Това проблем с "топъл старт" ли е?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Това проблем с "топъл старт" ли е?
Здравейте колеги, имам следния проблем -
Преди се появяваше само лятото, когато колата е спряна на слънце и я напече много. Въртя ключа - има ток, светва си всичко, духа парното (следователно си има ток) но все едно няма никой - нито стартер, нито замирисва на бензин - нищо. След няколко опита (от 2-3 до 10-тина) пали. Но онзи ден ми се случи и в студ - но след дълго каране с надумкано на максимум парно. Някакви предположения

Преди се появяваше само лятото, когато колата е спряна на слънце и я напече много. Въртя ключа - има ток, светва си всичко, духа парното (следователно си има ток) но все едно няма никой - нито стартер, нито замирисва на бензин - нищо. След няколко опита (от 2-3 до 10-тина) пали. Но онзи ден ми се случи и в студ - но след дълго каране с надумкано на максимум парно. Някакви предположения


- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Това проблем с "топъл старт" ли е?
На мен на Е46-цата ми прави същите мизерии, само дето понякога не иска да завърти и при не много топло време...
Причините могат да бъдат няколко: стартер, акумулатор, клеморед, както и проблем с имобилайзера (поне за тези се сещам).
При мен като го направи последния път този номер, на диагностика даде грешка в EWS модула. Обясниха ми, че е възможно имобилайзера да търси код от някой от другите ключове на колата и докато не разпознае код от ключа, с който се опитвам да запаля, изобщо не върти. Та какво направихме - забранихме софтуерно останалите ключове (аз имам само един), обучихме моя ключ наново и оттогава не го е правила, но в интерес на истината и не съм я карал кой знае колко.
Причините могат да бъдат няколко: стартер, акумулатор, клеморед, както и проблем с имобилайзера (поне за тези се сещам).
При мен като го направи последния път този номер, на диагностика даде грешка в EWS модула. Обясниха ми, че е възможно имобилайзера да търси код от някой от другите ключове на колата и докато не разпознае код от ключа, с който се опитвам да запаля, изобщо не върти. Та какво направихме - забранихме софтуерно останалите ключове (аз имам само един), обучихме моя ключ наново и оттогава не го е правила, но в интерес на истината и не съм я карал кой знае колко.
Re: Това проблем с "топъл старт" ли е?
А нещо за колата, ей така, заради принципа? Моделче, годинка?!
Ако е с EWS II, ,много вероятно е да е проблем в EWS-а или във връзката му към ECU-то, или пък в приемо-предавателя му и антенката (лоша връзка, спукана спойка някъде?!), може и транспондера на ключа да заминава, ако не е нещо друго (като оная приказка за апандисита
) . Диагностиката ще си покаже къде е болката.
Ако е с EWS II, ,много вероятно е да е проблем в EWS-а или във връзката му към ECU-то, или пък в приемо-предавателя му и антенката (лоша връзка, спукана спойка някъде?!), може и транспондера на ключа да заминава, ако не е нещо друго (като оная приказка за апандисита

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Това проблем с "топъл старт" ли е?
E36TM написа:Здравейте колеги, имам следния проблем -
Преди се появяваше само лятото, когато колата е спряна на слънце и я напече много. Въртя ключа - има ток, светва си всичко, духа парното (следователно си има ток) но все едно няма никой - нито стартер, нито замирисва на бензин - нищо. След няколко опита (от 2-3 до 10-тина) пали. Но онзи ден ми се случи и в студ - но след дълго каране с надумкано на максимум парно. Някакви предположения![]()
Докато го прави трябва да измерите дали идва + на управляващия кабел на стартера. Ако идва то бих си подготвил един шалтер или направо друг стартер. Ако не идва + там, търсете проблема във ЕВС-а ако има такъв.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Това проблем с "топъл старт" ли е?
maxpower написа:E36TM написа:Здравейте колеги, имам следния проблем -
Преди се появяваше само лятото, когато колата е спряна на слънце и я напече много. Въртя ключа - има ток, светва си всичко, духа парното (следователно си има ток) но все едно няма никой - нито стартер, нито замирисва на бензин - нищо. След няколко опита (от 2-3 до 10-тина) пали. Но онзи ден ми се случи и в студ - но след дълго каране с надумкано на максимум парно. Някакви предположения![]()
Докато го прави трябва да измерите дали идва + на управляващия кабел на стартера. Ако идва то бих си подготвил един шалтер или направо друг стартер. Ако не идва + там, търсете проблема във ЕВС-а ако има такъв.
Мерси колега, идея е това. Аз подозирам, че от топлината точно някой кабел губи контакт....ще го тестваме, че не е особен проблем, но е дразнещо да въртиш по няколко пъти....особенно когато бързаш...
Иначе на диагностика нищо не излиза

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани