Комплексен проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж

Комплексен проблем

Мнение от Booster » 07 Дек 2012, 23:20

Здравейте колеги, от скоро я имам - 318 м42б18. Колата е супер, но имам малки проблеми. Няколко пъти ми направи следното - при 1500-2000об давам газ и тя няма мощност, сякаш няма бензин. Първият път бях на лампа и реших, че е бил малко бензина и може би е засмукала мръсотия. Направи ми го пак преди няколко дни и днес също, а имах около 40л в резервоара. Освен това оборотите паднаха на около 700-800, а предния път играеха 700-1200 примерно и двигателя вибрираше. Другото, което забелязах е, че не можа доста време да вдигне 90'С, стига между средата и предишното деление и като покарам с 70-80 пак пада на чертата след синията зона. Доста я поръчках (около 10 мин.) при положение, че преди това съм я карал 20 мин. и пак не качи на средата. Забелязах, че и доста пуши като я настъпя. В смисъл все едно колата е студена и се виждат парите отзад. Върви си супер, не харчи масло, антифриз. Може би бензин доста харчи тия дни като е студено. за 20лв минах 37км - вярно работя близо и я карам за по 1,5км НО преди не харчеше толкова като беше топло и си вдигаше градусите. Дали проблема е комплексен или може са няколко неща. Термостат, стъпков мотор? Пробвах с откачане на капачката на дебитомера докато играеха оборотите - изведнъж ги вдигна малко и като дам газ пак заглъхна. Или някъде нещо не дава добър контакт. Кажете къде в събота в София мога да си направя диагностика. От кв. Изток съм, ако има някой колега в района с вап-топ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Комплексен проблем

Мнение от 00700 » 09 Дек 2012, 19:43

Виж този линк: viewtopic.php?t=126046. Сменил ли си всички филтри, маслото на двигателя ... ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Комплексен проблем

Мнение от русиабн » 09 Дек 2012, 23:48

Имах приятел с подобен проблем и се оказа ламбда сонда. След смяната й всичко си дойде на мястото. Но задължително първо диагностика :yes:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 1.11.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Touring
Детайли за колата: 95г. M 52 B (20 6 S3) Vanos

Re: Комплексен проблем

Мнение от D.Uzunov » 10 Дек 2012, 10:41

За температурата мисля, че е термостат за смяна. Можеш да го провериш дали е така като отвориш капака, запалиш колата и хванеш двата маркуча на водния радиатор. Ако са топли и двата с еднакаква температура значи термостата е останал отворен и върти двата кръга и за това не може да загрее при движение. За високия разход отиди на диагностика. А за пушека, това е нормално при студено време. Получава се конденз в гърнетата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 10.11.2012
Пол: Мъж

Re: Комплексен проблем

Мнение от Booster » 17 Дек 2012, 15:30

Наистина термостата се оказа за смяна. Беше останал в отворено положение. Смених го и сега загрява за 3-4км и стрелката не мърда от 90. На диагностиката не ми дава никакви грешки. Според майстора е стъпково моторче, било често срещан проблем. Сега като загрее нормално щом загася и тръгна да паля в рамките до 1 мин. - пали и гасне веднага или оборотите много играят почти до угасване(пак уточнявам, че не винаги). Като чукна газта се стабилизира и после няма проблем. В движение не ми е го е правила от 3 дни - номера с загубата на мощност в ниски обороти. Всъщност имам и съвсем лека дупчица пред първото гърне, но не се сещам дали се пада пред или зад ламбдата. Трябва и това да оправя да не би да влияе макар и минимално.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: e36 320i TOURING
Мечтае да кара: M5 E60
Детайли за колата: M-Pack

Re: Комплексен проблем

Мнение от SVETLIO 1988 » 22 Дек 2012, 15:54

за играенето на оборотите на място,със сигурност е стъпковият мотор
а за другото и при мен става но когато карам продължително време в дъжд
или когато има голяма влажност :yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook