м52б20 като загрее гасне и няма палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
м52б20 като загрее гасне и няма палене
Колеги днес ми се случи този проблем, както си карах колата си загря на 90 градуса, и изведнъж в движение НА СКОРОСТ колата угасна, пробвах да я запаля на по 2ра но нищо не стана. Спрях и запалих нормално, и след няма и километър на един светофар угаснах и няма палене, даже като въртях не даваше признаци че ще припали. Оставих колата и преди малко ходих да си я прибера, запали нормално и дим да ме няма, и точно пред вкъщи угасна след като загря. И пак няма палене. Даваите идеи какво да правя че колата си ми трябва всеки ден.

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
Отиди на диагностика но вероятно се касае за сензор на коляновия вал.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
Колега, понеже нямам възможност да я закарам на диагностика, понеже наблизко няма читав сервиз, има ли начин да разбера дали е от този датчик ?

Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
един от признаците му е да няма ток на бубините но не е задалжително
бензиновата помпа работи ли?
бензиновата помпа работи ли?
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
98% съм сигурен,че е датчика на коляновия вал имах същия проблем.Смених датчика и си е всичко шест. 

- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
iceto_666 написа:98% съм сигурен,че е датчика на коляновия вал имах същия проблем.Смених датчика и си е всичко шест.
Колега колко парички струва туи нящо, понеже тва ми е непредвиден ремонт и нямам много пара
melqka написа:един от признаците му е да няма ток на бубините но не е задалжително
бензиновата помпа работи ли?
Работи си, гледам да не я оставям прекалено дълго време в резерва и винаги си имам над 10-15 литра.

- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
Можем само да гадаем какъв е проблема. Съветвам те да минеш на диагностика, защото може да не е проблема само в един, а в няколко датчика и т.н.
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
zigo написа:iceto_666 написа:98% съм сигурен,че е датчика на коляновия вал имах същия проблем.Смених датчика и си е всичко шест.
Колега колко парички струва туи нящо, понеже тва ми е непредвиден ремонт и нямам много параmelqka написа:един от признаците му е да няма ток на бубините но не е задалжително
бензиновата помпа работи ли?
Работи си, гледам да не я оставям прекалено дълго време в резерва и винаги си имам над 10-15 литра.
140 лева струваше моя на Hella,
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
Може и да е ДМЕ на двигателя. Наскоро гледах един М50В20- след като минеше 40 градуса, празните обороти ставаха 3500, при потегляне двигателя нямаше мощност и гаснеше и после докато изстине нямаше палене, човека намери от една автоморга ЕКУ за 120лв. сменихме го и всичко се оправи.
Колегата 00700 правилно смята, че може да са няколко датчика- на коляновият и разпределителният вал. Обикновено когато дефектира на коляновият ДМЕ взема информация от този на разпределителният и колата някак си пали и върви. По принцип датчика на коляновият вал създава проблеми когато колата е студена и ако е дефектирал пали по-трудно.
Колегата 00700 правилно смята, че може да са няколко датчика- на коляновият и разпределителният вал. Обикновено когато дефектира на коляновият ДМЕ взема информация от този на разпределителният и колата някак си пали и върви. По принцип датчика на коляновият вал създава проблеми когато колата е студена и ако е дефектирал пали по-трудно.
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
при мен като беше дефектирал датчика на колянивия вал симптомите бяха абсолютно същите като на колегата при студен мотор палеше но като позагрее малко и запо4ваше голямото въртене отидох на диагностика и ми показа грешки на този датчик замених го с нов и всичко се оправи.
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
На диагностика излезе датчик на коляновия вал, колеги помагаите да намеря 2ра употреба, трябва ми за днес, за да се закара колата на маистор сутринта

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
zigo написа:На диагностика излезе датчик на коляновия вал, колеги помагаите да намеря 2ра употреба, трябва ми за днес, за да се закара колата на маистор сутринта
Колега, смяната на датчика може и на място да я направиш, но след като не пали колата сигурно вече и на разпределителният вал е заминал в някаква степен.
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
zvetiko написа:zigo написа:На диагностика излезе датчик на коляновия вал, колеги помагаите да намеря 2ра употреба, трябва ми за днес, за да се закара колата на маистор сутринта
Колега, смяната на датчика може и на място да я направиш, но след като не пали колата сигурно вече и на разпределителният вал е заминал в някаква степен.
Колата пали но като е студена, като загрее на 90 градуса, гасне и до там

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б20 като загрее гасне и няма палене
zigo написа:zvetiko написа:zigo написа:На диагностика излезе датчик на коляновия вал, колеги помагаите да намеря 2ра употреба, трябва ми за днес, за да се закара колата на маистор сутринта
Колега, смяната на датчика може и на място да я направиш, но след като не пали колата сигурно вече и на разпределителният вал е заминал в някаква степен.
Колата пали но като е студена, като загрее на 90 градуса, гасне и до там
Да колега, това го разбрах още от първият ти пост. Датчиците на коляновият и разпределителният вал са датчици на Хол т.е. полупроводникови елементи, които с течение на времето стареят или пък при прегряване поради някаква причина, губят качествата си и работата им преди да откажат напълно става температурозависима. Поради тази причина в един момент сигнала, който генерират става невидим за ДМЕ. В твоят случай най-вероятно датчика на коляновият вал вече е напълно повреден, а когато двигателя загрее ДМЕ вече не може да чете и сигнала от датчика на разпределителният вал и затова колата не пали топла, затова казах, че сигурно ще се наложи в скоро време да го смениш и него. Като купуваш нов датчик най-добре търси на VDO със заличена емблема и партномер на BMW- това е оргиналният датчик, който се продава при дилърите, но на по-ниска цена.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани