BMW E38 740i / 6ск. ръчка - проблем със скоростите ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- MASHADAR
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.05.2009
- Местоположение: велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 740i
- Мечтае да кара: X6
BMW E38 740i / 6ск. ръчка - проблем със скоростите ?
Здравейте колеги , от няколко месеца имам Е38 / 740i / '94 - 4.0 бензин/ ръчка 6 ск.
В топлите дни не се забелязваше проблема но сега като застудя и почна да прави чалъми ...
1. Най неприятния проблем е свързан с кутията , както казах ръчка е ...почти винаги , когато е студена колата - давам на задна и при потегляне ми излиза от скорост , прехърква кутията и така се налага да изчакам малко .. да позагрее колата и всичко се оправя ... същото го прави и на 1ва , но много по рядко ..
това го прави само когато е студена , само на 1ва и задна , само при потегляне ... съединителят не е перфектен отделя високо .. не знам дали е от него или кутията си заминава ... или има някаква друга причина ?
ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да пише ..
2.
Първо като я запаля работи 10 сек и угасва .. след това като я запаля и няма проблем , това може да се избегне като веднага
след паленето подам газ .. но се колебае .. давам газ , тя се мъчи да угасне и после се оправя ...правена е диагностика преди месец ,
не са излизали никакви грешки ...
3.
другият проблем е че след запалване трябва да я изчакам да позагрее малко , ако завъртя волана оборотите падат и се чувства едно
претропване от хидравликата ... много е неприятно .. казаха ми че това може да е от хидравличната помпа ...
след като поработи 2-3 мин и това се оправя ...
4.
Парно , бавно стопля парното и когато го пусна , дори и на макс първо изпотява стъклото и чак след 4-5 мин почва да го суши , прави някакъв конденз ...
всички тези проблеми се появиха когато стана студено ...
Моля за вашата помощ и коментари ...
В топлите дни не се забелязваше проблема но сега като застудя и почна да прави чалъми ...
1. Най неприятния проблем е свързан с кутията , както казах ръчка е ...почти винаги , когато е студена колата - давам на задна и при потегляне ми излиза от скорост , прехърква кутията и така се налага да изчакам малко .. да позагрее колата и всичко се оправя ... същото го прави и на 1ва , но много по рядко ..
това го прави само когато е студена , само на 1ва и задна , само при потегляне ... съединителят не е перфектен отделя високо .. не знам дали е от него или кутията си заминава ... или има някаква друга причина ?
ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да пише ..
2.
Първо като я запаля работи 10 сек и угасва .. след това като я запаля и няма проблем , това може да се избегне като веднага
след паленето подам газ .. но се колебае .. давам газ , тя се мъчи да угасне и после се оправя ...правена е диагностика преди месец ,
не са излизали никакви грешки ...
3.
другият проблем е че след запалване трябва да я изчакам да позагрее малко , ако завъртя волана оборотите падат и се чувства едно
претропване от хидравликата ... много е неприятно .. казаха ми че това може да е от хидравличната помпа ...
след като поработи 2-3 мин и това се оправя ...
4.
Парно , бавно стопля парното и когато го пусна , дори и на макс първо изпотява стъклото и чак след 4-5 мин почва да го суши , прави някакъв конденз ...
всички тези проблеми се появиха когато стана студено ...

Моля за вашата помощ и коментари ...
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: BMW E38 740i / 6ск. ръчка - проблем със скоростите ?
1. някога сменял ли си маслото на тая кутия ?
2. Вероятно смучеш въздух , направи си vacuum leak test - > http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
3. възможно да е от 2-рото
4. термостата си провери , колкото до изпотяването е възможно някоя клапа да не затваря/отваря кога трябва. За да се изпотява отвътре значи има влага , влага се получава от теч или въртене на въздуха вътре като има човек.
2. Вероятно смучеш въздух , направи си vacuum leak test - > http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
3. възможно да е от 2-рото
4. термостата си провери , колкото до изпотяването е възможно някоя клапа да не затваря/отваря кога трябва. За да се изпотява отвътре значи има влага , влага се получава от теч или въртене на въздуха вътре като има човек.
- MASHADAR
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 7.05.2009
- Местоположение: велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 740i
- Мечтае да кара: X6
Re: BMW E38 740i / 6ск. ръчка - проблем със скоростите ?
Благодаря за бързият отговор колега , ще проверя за нещата които ми каза !!
Някой друг да изкаже някакви предположения , или да се е сблъсквал с подобен проблем ... ?
Притеснява ме най вече проблема със скоростите защото няколко пъти запречвах улици кто не мога да тръгна назад ....
Относно маслото на кутията , когато купих колата имаше теч от някаква семерина и тогава при смяна на семерината доляхме маслото до необходимото количество ...
Някой друг да изкаже някакви предположения , или да се е сблъсквал с подобен проблем ... ?
Притеснява ме най вече проблема със скоростите защото няколко пъти запречвах улици кто не мога да тръгна назад ....
Относно маслото на кутията , когато купих колата имаше теч от някаква семерина и тогава при смяна на семерината доляхме маслото до необходимото количество ...
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: BMW E38 740i / 6ск. ръчка - проблем със скоростите ?
Колега това , че първо поти стъклото според мен се дължи на стари затлачени филтри на парното и климатика тези които стоят на капака поразрови се има доста писано за тях.Аз лично моите ги пера.А това дето не държи обороти и претриса на 90 процента е клапан картерни газове.Н е го умаловажавайте големи проблеми прави.И за него има доста писано от мен и от Любо 72 (набора)
.Това за скоростите едва ли е от съединител по скоро ще буксува ако е заминал .

- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: BMW E38 740i / 6ск. ръчка - проблем със скоростите ?
RORO написа:Колега това , че първо поти стъклото според мен се дължи на стари затлачени филтри на парното и климатика тези които стоят на капака поразрови се има доста писано за тях.Аз лично моите ги пера.А това дето не държи обороти и претриса на 90 процента е клапан картерни газове.Н е го умаловажавайте големи проблеми прави.И за него има доста писано от мен и от Любо 72 (набора).Това за скоростите едва ли е от съединител по скоро ще буксува ако е заминал .
еииииииииии наборе здравей
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани