Нека и аз да се похваля...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bo0ter_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 кабрио 320i
- Мечтае да кара: На баба си хвърчилото....
Нека и аз да се похваля...
Здравейте колеги,от скоро време и аз си купих Е30 (кабриолет),и филма започна.Колата не беше карана 2 години и беше в окаяно състояние,като я взех работеха само дългите и някои от задните мигачи,защото предните въобще ги нямаше...Паркирах я на един паркинг и се започна...
.За съжаление нямам снимки на реставрирането
, но след 2 месеца упорит труд и доста нервички успяхме да я подкараме.Много съм доволен,друго си е Кабриолета.
Ето малко снимки:
Надявам се да ви хареса!Останаха разбира се още доста нещица за дооправане,но както е казано-Е30-Проект!



Ето малко снимки:
Надявам се да ви хареса!Останаха разбира се още доста нещица за дооправане,но както е казано-Е30-Проект!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Винаги съм казвал,че е по добре да ревеш от BMW с тъмни стъкла,от колкото да се смееш в някоя хонда!!!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4173
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Нека и аз да се похваля...
Честито и нека да филма да е приятен 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Нека и аз да се похваля...
Честита колега.
Ще е интересно ако разкажеш малко повече около колата, с какво си се сблъскал от както я имаш и т.н.
Ще е интересно ако разкажеш малко повече около колата, с какво си се сблъскал от както я имаш и т.н.

Re: Нека и аз да се похваля...
Ехе, много кабриолетчета станаха във форума, браво, браво, безспорно големи красавци са 
Надявам се да няма много корозия! Поздравления и само хубави моменти!

Надявам се да няма много корозия! Поздравления и само хубави моменти!
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- bo0ter_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 кабрио 320i
- Мечтае да кара: На баба си хвърчилото....
Re: Нека и аз да се похваля...
Благодарско колеги
!А по въпроса със сблъскването с проблемите на "проекта" има наистина много за разказване.Когато отидох да я гледам вече за да я взема,не изглеждаше много зле на външен вид,вътре по интериора беше по-зле.Качих се покарах я,но преди това продавача ми каза,че не можела да се кара по бързо от 60км/ч,както и да е качих се покарах я..не тропаше чак толкова
,Гюрука беше скъсан,нямаше ги корите на вратите, и доста неща по интериора.Викам си това е бял кахър ще се намерят,но уви...!Почти всичко за кабриолета е различно от това на седан,купе и комби по интериора,но кой да ти знае,все пак е първото ми кабрио и преди това не бях запознат!В кутията с предпазителите и релетата имаше не повече от 3-4 бушона и 1-2 релета.Всички букси (за фарове,мигачи,халогени и датчици) бяха орязани.И някой си беше играл да пуска нова инсталация,която аз премахнах и с помощта на баща ми (RORO тук във форума) възстановихме старата и наредихме всички бушони и релета както си му е по книгите по съответствие на амперите.След това дойде и ред на ел.стъклата,те си работеха,но имаше само едно здраво копче.Чрез презапояване на пъпчиците копчетата потръгнаха
.И решихме един ден да я изкараме малко да видим до къде сме я докарали иии...Филма отново започна
Започна едно здраво стъргане,слизаме предна лява джанта ше падне.Махаме капачката тя се държи на 2 болта..доста интересно веднаха погледнах и другите и там беше същото.Айде на стругар,нови резби,ново болтове и проблема се реши.После дойде и ред на рейката,там втулка просто нямаше,от там на рециклиране (за 10 лева) нови маншони,вътрешни и външни накрайници,рециклиране на носачите,ново каре всичко както трябва да си бъде
.Това със електрото и предната ходова част.След това дойде и време на свещите,сега съм с NJK каквото ги дава по каталог за М20Б20 и съм много доволен
.И колеги общо взето това беше филма,които продължава и сега разбира се само,че със нови сериики и приключения.Разбира се в тази история за едно забравено от Немския завод,кабрио съм спестил и доста други промени и диагностики,за които ако седна да пиша сигурно ще ми се изпотят и пръстите
.Надявам се да ви е интересна историята на тази "Палатка",както ги наричате. 








Винаги съм казвал,че е по добре да ревеш от BMW с тъмни стъкла,от колкото да се смееш в някоя хонда!!!
- bo0ter_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 кабрио 320i
- Мечтае да кара: На баба си хвърчилото....
Re: Нека и аз да се похваля...
Мерси,за сега все още го има мерака.
Но ми останаха няколко загадъчни и необясними от моя страна въпроси,като например:
От какво може мотор М20Б20 постоянно да ми качва масло във дебитомера и дроселовата клапа при положение,че колата масло не бута...?Аз лично не мога да разбера от какво е ...?!
.Ако някои може да даде съвети ще съм много благодарен! 
Но ми останаха няколко загадъчни и необясними от моя страна въпроси,като например:
От какво може мотор М20Б20 постоянно да ми качва масло във дебитомера и дроселовата клапа при положение,че колата масло не бута...?Аз лично не мога да разбера от какво е ...?!


Винаги съм казвал,че е по добре да ревеш от BMW с тъмни стъкла,от колкото да се смееш в някоя хонда!!!
Re: Нека и аз да се похваля...
bo0ter_ написа:Мерси,за сега все още го има мерака.
Но ми останаха няколко загадъчни и необясними от моя страна въпроси,като например:
От какво може мотор М20Б20 постоянно да ми качва масло във дебитомера и дроселовата клапа при положение,че колата масло не бута...?Аз лично не мога да разбера от какво е ...?!.Ако някои може да даде съвети ще съм много благодарен!
От маркуча на картерните газове.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- bo0ter_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 кабрио 320i
- Мечтае да кара: На баба си хвърчилото....
Re: Нека и аз да се похваля...
И без маркуч и с маркуч все си има масло,дори и в смукателните тръби...
Винаги съм казвал,че е по добре да ревеш от BMW с тъмни стъкла,от колкото да се смееш в някоя хонда!!!
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Нека и аз да се похваля...
Да не би колата да е била двоен стоп? Успех с проекта! 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Нека и аз да се похваля...
Ванко тая много прилича на твоята (преди време)
ПС: Поне има правилния стикер на задното стъкло !
ПС: Поне има правилния стикер на задното стъкло !

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Нека и аз да се похваля...
Тука обърка. Тая е цялата в стъклопласт. На Ванката пакета е ОЕМ и липсваше само предната броня, като имаше маска. 


- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
- bo0ter_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 28.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 кабрио 320i
- Мечтае да кара: На баба си хвърчилото....
Re: Нека и аз да се похваля...
Мерси на всички отново!Тая кола беше в Илиенци в едни гаражи и 2 години не беше мърдала.Предишният и собственик се казва Христо и е от люлин.До стъклопласта аз така я взех,пък и да нямаше едва ли щях да и сложа оригиналда
.
И да попитам колегата ИВАН5 каква е разликата между 2ен и 3ен стоп в двигателите М20Б20?Постоянно си качва масло... бях и сложил АРАЛ 10/40 сега съм с Q8 10/40.Личи си че маслото е ново което е в смукателите и дебитомера,а и наскоро я газифицирах и от кихалката буквално си капе масло,а колата не го губи..Шахх!?

И да попитам колегата ИВАН5 каква е разликата между 2ен и 3ен стоп в двигателите М20Б20?Постоянно си качва масло... бях и сложил АРАЛ 10/40 сега съм с Q8 10/40.Личи си че маслото е ново което е в смукателите и дебитомера,а и наскоро я газифицирах и от кихалката буквално си капе масло,а колата не го губи..Шахх!?
Винаги съм казвал,че е по добре да ревеш от BMW с тъмни стъкла,от колкото да се смееш в някоя хонда!!!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани