Неравномерна работа на е34 след форсиране

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Авг 2006, 20:50

JANI написа:къде е тази ма6инка 4е и аз имам малко проблеми и предполагам 4е ще е от нея :mhihi:

за 10 кинта ще ти я свалят и ще ти я изчистят на ултразвук - ако искаш пиши ЛС.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 07 Авг 2006, 22:30

bob написа:Можете да диагностицирате дали е от машинката за празен ход.
Ако работи нормално трябва при студен двигател да поддържа малко по-високи обороти на празен ход и по време на работа при загрят двигател да поддържа равномерни оборотите около 800 об/мин.
В случай, че колата ти не прави това имай предвид, че може да не е виновно стъпковото моторче за празния ход. Може проблема да е в датчика за температурата, който дава информация на ЕКУ. Той се диагностицира с обикновен омметър и с таблицата за показанията, взета от Аутодата под ръка ;)
Успех!
А този датчик къде е :D

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.08.2006

Мнение от bob » 07 Авг 2006, 23:12

На различните коли е на различно място.
На моята се намира на термостата.
Но имай предвид, че в системата имаш няколко датчика (обикновено два) и само единия от тях дава информация на ЕКУ. Другите са или за уреда на таблото или за перката (при версиите с няколко степени на въртене).
Mercedes-Benz W124 200E

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 08 Авг 2006, 15:17

е кака в такъв случай да го замеря като незнам къде е . май пак ще трябва да ходя на сервиз :mhihi:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook