ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Na1kA
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 27.09.2012
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 TD
- Мечтае да кара: 330D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой може ли да ми каже колко горе-долу е резервата на BMW 325td ?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да, пробвал с резервният ключ, почти съм сигурен, че няма да стане.
- batko bisolini
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е36 м52б20
търся дат4ик на разпределителен вал за е36 м52б20....благода
търся дат4ик(simens) на разпределителен вал за е36 м52б20....благодаря предварително.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Na1kA написа:Някой може ли да ми каже колко горе-долу е резервата на BMW 325td ?
По принцип мисля, че резервата е 10% от общия обем на резервоара.
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Какво ще стане ако си препълня охладителната система с антифриз? На загряла кола отворих капачката, запалих колата, а течността беше до средата някъде. След като я запалих налях около 200мл антифриз и се напълни до капачката. Пуснах парното на 4 и на топло и държах известно време колата на около 2000 оборота, но нивото не намаля. Което значи, че колата си е била пълна и добре обезвъздушена. Та въпроса ми е има ли опасност ако карам така с антифриз пълен до горе?

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lancerpor написа:Какво ще стане ако си препълня охладителната система с антифриз? На загряла кола отворих капачката, запалих колата, а течността беше до средата някъде. След като я запалих налях около 200мл антифриз и се напълни до капачката. Пуснах парното на 4 и на топло и държах известно време колата на около 2000 оборота, но нивото не намаля. Което значи, че колата си е била пълна и добре обезвъздушена. Та въпроса ми е има ли опасност ако карам така с антифриз пълен до горе?
Намери спринцовка и го изтегли до чертата,че така принудително ще избие-я през капачката,я през някое слабо място....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Обороти
Колеги , от както падна студа колата до 2000 оборота се чуди какво да прави давам газ никаква реакция се едно има зачудване някакво това го прави само в ниските обороти а като е оставя на свободна по някой път играят бързо оборотите . От какво може да е колата е М42
Последна промяна Angelov91 на 05 Дек 2012, 23:24, променена общо 1 път
- quentin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 11.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lancerpor написа:Какво ще стане ако си препълня охладителната система с антифриз? На загряла кола отворих капачката, запалих колата, а течността беше до средата някъде. След като я запалих налях около 200мл антифриз и се напълни до капачката. Пуснах парното на 4 и на топло и държах известно време колата на около 2000 оборота, но нивото не намаля. Което значи, че колата си е била пълна и добре обезвъздушена. Та въпроса ми е има ли опасност ако карам така с антифриз пълен до горе?
Това ли е правилния начин за проверка(на загряла кола) и обезвъздушаване и докъде точно трябва да е антифриза ??? Има една чертичка в горната част на разширителения съд, на която пише COLD - там трябва да е на студена кола ли?
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колата ми изгасна, като я изключих от скорост извън града м41д17. От какво може да е?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
quentin написа:lancerpor написа:Какво ще стане ако си препълня охладителната система с антифриз? На загряла кола отворих капачката, запалих колата, а течността беше до средата някъде. След като я запалих налях около 200мл антифриз и се напълни до капачката. Пуснах парното на 4 и на топло и държах известно време колата на около 2000 оборота, но нивото не намаля. Което значи, че колата си е била пълна и добре обезвъздушена. Та въпроса ми е има ли опасност ако карам така с антифриз пълен до горе?
Това ли е правилния начин за проверка(на загряла кола) и обезвъздушаване и докъде точно трябва да е антифриза ??? Има една чертичка в горната част на разширителения съд, на която пише COLD - там трябва да е на студена кола ли?
За поверката на антифриза, винаги на студена кола, гледаш да е в нормата, която е отбелязана на казанчето. Обезвъздушаването става на загрял двигател и то както трябва - пипаш дебелия маркуч от лявата страна на термостата, за да видиш дали е отоворил вторият кръг на охладителната система, ако не е, чакаш да отвори(обикновено няколко минути след като стрелката на охладителната течност стигне средата), можеш да подаваш газ до към 2000-2500 оборота, за да стане по-бързо. След като отвори, пускаш парното на топло(на която и да е степен) и можеш да пристъпиш към обезвъздушаването(приемаме, че през цялото това време до сега капачката за обезвъздушаване и тази на радиатора са махнати и системата е напълнена с антифриз както трябва). Слагаш капачката на радиатора и я стягаш. След това започваш да подаваш леко газ, докато бликне антифриз от пробката за обезвъздушаване. Подаваш така леко, докато струйката стане плътна и без никакви балончета. Още преди да е спряла да излиза струята, слагаш капачка и стягаш. За по-сигурно изчакваш системата да поработи на затегната пробка и след минута-две я развиваш леко, докато излезе антифриза измежду капачката и радиатора(има малко каналче в пробката). По времето на тези операции хвърляш по едно око на стрелката за температура на охладителната течност дали си е както трябва в средата. Затягаш пробката и си готов. Покарваш си колата, като гледаш по-често от обикновено към стрелката на охладителната течност. На следващият ден, преди да я запалиш виж до къде е антифриза, ако си направил всичко както трябва, ще има нужда да се долее малко, докато стигне средата. И си готов.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
zafirovp написа:Моля, препоръчайте ми добър, изпитан сервиз за БМВ за диагностика на теч на масло и антифриз. Във София ме интерсува.
Имам и още един въпрос. Кое време е най-лошо за чистачките? Топло или студено? Кога е най-подходящия сезон за смяна? Питам понеже чистачките ми са към края, но ще издаржът зимата.
И трети въпрос:
На Compact има отделна крушка отзад за мъгла нали? Днес купих 2 крушки 4/21 W (тези с две жички) и когато включа задната светлина за мъгла свети отделна крушка, по същия начин като останалите? Не трябва ли да свети по-силно? На седен не светят ли габаритите по-силно, когато се включи лампата за мъгла?
Последна промяна zafirovp на 06 Дек 2012, 1:44, променена общо 1 път
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
на моя седан външните светлини на габарита светват по-силно на халогени


- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А някой с Compact може ли да каже как е? При нас са лампа за мъгла, после габарити после стопове. Пък и фасунките за стоповете са малко по-различни. Абе изобщо съвсем се обърках. Ако някой може да каже как точно трябва да са ми подредени крушките и колко вата. Сега си работят перфектно, ама като не съм сигурен че нещо не ми е наред направо полудявам.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Обороти
аз имам същият проблем и мисля,че отиваш към чистене на дюзи аз чаках чаках и сега колата ми спря да пали на бензин и в пон ще ходя да я гледат но аз имам и газова 

- quentin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 11.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За поверката на антифриза, винаги на студена кола, гледаш да е в нормата, която е отбелязана на казанчето. Обезвъздушаването става на загрял двигател и то както трябва - пипаш дебелия маркуч от лявата страна на термостата, за да видиш дали е отоворил вторият кръг на охладителната система, ако не е, чакаш да отвори(обикновено няколко минути след като стрелката на охладителната течност стигне средата), можеш да подаваш газ до към 2000-2500 оборота, за да стане по-бързо. След като отвори, пускаш парното на топло(на която и да е степен) и можеш да пристъпиш към обезвъздушаването(приемаме, че през цялото това време до сега капачката за обезвъздушаване и тази на радиатора са махнати и системата е напълнена с антифриз както трябва). Слагаш капачката на радиатора и я стягаш. След това започваш да подаваш леко газ, докато бликне антифриз от пробката за обезвъздушаване. Подаваш така леко, докато струйката стане плътна и без никакви балончета. Още преди да е спряла да излиза струята, слагаш капачка и стягаш. За по-сигурно изчакваш системата да поработи на затегната пробка и след минута-две я развиваш леко, докато излезе антифриза измежду капачката и радиатора(има малко каналче в пробката). По времето на тези операции хвърляш по едно око на стрелката за температура на охладителната течност дали си е както трябва в средата. Затягаш пробката и си готов. Покарваш си колата, като гледаш по-често от обикновено към стрелката на охладителната течност. На следващият ден, преди да я запалиш виж до къде е антифриза, ако си направил всичко както трябва, ще има нужда да се долее малко, докато стигне средата. И си готов.[/quote]



Ако не става с газ, пробвай с повече газ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани