и охарчи ако подходиш немърливо, но въпреки това да те остави жив, че да си спомняш.... :yes: .
Типично "по женски" ;)

Нека това по-доло е специален поздрав за автора на темата :smoke:

ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 30.08.2008
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: E92 335d

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от vvaskoo » 11 Дек 2012, 3:12

Айде .... пак се насъбраха Е90 хейтърите :mhihi: Аз все пак предпочитам да си карам Е90тката (от утре вече и Ф30) със всичките и там екстри ,да ми е комфортно на гъзо, да ми гори малко , да бяга прилично пък тия турбо Е30 316 класики нека си ги карат "true" феновете дето имат много пари за бензин и ръждопреобразувател .
Изображение

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Re: Моят път от E30 до Е90

Мнение от gazzzar » 11 Дек 2012, 13:00

vvaskoo написа:Айде .... пак се насъбраха Е90 хейтърите :mhihi: Аз все пак предпочитам да си карам Е90тката (от утре вече и Ф30) със всичките и там екстри ,да ми е комфортно на гъзо, да ми гори малко , да бяга прилично пък тия турбо Е30 316 класики нека си ги карат "true" феновете дето имат много пари за бензин и ръждопреобразувател .


….мммм и с това не бих се съгласил ама хич.
За написаното от Андрю мога да дам мнение, най-вече заради това, че съм притежавал всички прозвеждани от БМВ тройки (уви с изключение на Е21). Определено с всеки следващ модел тройката става все по-динамична, все по-комфортна, все по-бърза, но в същото време не мога да отрека, че както Андрей каза, чувството за скорост става все по-притапено, колите стават все по-големи и уви по-тежки, което води до по-голямо натоварване на спирачната систем съответно по-трудното овладяване на автомобила в критични ситуации и тн. Не трябва да забравяме, че с появата на първата тройка БМВ прокрадват идеята за т.нар. КОМПАКТЕН СПОРТЕН СЕДАН и точно тук идва времето да се запитаме какво спортно и компактно има в един седан тежащ 1600+ килограма, ами за отговвора помислете сами…. Ако трябва да съм честен, размерите на сегашната тройка (Ф30) подхождат повече на размерите на петицата от първите поколения, не съм сигурен дори дали Е28 не е по-малка и по-лека….(проверих - тройката във всички размери е по-голяма от Е28 :roll: ). И държа да отбележа още един много важен фактор в сравнението на новите тройки с по-старите им събратя,затова ще се върна в началото на мнението ми, а именно с изказването за "true" феновете и ръждопреобразувателя - помислете в какво сътояние биха били актуалните модели (Е90 и Ф30 да речем с двулитров мотор и туин скрол турбина….245к.с.) след 20 години…..ами след 25-30 на колкото са повечете Е30 сега…..не ми се мисли….?! Затова не може да се кажа черното само черно и на бялото само бяло ;). Живеем във време на светкавично технологическо развитие, обаче покрай идеята ни за такъв прогрес сме почнали да забравяме някой много важни ценности….уви!
И не ме разбирайте погрешно, не искам да защитавам старите коли, напротив…повечето от вас (и със сигурност Андрю :P ), знаят, че до скоро имах Е30 М3 и го продадох именно за да си купя по-нов ///М автомобил, но идеята ми да го продам, не беше породена от това, че е много морално остарял автомобил ами беше имено затова, че ми стана прекалено скъпо за да го поддържам в перфектна форма и ако трябва да съм честен, най-балансираната според мен трета серия (говоря главно за М) е може би Е46, говоря с оглед на спортно усещане и комфорт, тегло и баланс….качество и издържливост… и затова се спрях именно на този модел при смяната на старата Е30ка. Та идеята ми беше, че истината е някъде по средата и че в същото време никой в никаква степен не бива да отрича технологичният напредък на марката….напротив ;)

ПС: ….Андрю, радвам се, че прочетох отново едно от ония мнения, които те карат да се замислиш :winky:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook