Неравномерна работа на е34 след форсиране
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
JANI написа:къде е тази ма6инка 4е и аз имам малко проблеми и предполагам 4е ще е от нея
за 10 кинта ще ти я свалят и ще ти я изчистят на ултразвук - ако искаш пиши ЛС.

А този датчик къде еbob написа:Можете да диагностицирате дали е от машинката за празен ход.
Ако работи нормално трябва при студен двигател да поддържа малко по-високи обороти на празен ход и по време на работа при загрят двигател да поддържа равномерни оборотите около 800 об/мин.
В случай, че колата ти не прави това имай предвид, че може да не е виновно стъпковото моторче за празния ход. Може проблема да е в датчика за температурата, който дава информация на ЕКУ. Той се диагностицира с обикновен омметър и с таблицата за показанията, взета от Аутодата под ръка
Успех!

На различните коли е на различно място.
На моята се намира на термостата.
Но имай предвид, че в системата имаш няколко датчика (обикновено два) и само единия от тях дава информация на ЕКУ. Другите са или за уреда на таблото или за перката (при версиите с няколко степени на въртене).
На моята се намира на термостата.
Но имай предвид, че в системата имаш няколко датчика (обикновено два) и само единия от тях дава информация на ЕКУ. Другите са или за уреда на таблото или за перката (при версиите с няколко степени на въртене).
Mercedes-Benz W124 200E
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани