2.93 3.07 или 3.15 за 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
m.dimitrov1992 написа:Аз съм с 3,45 и за гонки е перфектен , градско 1-ва предавка не използвам дори по баир потеглям от 2-ра ,извън градско обаче ми е малко досадно толкова къси скорости ама нема пълно щастие
съгласен съм с тебе че е много досадно с 130 км/ч да си на почти 4000 оборота но защо си правиш мръсно сам на себеси като потегляш на втора първо че съединителя заминава по бързо и второ че колата тръгва по трудно и дава доста по голям моментен разход
ПС:аз съм потеглял и на 3-та но това че го мога не значи че трябва даго правя германеца не на празно е сложил 1-ва и 2-ра
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ayaks90 написа:ТУРБО написа:Nickelback написа:bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.
Тва за дрифт, драг и икономия явно е някакъв нов виц. Не го бях чувал
Е стига деС 3.45 ще прави 80 на 2-ра, колкото пасат 3, 1.6
За дрифт ОК. А за драг... Може би пак ще е добре на четвърт миля... Тъкмо ще е на края на 4-та с около 160-170 терминална
Леле ти тая кола я изкара 13-секундна бреБих казал 150-153- теминална!(На Сливен е възможно,там времената и терминалните са доста надъхващи )
По темата-3.15
ми незнам за колегата но лично аз останах с много шокиращи данни от моите "нооб" тестове със хронометъра на телефона (само някой да ми е убидил телефона че е бугав iphone едвали са бугави )и едно аверче до мен та значи от старта до до 100 го напраи за 6 сец (на 3 старта даде такова време жалко че нямам клипече да докажа) а 0-230 го напалних за 33 сек. и това съм го тествал на равен участак дето и нивела да сложа на асвалта ще покаже точен център (единсвтеното по колата ми е сток 2.8 мотор със скорости от 2.0 диф 3.45 мотора е с две забули ламбда сонди на горните нива тоест едната работи от 4.3 до 4.7 другата от 4.5 до 4.7 волта има си там някав спортен филтър и стокова генерация със сменено крайно гърне от сток на спортно скорпион и несъм олекотявал колата но ми даде 1311 кг на кантара като я качих) та незнам дали въобще да си вярвам на замерванията за тиме браке който съм правил с хронометара а иначе някоя друга гонка голф 2.0 16в тея по 150 коня той горкия ми е на задния калник още на на 1ва към 5к оборота после срещу едно 323и е46 ми бая ластик му правих и доста други комични ситуации дори се бях пуснал с едно сток 328и и то падна под ножа с почти 2 коли
Тия 6 сек. са меко казано смешни!Стокова 28-ца си е около 7сек.Да кажем с по-късия диф да си паднал на 6.8-6.9,но за 6 сек си трябват бая модове.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
С по късия диф до 100 си по-бавен защото имаш още едно превключване иначе на 400 метра резултатите са по добри 

- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
колеги затова написах че съм очуден от тея 6 сек на моето сток 2.8 (със много леки промени които са незначителни) гледах из нета доста клипове и четох доста за 2.8 на всякаде пише че 2.8 ускорява за 6.6-7.2 сек (зависи дали е купе,седан или тоуринг) но друго нещо ми направи впечетление че самата кола на всякаде я дават да тежи 1400 кг (за купе което е най лекото) а мойто седанче като го качих на кантар ми показа 1311 кг (при положение че несъм я олекотявал по никакав начин и даже съм и сложил една туба с два басиора в багажника) но има и нещо друго че аз несъм с лети джанти ами с железни 15-ски и това доста улеснява колата ми
ПС: след като на няколко пъти я засякохме на 6 сек почнах дасе чудя дали нямам чип или нещо такова (понеже колата си ми беше 320и и ДВГ-то което вземах беше от много маниашко 328и на което ми залепнаха очите беше испипана от всякаде) някакви идеи какво може да придонесе да сваля времето до 100 км/1 с 1 сек и да имам няква загуба на 100 кг от колата след като дори самия производител я дава 1400 ?
ПС: след като на няколко пъти я засякохме на 6 сек почнах дасе чудя дали нямам чип или нещо такова (понеже колата си ми беше 320и и ДВГ-то което вземах беше от много маниашко 328и на което ми залепнаха очите беше испипана от всякаде) някакви идеи какво може да придонесе да сваля времето до 100 км/1 с 1 сек и да имам няква загуба на 100 кг от колата след като дори самия производител я дава 1400 ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ayaks90 написа:колеги затова написах че съм очуден от тея 6 сек на моето сток 2.8 (със много леки промени които са незначителни) гледах из нета доста клипове и четох доста за 2.8 на всякаде пише че 2.8 ускорява за 6.6-7.2 сек (зависи дали е купе,седан или тоуринг) но друго нещо ми направи впечетление че самата кола на всякаде я дават да тежи 1400 кг (за купе което е най лекото) а мойто седанче като го качих на кантар ми показа 1311 кг (при положение че несъм я олекотявал по никакав начин и даже съм и сложил една туба с два басиора в багажника) но има и нещо друго че аз несъм с лети джанти ами с железни 15-ски и това доста улеснява колата ми
ПС: след като на няколко пъти я засякохме на 6 сек почнах дасе чудя дали нямам чип или нещо такова (понеже колата си ми беше 320и и ДВГ-то което вземах беше от много маниашко 328и на което ми залепнаха очите беше испипана от всякаде) някакви идеи какво може да придонесе да сваля времето до 100 км/1 с 1 сек и да имам няква загуба на 100 кг от колата след като дори самия производител я дава 1400 ?
Масата дето се дава по каталозите е с шофьор, резервоар на 90% и всички работни течности в колата. Моята излизе малко към 1420 с един човек и то бая едричък.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
при мене го даде с около 25-30 литра гориво,цялата музика дето я имам набласкана в колата и без човек вътре (но за седан пак си е доста малко)
ПС: друго което ми направи впечетление беше че 2000 кубиковия двигател като го вадехме беше сравнително по тежак от 2.8-мака.Двулитровката зада я качим на количката и да я складираме я дигахме 3-ма човека с бая зор а 2800 кубиковия го вдигнахме 2-ма човека и го качихме (усилията бяха долу горе еднакви с разлика че имаше един човек по малко за вдигането)
ПС: друго което ми направи впечетление беше че 2000 кубиковия двигател като го вадехме беше сравнително по тежак от 2.8-мака.Двулитровката зада я качим на количката и да я складираме я дигахме 3-ма човека с бая зор а 2800 кубиковия го вдигнахме 2-ма човека и го качихме (усилията бяха долу горе еднакви с разлика че имаше един човек по малко за вдигането)
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Ако предният двигател е бил М50, нормално - М52 бил сравнително по-лек.
На хартия различието в килограмите е 30кг по-малко в полза на втория.
190 кг. -> 160 кг.
Пластмасов, алуминиев и кекав, нали тъй се подиграват батките
Но, за резултатите, които цитираш - как провеждате измерването?
На хартия различието в килограмите е 30кг по-малко в полза на втория.
190 кг. -> 160 кг.
Пластмасов, алуминиев и кекав, нали тъй се подиграват батките

Но, за резултатите, които цитираш - как провеждате измерването?
virtue and tranquillity
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
предния си беше М52Б20 и го замених с М52Б28 единствената разлика която аз видях беше че Б20 имаше една ролка в повече спрямо Б28
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
m.dimitrov1992 написа:С по късия диф до 100 си по-бавен защото имаш още едно превключване иначе на 400 метра резултатите са по добри
Прав си,не го съобразих тва

Аз си мисля,че седана беше най-лек,купето не е ли по-тежко?
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
неее тоуринга е най-тежък а купето е най-леко
ПС: и несъм много съгласен че с 3.45 съм по бавен до 100 най голямата ми загуба на ускорение е от 160 до 200 тогава се усеща как самата кола абе пак хубаво ускорява но не е като от 200 до 230 а за ускорение до 100 стокова 328-ца я правих крива на 1км и малко отсечка (тоест на магистралата Варна Лукоил бензиностанцията)
ПС: и несъм много съгласен че с 3.45 съм по бавен до 100 най голямата ми загуба на ускорение е от 160 до 200 тогава се усеща как самата кола абе пак хубаво ускорява но не е като от 200 до 230 а за ускорение до 100 стокова 328-ца я правих крива на 1км и малко отсечка (тоест на магистралата Варна Лукоил бензиностанцията)
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ayaks90 написа:колеги затова написах че съм очуден от тея 6 сек на моето сток 2.8 (със много леки промени които са незначителни) гледах из нета доста клипове и четох доста за 2.8 на всякаде пише че 2.8 ускорява за 6.6-7.2 сек (зависи дали е купе,седан или тоуринг) но друго нещо ми направи впечетление че самата кола на всякаде я дават да тежи 1400 кг (за купе което е най лекото) а мойто седанче като го качих на кантар ми показа 1311 кг (при положение че несъм я олекотявал по никакав начин и даже съм и сложил една туба с два басиора в багажника) но има и нещо друго че аз несъм с лети джанти ами с железни 15-ски и това доста улеснява колата ми
ПС: след като на няколко пъти я засякохме на 6 сек почнах дасе чудя дали нямам чип или нещо такова (понеже колата си ми беше 320и и ДВГ-то което вземах беше от много маниашко 328и на което ми залепнаха очите беше испипана от всякаде) някакви идеи какво може да придонесе да сваля времето до 100 км/1 с 1 сек и да имам няква загуба на 100 кг от колата след като дори самия производител я дава 1400 ?
Може пък да не ти показва вярно километража,засичал ли си я с GPS ,6 сек е доста сериозно време
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ayaks90 написа:неее тоуринга е най-тежък а купето е най-леко
ПС: и несъм много съгласен че с 3.45 съм по бавен до 100 най голямата ми загуба на ускорение е от 160 до 200 тогава се усеща как самата кола абе пак хубаво ускорява но не е като от 200 до 230 а за ускорение до 100 стокова 328-ца я правих крива на 1км и малко отсечка (тоест на магистралата Варна Лукоил бензиностанцията)

- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
m.dimitrov1992 написа:Може пък да не ти показва вярно километража,засичал ли си я с GPS ,6 сек е доста сериозно време
виж колега за това несе бях досетил отностно километража винаги съм распитвал други колега с даден диф на дадена предавка колко вдигат и прочие и отделно аз съм си със сток гумите тоест 15х65х205 но това е още един вариант който трябва да пробвам до сега се бях сетил само за това данеби донорката да е била чипосана зада е толкова нервна (все пак правя пергели на 3-та a нямам шпер и винаги върти и двете гуми от старт в права посока от старт на една страна в дрижение ако я осуча винаги двете без исключение на двулитровката не беше така и ако реша да я пържа за бурноут 1-ва и 2-ра ясно че неможе да намери вцепление с асвалта но на 3-та нещата стават още по критични почва да бласка прекасвача като замаяна и аз се боря с нея зада я насочвам в пътя щот гъза се мачи да ме изпреварва)
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Бах тия 2.8-ци.......мноо сила мно нещо мухахах
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани