Прахово боядисване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Прахово боядисване
здравейте,къде мога да си дам джантите,за да бъдат боядисани прахово или ако не,то поне да е много качествено? От Силистра съм,а джантите са BBS стил 29.
- fori mitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
- Мечтае да кара: Само БМВ
Re: Прахово боядисване
На разклона за Банкя има сервиз,и там боядисват прахово.Влизаш вътре и питаш къде е праховото боядисване.Има добри отзиви за там.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Прахово боядисване
И в Силистра ли има Банкя бре
он:По въпроса за праховото и "халумина" ,ако търсиш случайно мнения
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B2%D0%BE


он:По въпроса за праховото и "халумина" ,ако търсиш случайно мнения


- fori mitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 2.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 520И и Е36 318И
- Мечтае да кара: Само БМВ
Re: Прахово боядисване
Препоръката за сервиз за прахово боядисване на разклона за Банкя, е за живеещите в София и околностите.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Прахово боядисване
След като видях на едно Мацибуши как му се разпадна джантата на пистата не мисля, че някога вече ще карам джанти на прахово 

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Прахово боядисване
и на шаро май на оз-ките съдбата им беше такава...
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Прахово боядисване
Makarov 2 написа:здравейте,къде мога да си дам джантите,за да бъдат боядисани прахово или ако не,то поне да е много качествено? От Силистра съм,а джантите са BBS стил 29.
Достатъчно мения има "За" и "Против" праховото боядисване на джанти ще срещнеш тук във форума и в нета като цяло.Така че няма да ти е лесно да вземеш решение.Праховото излиза по-евтино и лесно,но крие риск за нарушаване задравината на материала,поради термичната обработка,както и като недостатък може да се изтъкне и малкия набор от цветови варианти.Някои казват,че опасността да ти се прецака здравината на джантата зависи от това какво е съотношението между Алуминий и Магнезий в сплавта. Колкото е по-вече магнезия,толкова са по-леки,но пък по-голям риск има да се прецака положението с високите градуси при печенето на джантата след праховото.
При конвенционалното боядисване недостатък е по-високата цена,заради по-скъпите материали повечето труд нужен при този метод.Пясъкоструя е нужно да е с възможно най-малък размер частици,защото иначе трудно се скриват нараняванията.
Това бе много малка част от инфото което съм срещнал в нета и тук във форума ни,относно боядисването на джанти. Преди около година ми се наложи да я правя тази операция с моите и преминах през това,което сега на теб ти предстои.
Има много инфо в нашия офрум относно и тази манипулация.
- mitko87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 1.10.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 320d facelift
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Прахово боядисване
Мое лично мнение е да си ги боядисаш при някой бояджия и да ти е мир на главата
не се занимаваи с прахово боядисване послушай и колегата bum_bum

не се занимаваи с прахово боядисване послушай и колегата bum_bum

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Прахово боядисване
bebcho__ написа:и на шаро май на оз-ките съдбата им беше такава...
Тия на Мицубишито май пак ОЗ бяха. Явно ги правят с много магнезий и праховото им разказва играта. Как да е, аз не бих занесъл никакви джанти на прахово вече.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прахово боядисване
Имах едни ОЗ преди години които бяха невероятни мекици за един месец каране станаха на зарчета, явно са минавали прахово и те
Аз от тогава тая марка за джанти съм я задраскал от списъка.

Аз от тогава тая марка за джанти съм я задраскал от списъка.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Прахово боядисване
То проблемът не е в самото боядисване, а в печенето след това. И аз съм си обещал, че големи джанти на прахово повече няма да давам...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прахово боядисване
Е добре де какъв е проблема да се пекът на под 200 градуса ?
Даже може и на 180 според мен няма да има проблем на такива температури.
Даже може и на 180 според мен няма да има проблем на такива температури.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Прахово боядисване
Не е проблем ама бързат да ги изкарат, че да вземат други. А и вероятно като ги напекат на яката температура за бързо харчат много по-малко ток, отколкото ако ги държат на ниска по-дълго време.
Re: Прахово боядисване
Могат да се пекат и на 160 градуса но времето в пещта се увеличава с намаляване на градусите, първо се чистят с препарат и след него се вкарват да се изсушат,след това боя,след това лак,стават три пъти влизане в печката.Аз това работя и не съм си боядисал моите,защо ли?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Прахово боядисване
Аз пък ще ви изненадам с технология
Първо джантите се чистят с киселина, а не с пясъкоструйка, потапят се във вана и боята се отделя от метала.
После се измиват с разтвор за неутрялизиране на действието на киселината.
Следва "Прахово боядисване", това на практика се явява основа за последващото боядисване в цвят. Джантите се пекат, не помня каква е точно температурата, но не беше висока. Джантите се вадят от пеща и покритието им е матово бяло/сиво.
Следва нанасяне на боя, лак и отново изпичане.
Това, че джянти след прахово боядисване са се счупили не означава, че самото боядисване ги прецаква. По тази логика изпичането на комвенционалната боя също прецаква джантата.

Първо джантите се чистят с киселина, а не с пясъкоструйка, потапят се във вана и боята се отделя от метала.
После се измиват с разтвор за неутрялизиране на действието на киселината.
Следва "Прахово боядисване", това на практика се явява основа за последващото боядисване в цвят. Джантите се пекат, не помня каква е точно температурата, но не беше висока. Джантите се вадят от пеща и покритието им е матово бяло/сиво.
Следва нанасяне на боя, лак и отново изпичане.
Това, че джянти след прахово боядисване са се счупили не означава, че самото боядисване ги прецаква. По тази логика изпичането на комвенционалната боя също прецаква джантата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани