разлика в пружини
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
разлика в пружини
има ли разлика в пружините спец предните
за дългата биалетка преди 6/92
и след 6/92 за късата биалетка
демек взаемо заменямеи ли са някой беше споменал че има разлика в краините витки и не съвпадат на чашките на аморт и горе на тампона
за дългата биалетка преди 6/92
и след 6/92 за късата биалетка
демек взаемо заменямеи ли са някой беше споменал че има разлика в краините витки и не съвпадат на чашките на аморт и горе на тампона
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: разлика в пружини
Vozq_bez_pari написа:има ли разлика в пружините спец предните
за дългата биалетка преди 6/92
и след 6/92 за късата биалетка
демек взаемо заменямеи ли са някой беше споменал че има разлика в краините витки и не съвпадат на чашките на аморт и горе на тампона
Има разлика в диаметъра на последната витка и тампона.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: разлика в пружини
значи ми трябва чашката към тампона и самия тампон за след 92/6 ? да ги слойа на моя амортисиор и става да се разменят пружините ? някои ако го е правил да каже
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: разлика в пружини
С какви амортесьори и пружини си?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: разлика в пружини
ами оригналите боге за дългата биалетка колете е 5/91 Е36 318
сигурен ли си акое така ше е мн добре ???
JOGI написа:може би при 6 цилиндровите я има разликата, при 4 няма
сигурен ли си акое така ше е мн добре ???
Re: разлика в пружини
точно на такава 318 5/91 пружините й бяха като тези, които са до края - 98ма. а примерно в сайта на h&r пружините за 4цил ги дават едни от 12/90 до 98, а за 6цил са от 12/90 до 6/92 и други от 6/92 до 98..та разлика при 4 цилиндрови не трябва да има 

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: разлика в пружини
JOGI написа:точно на такава 318 5/91 пружините й бяха като тези, които са до края - 98ма. а примерно в сайта на h&r пружините за 4цил ги дават едни от 12/90 до 98, а за 6цил са от 12/90 до 6/92 и други от 6/92 до 98..та разлика при 4 цилиндрови не трябва да има
мерси колега за инфото
значи от цялата работа следва че всички пружини са еднакви като форма , с изключение тези на 6 цил преди 6/92
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: разлика в пружини
а сега другото на М-ковите аморт. ........пружина от 4 цилндорово не би трябвало да има проблем да се сложи .
нали са и те от 6так
или те на М3 са по различни


или те на М3 са по различни
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: разлика в пружини
на М3 са различни , но аз предполагам идва от това че М3 е с дългата биалетка
дори и да има някаква разлика в пружините то в крайна сметка би трябвало да се смени само горния цокъл на амортисьора
долния е еднакъв за всички амортисьори
тампоните нямат разлика , освен ако не е М3
дори и да има някаква разлика в пружините то в крайна сметка би трябвало да се смени само горния цокъл на амортисьора
долния е еднакъв за всички амортисьори
тампоните нямат разлика , освен ако не е М3
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: разлика в пружини
svilgg написа:на М3 са различни , но аз предполагам идва от това че М3 е с дългата биалетка
дори и да има някаква разлика в пружините то в крайна сметка би трябвало да се смени само горния цокъл на амортисьора
долния е еднакъв за всички амортисьори
тампоните нямат разлика , освен ако не е М3
именно защото са с дългата биалетка ми трябват защото и аз съм с нея
затова питам само пружините от 4 цил дали стават на М3 амортис.
и ако има разлика горе ще си сложамойта горна чинийка или цокъл или както там му се вика

- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани