M50 проблем с антифриза.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Теча на антифриз остана, получихме и бозица. Познайте какъв беше резултата на 6-ти цилиндър![]()
![]()
Много слабо, колеги, много слабо...
Духнал ли е?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Теча на антифриз остана, получихме и бозица. Познайте какъв беше резултата на 6-ти цилиндър![]()
![]()
Много слабо, колеги, много слабо...
Хубав повод да си смениш двигателя- това ще е най-евтиният ти вариант/виждал съм и по 350лв./, добре е да е от автоматик, виж как работи, премери компресията.

- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: M50 проблем с антифриза.
zvetiko написа:Spit-Fire написа:Теча на антифриз остана, получихме и бозица. Познайте какъв беше резултата на 6-ти цилиндър![]()
![]()
Много слабо, колеги, много слабо...
Хубав повод да си смениш двигателя- това ще е най-евтиният ти вариант/виждал съм и по 350лв./, добре е да е от автоматик, виж как работи, премери компресията.
Извинявай колега, но стига с тея филми!"Духна ми главата, дай ше сменяме мотора!"И кво като го смени, какъв е варианта да попадне на читав?Аз лично имах съмнения за скъсани мотовилки и спукани бутала и затова взех цял мотор, но като го отворих ("новия") се оказа пълно ла*но!!!На моя се оказа, че му няма нищо, една ревизия на главата и стана 1 година си го карам.По-добрия вариант е да се направи главата, все пак на една атмосферка от там и идва силата.
ПС: Нищо лично

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Не знам какво е, трябва да се сваля глава и чак тогава ще стане ясно... Но предположението е , че е около 6-ти цилиндър поради проблемите с него.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50 проблем с антифриза.
Ако ти е читав мотора го направи и го карай с кеф. Мотор се сменя с доста повече пари, отколкото си мислят хората.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: M50 проблем с антифриза.
Dirty M5 driveR написа:Ако ти е читав мотора го направи и го карай с кеф. Мотор се сменя с доста повече пари, отколкото си мислят хората.

По темата:Ше я свалим главата и ще разберем какви са последиците

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Да попитам и за нещо по-простичко ако знаете... С малкия борд е колата, и често ми се рестартира часовника (показва 2 чертички вместо часа). От какво може да става така?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Главата е пукната колеги на 6-ти цил. както предполагахме. Борда разбрах от какво се получава рестартирането му - от ксенона на единия фар. Толкова за сега, успешна зима на всички 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50 проблем с антифриза.
sysmurdoc написа:zvetiko написа:Spit-Fire написа:Теча на антифриз остана, получихме и бозица. Познайте какъв беше резултата на 6-ти цилиндър![]()
![]()
Много слабо, колеги, много слабо...
Хубав повод да си смениш двигателя- това ще е най-евтиният ти вариант/виждал съм и по 350лв./, добре е да е от автоматик, виж как работи, премери компресията.
Извинявай колега, но стига с тея филми!"Духна ми главата, дай ше сменяме мотора!"И кво като го смени, какъв е варианта да попадне на читав?Аз лично имах съмнения за скъсани мотовилки и спукани бутала и затова взех цял мотор, но като го отворих ("новия") се оказа пълно ла*но!!!На моя се оказа, че му няма нищо, една ревизия на главата и стана 1 година си го карам.По-добрия вариант е да се направи главата, все пак на една атмосферка от там и идва силата.
ПС: Нищо лично
Колега, колко струва една качествена ревизия на глава. Колегата пише, че сега е взел колата, очевидно след като я е купил със спукана глава не я е гледал както трябва, след като е спукана главата кой знае какви простотии са правени с двигателя- да кажем може да е карана месеци преди да я продадат с доливане на вода и в този цилиндър след като ремонтира главата да стане някаква салата , затова му писах да се насочи към цял добре работещ и проверен двигател, който го сваля и качва. Сега качване и сваляне на глава, една дузина гарнитури, смяна на гумички и т.н. точно приключва, гръмва нещо друго, понеже вече си стъпил на пързалката оправяш и това...Така, че случаят не като твоя- на двигателя ти нищо не му е имало, дори и да прегрееш главата, знаеш точно как си я прегрял и какво си правил след това, тук е пълно с неизвестности.
А на атмосферката силата и идва колкото отгоре, толкова и от долу- отгоре са повече нещата, но ако отдолу 1-2 дребни детайлчета са поизносени само с няколко стотни от мм в повече и атмосферката е дотук.

Мотор се сменя с доста повече пари, отколкото си мислят хората.
Ако е същият, не му се прави нищо и не го сменяш в Дару кар- за около 350, ако се включиш и ти може и по-малко. После вземаш около 250-300лв. от частите на сваленият двигател и се получава доста добре.

Какво да коментираме повече-колегата, вече е тръгнал по един път, пожелавам му късмет.

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
Ново двайсе колеги.
Колата гасне като ненормална при освобождаване от скорост (по светофари и прочие). Оборотите слизат към 400 и някой път успява да се изфорсира а друг път направо гасне. Също така се получава и нещо много странно - държи високи обороти примерно 2000, после падне рязко на 1800 и леко ги повишава до 1900, после падне на 1700 и повишава плавно до 1800 и така докато слезе до 600. Предложения?
Колата гасне като ненормална при освобождаване от скорост (по светофари и прочие). Оборотите слизат към 400 и някой път успява да се изфорсира а друг път направо гасне. Също така се получава и нещо много странно - държи високи обороти примерно 2000, после падне рязко на 1800 и леко ги повишава до 1900, после падне на 1700 и повишава плавно до 1800 и така докато слезе до 600. Предложения?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:Ново двайсе колеги.
Колата гасне като ненормална при освобождаване от скорост (по светофари и прочие). Оборотите слизат към 400 и някой път успява да се изфорсира а друг път направо гасне. Също така се получава и нещо много странно - държи високи обороти примерно 2000, после падне рязко на 1800 и леко ги повишава до 1900, после падне на 1700 и повишава плавно до 1800 и така докато слезе до 600. Предложения?
За съжаление почва да става това, което бях писал по-горе:
...Сега качване и сваляне на глава, една дузина гарнитури, смяна на гумички и т.н. точно приключва, гръмва нещо друго, понеже вече си стъпил на пързалката оправяш и това...
Колега, вероятни причини са ТПС, ламбда сонда, стъпково моторче, ДМЕ, разхерметизиране, което може да е къде ли не- гарнитури, маркучи, серво на спирачката и т.н.
Тези, които казват, че е масметъра може ли да обяснят как точно влияе на празните обороти- той мери количеството на въздуха, което преминава през него, ако е повреден или датчика е замърсен и не подава правилна информация, тя е с постоянна стойност на празни обороти и няма как оборотите да се менят. За да се убеди колегата, че не е той просто трябва да извади буксата му и тогава ДМЕ ще премине в режим на работа по таблични, софтуерно зададени стойности.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha Tracer 9GT
Re: M50 проблем с антифриза.
DME какво е компа ли? Колата уж е с чип от Лъчо. Да не би той да прави всичките тея мизерии?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50 проблем с антифриза.
Spit-Fire написа:DME какво е компа ли? Колата уж е с чип от Лъчо. Да не би той да прави всичките тея мизерии?
Digital Motor Electronics (DME). Лъчо знае какво прави, но ако не са другите неща, може да отидеш да ти го презапише с фабричните стойности.
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани