Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
bavar4o.70 написа:maxpower написа:а сигурен ли си, че стартера който са ти продали е от м20? Няма причина да не пасне
Позна от първия път,Марто.Снощи на сезмичната сбирка го видях-огромен на размер топърлак ссъс зъби като на м50.В колата имах един от м50 и го сравних.Някой от форума го е излъгал най-нагло.Съжалявам,че не попадна на мен-щеше да си плати транспорта в двете посоки.Жалко,че има и такива "колеги"
Да обощим темата за олекотяване на маховика при М44
Какво ни трябва
1. Маховик от М20 (8кг или 6.3)
- ако е 8 кг. задължително е да престърже, защото опира към двигатела, ако престърган от кадърен 60 годишен шлайфист няма нужда от баланс
2 Феродов и прискателен диск от М20
3. Стартер от М20 ( ама да е от М20

4. Лагер от М20
Цени:
1. Маховик - 50 лв
2. Престъргване - 8 лв.
3. Феродов и претискател - 100 лв. ( + 50 лв. ако трябва да се накове ново феродо)
4. Лагер за М20 - Закс - 40 лв.
5. "Стартер от М20" - 30 лв. ( оказа се че не е от М20)
6. Стартер от М20 - 70 лв. (може и за по-малко да се намери) - едно към едно с този от М44, разликата е в зъбното колело на бендикс
всички цени за части втора ръка, само лагера е нов
тотал:298 лв.
Резултата е :









п.с. Пеца, имам му кординатите на тоя пич и ще се пробвам да му върна "стартера от М20"
Последна промяна Tenata на 04 Юли 2013, 9:52, променена общо 1 път


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
За мен това е грубо Нарушаване на колегиалността.За мен е въпрос на чест..Не може да не е знаел,че не е от м 20, или ако не е знаел,можеше да те попита.За 30 лв. не си заслужава измамата.
п.с. дано да му върнеш стартера!
п.с. дано да му върнеш стартера!
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колеги прегледах темата, на 2 места се споменава, че ще се засече дали има разлика в разхода, обаче не намерих никъде резултата. Реално дига ли разхода ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
На теория трябва да свали разхода, на практика не се усеща разлика поне при мене. Ако разхода се вдигне това е щото много често ще започнеш да натискаш най десния педал, да се кефиш на ускорението на ниските предавки 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
И ква е теорията, че се сваля разхода като ако карам някъде извънградско на високи предавки колата ще губи по-лесно инерция от лекия маховик?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Първо сложи маховика после размишлявай как губи,защо и губи ли се наистина скорост/инерция на по високи предавки. Мога да ти кажа ,че нищо не губи.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Ако някой чака да си избие конверсията от разход няма да стане 

- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Ми не аз не търся голям вървеж с нисък разход, а гледам да не дигна разхода за сметка на вървежа.
За сега замислям един олекотен маховник и един шпер да му сложа на моя ИС.
За сега замислям един олекотен маховник и един шпер да му сложа на моя ИС.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
maxpower написа:Първо сложи маховика после размишлявай как губи,защо и губи ли се наистина скорост/инерция на по високи предавки. Мога да ти кажа ,че нищо не губи.
Не съм фен на такива модове, вибрации и кофти празен ход за сметка на някви стотни от секундата - не мерси. Пък и маховика и съединителя ми са на 40K.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
b00st написа:maxpower написа:Първо сложи маховика после размишлявай как губи,защо и губи ли се наистина скорост/инерция на по високи предавки. Мога да ти кажа ,че нищо не губи.
Не съм фен на такива модове, вибрации и кофти празен ход за сметка на някви стотни от секундата - не мерси. Пък и маховика и съединителя ми са на 40K.
Тогава не коментирай бро, щото от такива като теб, които не са правили модификации, обаче много знаят какво се прави и как се прави и какво става ми е писнало много... Ако имаш въпрос си го задай, ако имаш отзиви сподели, ама не обяснявай как нещо което не си го правил и не си карал било еди к'во си, щото така си чул от някой си капацитет, който и той е като тебе и се завърта омагьосания кръг

Ако не беше Марто да премери 2те вилки, аз да си остана с моята дали нямаше още да ги сменяте тия вилки, лагера също, стартера който е "само от е34 м20", за фланеца между вала и маховика няма да коментирам, болтовете... и не е само за маховика това




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Boyadjiev написа:b00st написа:maxpower написа:Първо сложи маховика после размишлявай как губи,защо и губи ли се наистина скорост/инерция на по високи предавки. Мога да ти кажа ,че нищо не губи.
Не съм фен на такива модове, вибрации и кофти празен ход за сметка на някви стотни от секундата - не мерси. Пък и маховика и съединителя ми са на 40K.
Тогава не коментирай бро, щото от такива като теб, които не са правили модификации, обаче много знаят какво се прави и как се прави и какво става ми е писнало много... Ако имаш въпрос си го задай, ако имаш отзиви сподели, ама не обяснявай как нещо което не си го правил и не си карал било еди к'во си, щото така си чул от някой си капацитет, който и той е като тебе и се завърта омагьосания кръг![]()
Ако не беше Марто да премери 2те вилки, аз да си остана с моята дали нямаше още да ги сменяте тия вилки, лагера също, стартера който е "само от е34 м20", за фланеца между вала и маховика няма да коментирам, болтовете... и не е само за маховика това
Стартера ако ти е Бош разглобяш го вземаш бендикса бегом в магазина за ауто части и търсиш същия бендикс само че с 10 зъба на обиколката на зъбното колело 26 лв му е цената . На предишната страница съм постнал снимка на бендикса дето върши работа за да не се вкарвате в филми с стартери и сменяния на обръчите на маховика. Вилката пак може да си остане същата само че мерите разликите в дебелината на двата маховика и същия размер удължавате отпред пишлека на помпата, при м50 / м52 се удължава с 15мм.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
моят бендикс дето го свалих от М20 е с 9 зъба
и ако някой може да даде адреси и цени на майстори с динамичен баланс освен на Митко от Първомай
и ако някой може да даде адреси и цени на майстори с динамичен баланс освен на Митко от Първомай
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
колеги имам един бърз въпрос става дума за м50б25 събрал съм всичко необходимо маховика ми е м20
8,5 свалиха ми го до 5,850 ако не лъже везната в еконта питането ми е следното има ли разлика в стартерите
на м42 и м50 имам един стартер под рака и да сложа на него бендикс от м20 да не оставам без кола това ми е идеята
благодаря за отговорите темата е много полезна и ми даде добро инфо благодарство на колегите които я пуснаха
спестиха ми много главоболия
8,5 свалиха ми го до 5,850 ако не лъже везната в еконта питането ми е следното има ли разлика в стартерите
на м42 и м50 имам един стартер под рака и да сложа на него бендикс от м20 да не оставам без кола това ми е идеята
благодаря за отговорите темата е много полезна и ми даде добро инфо благодарство на колегите които я пуснаха
спестиха ми много главоболия

- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Колеги чудя се дали ще държи на м54б30 да не му е малко това феродо 228 мм 


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Не знам за м54в30,но скоро ще разбера дали ще държи на м50 в30 ту.




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани