Поддръжка на BMW E60/E61

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от jordanpar » 07 Дек 2012, 9:22

Е кажи честно че Ф10 на една година струва вече почти на една трета от парите си,щот миналия септември същата горе долу и на цвят почти беше 74 870 евро!!!!!!! с 245 коньовия двигател.Значи тези притчи и анекдоти са хубави,ама дори една елементарна справка в два италиански сайта показва че под 38К евро няма даже и комбита!!!Сега че по някаква причина някой си успял да си вземе ДДСто и колата да му дойде на 28500 една птичка далавера не прави.Че и още 30 коли купил покрай нея,я продаде я не.......
А 4 гуми на такива гореспоменати цени ,че и по-ниски аз лично съм купувал от тези пичУи: http://www.germantyre.com/files/prod-e.htm ама там е друга работата.
Но аз ако прочета на някой коментарите му че на Хикс ще сложи гуми за 800 лева или на друг че ще му налее масло от Кауфланд,въобще няма и да погледна колата която евентуално ще продава след време във форума.
И стига с тези хапливо-иронични-саркастични подмятания че видите ли Е60 поевтиняло като стара жигула да не ги било яд собствениците на такива коли.Абе колко пъти да ви се обясни ,че едно е да купиш,второ да караш и трето и четвърто да можеш качествено да поддържаш такъв автомобил.То всеки втори от село с 50 декара земя със субсидиите по това време на годината може да купи Е60,ама после кво прайм до следващите,а???!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 9.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 530i E60
Мечтае да кара: М6

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от Rennfahrer » 07 Дек 2012, 13:37

Че е скъпа поддръжката, скъпа е. Но все си мисля, че много хора от този форум просто се изхвърлят и преувеличават супер много. Ето например:
jordanpar написа:Но аз ако прочета на някой коментарите му че на Хикс ще сложи гуми за 800 лева или на друг че ще му налее масло от Кауфланд,въобще няма и да погледна колата която евентуално ще продава след време във форума.


Можеш ли да ми обясниш, колега, какво ти пречи колата с какви гуми е била карана?? Ти като си я купиш си сложи гуми ако искаш и по 1000 лв парчето.

Или пък други дето ги гледам като пишат, сменят някви неща, не щото са за смяна, ами ей така, профилактично :clap: :kuku:

Имал бол пари, дал, дет се вика. Пък и друго го има - голяма част от бмв водачите си мислят, че щом карат бмв са на състезание и го ръчкат колкото може, фиести, въртене на гуми, влизане в завои с вратите и т.н. И като минат 50 000 км на година, няма нищо учудващо, че наливат толкова много пари за поддръжка. Аз искам да си взема примерно е60 заради удобството и возията, не да правя изпълнения по пътищата.. и не мисля, че ще минавам повече от 10000 км годишно, щото карам предимно събота и неделя.
Имам още и чувството, че повечето собственици на нови е60-ки, понеже са дали по 50 бона преди няколко години и сега някак си ги е яд, че може да се купи почти същата за 20 бона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от laviatan » 07 Дек 2012, 14:06

Колега - тая иконка " :kuku: " за профилактичното не е много умесна ;)
Попрочети за водната помпа и за термостата точно при бмв , после каквато и кола да купиш трябва ремъци и ролки да смениш да не те остави някъде ... За автомата - пре*** ли се после жална ти майка -защото има едно вадене към 3000 бона!
За гумите - моля да ми намериш по-евтин вариант на 245/40/18 2бр. и 275/35/18 и ще съм ти много благодарен :bowdown:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 9.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 530i E60
Мечтае да кара: М6

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от Rennfahrer » 07 Дек 2012, 18:31

Аз по-добре да не бях влизал да чета в този форум :D Бях супер надъхан, а успяхте да ме разубедите :D На тоя бюджет с който разполагам една е90 по-оптималния избор ли ще бъде? Ако разликата в разходите по поддръжката е едно 10-20 %, мисля, че няма смисъл да взимам по-ниския клас. :dunno:


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от jordanpar » 07 Дек 2012, 19:14

Rennfahrer написа:...................................


Абе симпатяга,ти за едни гуми ако се стискаш,чудно ми е как ще ти се откъснат от сърцето едни 1500-1700 лева за каско,които пък въобще не ги виждаш къде отиват,само няколко листа А4 формат ти дават :mhihi:
Всъщност,сигурно няма и да направиш,извинявай.А и както каза колегата по-горе аз гума 245/45/17 /дънлоп,мишлен/ под 348 лева с хубава отстъпка не съм видял.За 18'' и 19'' не ми се говори пък.Абе то тва не е голф да му сложиш 15'',да изшлайфаш дисковете и да набиеш феродо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от Emooo » 07 Дек 2012, 20:53

asroma написа:Аз не споделям мнението, че покупката на Е60 задължително трябва да се случи в Германия. Смятам, че автомобилите там са силно надценени, като една от причините е печата "Германия", който им е залепен. Да не говорим пък за това колко сериозна глупост е да си купиш кола от дилър, със сервизна книжка и гаранция, просто защото цената е толкова нереална, че няма накъде повече. С парите, които се платят за подобен автомобил ще се финансира тим билдинга на служителите на фирмата, разходите за заплати на счетоводители и юристи, наеми на офиси, огромните заплати на директори и мениджъри, училището на директорското дете, а също така бижутата на любовницата му. Образно казано, но е вярно. Така, че по-добре да се потърси читава кола в страна като Италия, където цените са нормални, а в Северна Италия могат да се намерят и много хубави коли на ниски цени. Освен това, цените в мобиле или аутоскаут няма как да са ориентир, защото българските търговци купуват огромни количества и получават сериозни отстъпки от италиански търговци. Иначе няма как да си обясним как БМВ 330Д купе, 2007г., автомат, може да стъпи на цена 10.500 евро франко Виченца, Италия. В автокъщата на колата стоеше табела с цена 15.000 евро, но българския търговец купи 31 автомобила, а италианеца получи бързи пари в брой. Горното се случи пред мен, така, че информацията е от първа ръка. Да не говорим, че по села и паланки могат да бъдат намерени относително добри автомобили на ниски цени. Иначе, да - повечето коли, които се купуват от Италия са тотални гробници / ударени, с блокирали мотори, наводнени или на половин милион километра /. Но има и попадения понякога, които обаче не излизат на пазара, а се продават вътрешно ведомствено между търговците на Горубляне и автомобилите остават за лични на самите търговци. За масовия клиент остават боклуците. Иначе, от тези дни е една оферта, за която ще пусна снимки по-долу. Колата е F10, началото на 2011г. първа регистрация, 530д, автомат, на 65.000 километра. Купена е в италианско село и е платена в брой. В София стъпва на цена 28.500 евро, като неин собственик остава търговец на коли. Забележки няма. На тази цена в германия се взима Е60 без забележки, със сервизна книжка и гаранция. Аз специално бих избрал италианката, която би трябвало още да е в гаранция.


asroma, това което каза е много хубаво но тука няма търговци на коли, така че правилото да не се купува от Горубляне остава, защото сме обикновенни клиенти. Освен всичко друго не може сам човек да иде до Италия да си купи кола заради масовите случай на измама, където колата се обявява за открадната след продажбата. Може би и затова цените са толкова ниски там, защото няма сигурност, докато в Германия нещата са по-цивилизовани. Аз лично бих дал повече пари но искам сигурност. Да не говорим за слуховете, че в Италия не се сменя масло :)
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd / Ex. e61 535d

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от _Maranello_ » 08 Дек 2012, 0:05

Следейки повишената активност във форума, оставам с убеждението, че се появиха много колеги, които потръпвайки от понижението цените на модела искат това да важи и за поддръжката. Но нея всеки си я прави както иска и може. Ако не може, нещата се натрупват и постепенно стават трагични. Така, че не се чудете един над друг. Най-важното е - не правете компромис със сигурността.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраве, безаварийно и безпроблемно!

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.03.2012
Пол: Мъж

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от asroma » 08 Дек 2012, 1:41

Emooo написа:
asroma написа:Аз не споделям мнението, че покупката на Е60 задължително трябва да се случи в Германия. Смятам, че автомобилите там са силно надценени, като една от причините е печата "Германия", който им е залепен. Да не говорим пък за това колко сериозна глупост е да си купиш кола от дилър, със сервизна книжка и гаранция, просто защото цената е толкова нереална, че няма накъде повече. С парите, които се платят за подобен автомобил ще се финансира тим билдинга на служителите на фирмата, разходите за заплати на счетоводители и юристи, наеми на офиси, огромните заплати на директори и мениджъри, училището на директорското дете, а също така бижутата на любовницата му. Образно казано, но е вярно. Така, че по-добре да се потърси читава кола в страна като Италия, където цените са нормални, а в Северна Италия могат да се намерят и много хубави коли на ниски цени. Освен това, цените в мобиле или аутоскаут няма как да са ориентир, защото българските търговци купуват огромни количества и получават сериозни отстъпки от италиански търговци. Иначе няма как да си обясним как БМВ 330Д купе, 2007г., автомат, може да стъпи на цена 10.500 евро франко Виченца, Италия. В автокъщата на колата стоеше табела с цена 15.000 евро, но българския търговец купи 31 автомобила, а италианеца получи бързи пари в брой. Горното се случи пред мен, така, че информацията е от първа ръка. Да не говорим, че по села и паланки могат да бъдат намерени относително добри автомобили на ниски цени. Иначе, да - повечето коли, които се купуват от Италия са тотални гробници / ударени, с блокирали мотори, наводнени или на половин милион километра /. Но има и попадения понякога, които обаче не излизат на пазара, а се продават вътрешно ведомствено между търговците на Горубляне и автомобилите остават за лични на самите търговци. За масовия клиент остават боклуците. Иначе, от тези дни е една оферта, за която ще пусна снимки по-долу. Колата е F10, началото на 2011г. първа регистрация, 530д, автомат, на 65.000 километра. Купена е в италианско село и е платена в брой. В София стъпва на цена 28.500 евро, като неин собственик остава търговец на коли. Забележки няма. На тази цена в германия се взима Е60 без забележки, със сервизна книжка и гаранция. Аз специално бих избрал италианката, която би трябвало още да е в гаранция.


asroma, това което каза е много хубаво но тука няма търговци на коли, така че правилото да не се купува от Горубляне остава, защото сме обикновенни клиенти. Освен всичко друго не може сам човек да иде до Италия да си купи кола заради масовите случай на измама, където колата се обявява за открадната след продажбата. Може би и затова цените са толкова ниски там, защото няма сигурност, докато в Германия нещата са по-цивилизовани. Аз лично бих дал повече пари но искам сигурност. Да не говорим за слуховете, че в Италия не се сменя масло :)


Да, няма спор относно това, че автомобилите в Германия са в по-добро състояние. Но нещата са много относителни. Ако планираш да направиш 200-250.000 километра в следващите пет години, най-вероятно Италия не е оферта, защото рискуваш да намразиш марката заради чести ремонти, а не е изключено колата да те остави някъде на пътя. Но в моя случай / преко сили -10.000 километра на година /, да набиеш 15-17к евро и отгоре в кола с гаранция от Германия не е кой знае колко добра сделка. Ако реша да си купя такава, ще си взема някоя без история от Италия, ще й направя един обстоен преглед в Камор / един от директорите ми е в приятелския кръг /, ще подменя каквото е необходимо с части почти без пари / на цена на търговец на едро и без ДДС / и ще я ползвам. Освен това, аз карам предимно в София и не ме претеснява евентуална повреда по колата в града. Няма и да се ядосам, защото ще знам, че съм купил кола без история. Просто, смятам, че няма нужда да плащам заплатите на една дузина работещи в дилър на БМВ в Мюнхен, например. За покупка на Е60 основно ме спира имиджа на колата, като такава, която е обект на кражби. Вече споменах, че познавам двама, които се разделиха с три подобни коли. Втора причина - навъртях 300 километра на F10 525xd, която беше на 3500 километра и определено мога да кажа, че това е най-добрата кола, която някога съм карал. Повече ми харесва и от S class W221. В тази връзка, пожелавам на всеки от редовните коментиращи в този форум, респективно помагащи със съвети на бъдещи собственици, да смените Е60 с F10. Колата е уникална, остави ме без дъх. По отношение на измамите - да, факт са, но опитния български търговец знае как да се предпази от тях, особено ако купува кола за конкретно лице в България, от което зависи в една или друга степен. Тоест, ако я взима за мен. В сряда получих на мейла снимки на една Е60, 2003г., 530d, от Италия, която изглежда прилично и е на добра цена - 12.900 лева франко София. Единственото, което не зная за нея е дали е автомат, доколкото не мога да се ориентирам по снимките. Но най-вероятно ще я пропусна, защото в момента имам други приоритети. И по всяка вероятност ще изчакам F10 да падне до десетина хиляди евро.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: е46

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от neonman » 08 Дек 2012, 14:12

asroma написа:И по всяка вероятност ще изчакам F10 да падне до десетина хиляди евро.


Ха-ха ...Ф10 за 10к евро :mhihi: .....успех с изчакването на има-няма 3-4 год :!: :lol:
if your car isn't scary - it's just not fast enough!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 5.06.2010
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: Печка
Детайли за колата: Малка печка

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от weedminer » 08 Дек 2012, 18:14

Ще синтезирам това, което казаха колегите преди мен - трябват ни НАЙ-МАЛКО 20к лева за тая кола. След това ни трябват ПОНЕ 6000-7000 лева за да почнем да караме :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 5.06.2010
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: Печка
Детайли за колата: Малка печка

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от weedminer » 08 Дек 2012, 20:35

jordanpar, защо си изтри мнението, найш как ме прецака, пишех към теб с цитат и мнението ми се 'изгуби' :mhihi:


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от jordanpar » 08 Дек 2012, 20:55

:OT: и аз не разбрах какво стана.в общи линии мисълта ми беше че автокъщите използват ''нов внос'' като причина за космически надценки на пълни кошници а ''нов внос Германия'' направо им гарантира 30% печалба.Докато кола купена от български собственик ще е с доста сменени консумативи в голяма част от случаите,но на цена на минимума за която продаващия е готов да се раздели с нея.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от ZvezdeliN » 22 Ное 2013, 22:04

Отняколко дена насам и аз гледам E60-ките, виждам че има екземпляри за по 14-15 с добро оборудване откъм екстри, въпроса ми е все още как стоят нещата с обслужването и частите на тези машини.. В момента карам Z20LET астра, което откъм поддръжка за опел не е много евтино.. И откъм данъци и такси...Някой ако може да даде адекватно мнение за към днешна дата..?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 31.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD 2008 235 hp
Детайли за колата: М sport

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от moleo » 24 Ное 2013, 11:13

давам ти пример с моята кола 2008, M пакет 530 XD 235 коня.

Каско - 1700 лв.
Гражданска - 280 лв
Данък - 400 лв
джанти за зимата 17ки, тъй като е с летни 18 - 700лв
зимни гуми - 1100 лв - 17ки
Гараж - 60лв на месец.
Масло и филтри с филтър картерни газове - 400лв
предни дискове - оригинални - 500лв двата.

покупка на автомобила Август - 33 000лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Поддръжка на BMW E60/E61

Мнение от Taruno » 24 Ное 2013, 11:39

Аз също мога да кажа: бмв 530xd 2006 покупкана автомобила 20 000 лв. Като си взех ДДС навъртяни км 19 000
Каско: 1680 лв (стойност по шваке 27400 лв. Ще видим сега колко ще изплатят)
Предни накладки феродо + дискове брембо 505 лв.
2 термостата 140 лв.
Профилактична диагностика на дюзи - безплатно за мен, но около 25 лв.
Смяна масло+филтри 398 лв.
4 летни гуми Фулда спорт контрол 17" 195 лв / бр като дадох стари гуми,които бяха останали от предишната кола.
Рязане на пеперуди 60 лв. За уплътненията
Рециклиране на торк конвертор в ЗФ германия + смяна на масло + филтри на скорости + спирачна течност( подмяна) + смяна на един скъсан маншон по окачването 1190 лв.

Това са разходи за 7 месеца. Преди да я откраднат. Далеч не са толкова фрапиращи за класа кола ( покарайте еквивалента на Ауди и ще си говорим пак)

Като единствения голям ремонт (торк) след оправянето му колата заспива за следващите 200 000 км. Мога спокойно да кажа, че Пасат 2006 2.0 tdi е с еквивалентни разходи дори доста по-скъпи тъй като маса неща, които се чупят купуваш нови и нямат рециклиране (скапаната DSG кутия). Не пестя пари за ремонти, но и неправя излишни такива. Щях догодина да сменя верига за всекимслучай ( въртя над 45 000 км на година), което са едни 900 лв. Но като изключим редовната смяна на термостати 3.0 двигателя след 2005-та края е железен двигател.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook