dali da si otreja...
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
dali da si otreja...
... s po edna navivka prednite prujini (nad makfersona)??? Te sa si Mtechnik ta ne mi se sasipvat ama prednicata mi e neshto mnoo dignata i ne mi haresva....
"+" i "-" please....
"+" i "-" please....
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Да ти кажа аз съм го правил това и според мен имаше ефекта който желаех. Това беше на старото ми '86 БМВ 320i Е30. То беше със нормални пружини и беше според мен доста височко, така че се реших на тази стъпка и отидох в един автосервиз. Човека който беше там като разбра кво искам доста ми се смя ама нали щеше да ми вземе парите, нави се. След края на "операцията" и той самия остана изненадан от ефекта. Така че според мен ако така не ти харесва РЕЖИ и да не ти пука.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Spored men e po dobre da ne go pravi6,poradi prostata pri4ina 4e kusite sportni prugini sa po tvurdi ot originalnite. 

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Breyton написа:Spored men e po dobre da ne go pravi6,poradi prostata pri4ina 4e kusite sportni prugini sa po tvurdi ot originalnite.
Aбсолютно съм съгласен с Breyton.Тва си е живо побългаряване , а и разбирам да го направи някой с обикновени пружини ама DA WOLF ти си написал че си с Mtechnik как ще ги режеш


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
А как ще се справиш с проблема,които изниква след като изрежеш нивелиращата витка?
Пружината вече не седи права,може би ще трябва да я нагрееш и пречупиш,щото не виждам друг начин!
Или пък я затваряш така-рязана и тя започва да дава напън на стержена на амортисьoра на огъване и ...става мазало.Да не говорим че вероятноста пружината да излезне от талерките е доста голяма и с тава естествено 318is-те да станат с една по-малко!
Пружината вече не седи права,може би ще трябва да я нагрееш и пречупиш,щото не виждам друг начин!
Или пък я затваряш така-рязана и тя започва да дава напън на стержена на амортисьoра на огъване и ...става мазало.Да не говорим че вероятноста пружината да излезне от талерките е доста голяма и с тава естествено 318is-те да станат с една по-малко!
Роската написа:А как ще се справиш с проблема,които изниква след като изрежеш нивелиращата витка?
Пружината вече не седи права,може би ще трябва да я нагрееш и пречупиш,щото не виждам друг начин!
Или пък я затваряш така-рязана и тя започва да дава напън на стержена на амортисьoра на огъване и ...става мазало.Да не говорим че вероятноста пружината да излезне от талерките е доста голяма и с тава естествено 318is-те да станат с една по-малко!
Tochno nivelirashtata navivka e problema.... No otzad sa mi otriazani ( v GErmany , taka si vzeh kolata) no poneje e po goliam diametar podlojkata , a i samata prujina si sedi perfectno. Niama nivelirashta navivka, daje ne sa si napravili truda da ia mahnat kato sa ia reznali... I si e tam oshte. No otzad prujinite sa dosta po kasi sashto... Otpred e po-razlichno zaradi makfersona...
Kakto kazah shte si nameria edni vtora raka, i shte se opitame chrez termoobrabotka da napravim nivelirashtata navivka(vapreki che dokolkoto sa mi poznaniata po metaloznanie prujinnata stomana ne se termoobrabotva...)
Ei postnah go tva shtoto ima edna E30-ka vav Vraca s rezani prujini (zadnite gi e ostavil na 2-3 navivki, prednite na 4-5) i e s 17' djanti, i DJANTITE (ne gumite) se kriat v kalnicite, i e LUDNICAAAAA!!! TREBVA da vi ia snimam da vidite kakvo izrodche e stanalo tva 323!!!
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- ///MPowered
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: 17.01.2002
недей да режеш оригиналните пружини ... ще стане салатка рано или късно ...
аз също съм маняк на ниско окачване и съм си сложил 30мм предни пружини на H&R и 50мм задни на STW!
помисли си хубаво защото ти пътуваш доста големи растояния а със ниски спортни и твърди пружини + твойте 17" джанти возията става доста по кофти за сметка на външния вид и стабилноста:)
другото което е важно - ако са ти нормални амортисьорите ще трябва и тях да ги сменяш зарад пружините ... иначе рано или късно ще цъфнат през тампоните на амортисьорие ако не жалиш дупките:)
моя съвет е не сменяй нищо ... аз съжалявам за ниските пружини ... сега заради снега трябваше да откачам долния споилер на предната броня за да може да се ползва колата
) а и тез твои 17-ки кат ги вкараш в калниците (не те съветвам толкоз ниско да я правиш max 30мм те съветвам) ще търкаш гуми а и завоите ше ти се отдават доста трудно
помисли си ... аз се водех единствено от външния вид на колата и сега съжалявам 
аз също съм маняк на ниско окачване и съм си сложил 30мм предни пружини на H&R и 50мм задни на STW!
помисли си хубаво защото ти пътуваш доста големи растояния а със ниски спортни и твърди пружини + твойте 17" джанти возията става доста по кофти за сметка на външния вид и стабилноста:)
другото което е важно - ако са ти нормални амортисьорите ще трябва и тях да ги сменяш зарад пружините ... иначе рано или късно ще цъфнат през тампоните на амортисьорие ако не жалиш дупките:)
моя съвет е не сменяй нищо ... аз съжалявам за ниските пружини ... сега заради снега трябваше да откачам долния споилер на предната броня за да може да се ползва колата



Моята Е36 отпред е вдигната. След като разпитах защо гумите не са вътре в калниците, ми го обясниха по най-елементарният начин. Когато завъртиш на пълен оборот, ако има неравности по пътната настилка и колата тръсне, гумата ще се удари в калника (ако ти е по ниско от заводското или не си със спортни пружини) и ще го искриви.
Прави си изводите и вземи уместно решенние (ако не си го взел все още) 


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани