dali da si otreja...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

dali da si otreja...

Мнение от DA WOLF » 18 Дек 2002, 19:25

... s po edna navivka prednite prujini (nad makfersona)??? Te sa si Mtechnik ta ne mi se sasipvat ama prednicata mi e neshto mnoo dignata i ne mi haresva....

"+" i "-" please....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 18 Дек 2002, 22:38

Да ти кажа аз съм го правил това и според мен имаше ефекта който желаех. Това беше на старото ми '86 БМВ 320i Е30. То беше със нормални пружини и беше според мен доста височко, така че се реших на тази стъпка и отидох в един автосервиз. Човека който беше там като разбра кво искам доста ми се смя ама нали щеше да ми вземе парите, нави се. След края на "операцията" и той самия остана изненадан от ефекта. Така че според мен ако така не ти харесва РЕЖИ и да не ти пука.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 18 Дек 2002, 23:53

Spored men e po dobre da ne go pravi6,poradi prostata pri4ina 4e kusite sportni prugini sa po tvurdi ot originalnite. 8)

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 18 Дек 2002, 23:58

Breyton написа:Spored men e po dobre da ne go pravi6,poradi prostata pri4ina 4e kusite sportni prugini sa po tvurdi ot originalnite. 8)

Aбсолютно съм съгласен с Breyton.Тва си е живо побългаряване , а и разбирам да го направи някой с обикновени пружини ама DA WOLF ти си написал че си с Mtechnik как ще ги режеш :?
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Дек 2002, 2:27

Breyton написа: ама DA WOLF ти си написал че си с Mtechnik как ще ги режеш :?


emiii tochno tova me spira zasega.... jal mi e che sa cenni,.... mai she si nameria edni vtora raka i she probvam s tiah...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 19 Дек 2002, 11:37

А как ще се справиш с проблема,които изниква след като изрежеш нивелиращата витка?
Пружината вече не седи права,може би ще трябва да я нагрееш и пречупиш,щото не виждам друг начин!
Или пък я затваряш така-рязана и тя започва да дава напън на стержена на амортисьoра на огъване и ...става мазало.Да не говорим че вероятноста пружината да излезне от талерките е доста голяма и с тава естествено 318is-те да станат с една по-малко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 17.10.2002
Местоположение: PLOVDIV

Мнение от pe4atara » 19 Дек 2002, 13:34

А картер и пета на маслената помпа имаш ли в резерва :?: :mha:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Дек 2002, 13:44

Роската написа:А как ще се справиш с проблема,които изниква след като изрежеш нивелиращата витка?
Пружината вече не седи права,може би ще трябва да я нагрееш и пречупиш,щото не виждам друг начин!
Или пък я затваряш така-рязана и тя започва да дава напън на стержена на амортисьoра на огъване и ...става мазало.Да не говорим че вероятноста пружината да излезне от талерките е доста голяма и с тава естествено 318is-те да станат с една по-малко!



Tochno nivelirashtata navivka e problema.... No otzad sa mi otriazani ( v GErmany , taka si vzeh kolata) no poneje e po goliam diametar podlojkata , a i samata prujina si sedi perfectno. Niama nivelirashta navivka, daje ne sa si napravili truda da ia mahnat kato sa ia reznali... I si e tam oshte. No otzad prujinite sa dosta po kasi sashto... Otpred e po-razlichno zaradi makfersona...

Kakto kazah shte si nameria edni vtora raka, i shte se opitame chrez termoobrabotka da napravim nivelirashtata navivka(vapreki che dokolkoto sa mi poznaniata po metaloznanie prujinnata stomana ne se termoobrabotva...)

Ei postnah go tva shtoto ima edna E30-ka vav Vraca s rezani prujini (zadnite gi e ostavil na 2-3 navivki, prednite na 4-5) i e s 17' djanti, i DJANTITE (ne gumite) se kriat v kalnicite, i e LUDNICAAAAA!!! TREBVA da vi ia snimam da vidite kakvo izrodche e stanalo tva 323!!!
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от ///MPowered » 20 Дек 2002, 11:43

недей да режеш оригиналните пружини ... ще стане салатка рано или късно ...

аз също съм маняк на ниско окачване и съм си сложил 30мм предни пружини на H&R и 50мм задни на STW!

помисли си хубаво защото ти пътуваш доста големи растояния а със ниски спортни и твърди пружини + твойте 17" джанти возията става доста по кофти за сметка на външния вид и стабилноста:)

другото което е важно - ако са ти нормални амортисьорите ще трябва и тях да ги сменяш зарад пружините ... иначе рано или късно ще цъфнат през тампоните на амортисьорие ако не жалиш дупките:)

моя съвет е не сменяй нищо ... аз съжалявам за ниските пружини ... сега заради снега трябваше да откачам долния споилер на предната броня за да може да се ползва колата :)) а и тез твои 17-ки кат ги вкараш в калниците (не те съветвам толкоз ниско да я правиш max 30мм те съветвам) ще търкаш гуми а и завоите ше ти се отдават доста трудно :) помисли си ... аз се водех единствено от външния вид на колата и сега съжалявам :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 20 Авг 2003, 12:01

Моята Е36 отпред е вдигната. След като разпитах защо гумите не са вътре в калниците, ми го обясниха по най-елементарният начин. Когато завъртиш на пълен оборот, ако има неравности по пътната настилка и колата тръсне, гумата ще се удари в калника (ако ти е по ниско от заводското или не си със спортни пружини) и ще го искриви. :arrow: Прави си изводите и вземи уместно решенние (ако не си го взел все още) :)

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 20 Авг 2003, 13:26

Последно мнение - Пуснато на: 20 Дек 2002

има няма преди 1 година ... хубаво е да се гледат тези дати преди да се пише по темата, защото най-вероятно няма никакъв смисъл вече ...

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook