от М40Б16 към М40б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: от М40Б16 към М40б18
M10 написа:dicho0o написа:Колега лично мое мнение е че това което си намислил ще ти струва доста скъпо и няма да има ефекта който търсиш.
ИС-ковите колектори няма какво да ти помогнат,не са евтини и мисля,че няма да отговори захващането към главата.
+1 или правиш нещо сериозно, или изобщо не се захващаш защото ще си дадеш парите на вятъра.
Ис-ковите колектори не съм ги налагал, но 100% трябва да им се правят нови фланци или да се преправят оригиналните.
Според мен остави колекторите, слагай само вал, бутала, дебитомер, компютър.
Относно буталата, М40Б18 има малка степен на сгъстяване 8.8:1 (перфектна за турбо както е), трябва като се извадят твойте от Б16 да се сметне - ако дават степен 10-11 и не опират в нищо, къстъм матор с тях и вал от Б18 ще е доста добра комбинация
Какво ще споделиш на мотор б18, ако се пилне главата и се портне изхода на главата и се турят бутала от б16 за да се дигне степента на сгъстяване. И какво ще се получи от същия пример но без буталата от б16, само сгъстяване и порт на изхода.. Другото което е дали само от главата на б18 ще е достатъчно да се свали за да се сгъсти до 10:1 или 10.5:1(около тези сойности или 11:1) или е нужно и от блока да се отнеме(което не ме устройва). В момента съм с чип и колектори от ИС и тръби надолу ф60.
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: от М40Б16 към М40б18
Колега има и друго,явно не си запознат че между 1.6 и 1.8 при БМВ разликата е недоловима във вървежа и харченето,но има голяма разлика в данъка ако ще го озаконяваш.Слагай си една ИС-ка М42 и да ти е мирна главата,там вече си заслужава 

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: от М40Б16 към М40б18
Много благодаря за всички мнения, те са важни за мен!
По принцип разпределителният ми вал не е много добре, а както и кобилиците.
Потърсих на старо такива части и е рядкост, да са свестни или пък са на цена като нови.
Намерил съм М40Б18 и попитах за тези части, но човекът, които го продава е много свестен и ми предложи много добра цена за целия двигател.
И тъй като мога, да го взема целия, ще си сменя направо главата, но така и така го отварям, какво ми пречи, да сваля и картера и да сменя коляновия вал и буталата?!
На блока на мотора, ще си стои щампата за 1.6 кубика, а вътре ще е 1.8.
Това ми е идеята.
Аз съм се интересувал от приликите и разликите и мисля, че беше в тунинг форума, но да не бъркам... бях чел, че само коляновия вал е различен и колекторите.
А онова за ИСовите колектори не смятам да го правя.
По принцип разпределителният ми вал не е много добре, а както и кобилиците.
Потърсих на старо такива части и е рядкост, да са свестни или пък са на цена като нови.
Намерил съм М40Б18 и попитах за тези части, но човекът, които го продава е много свестен и ми предложи много добра цена за целия двигател.
И тъй като мога, да го взема целия, ще си сменя направо главата, но така и така го отварям, какво ми пречи, да сваля и картера и да сменя коляновия вал и буталата?!
На блока на мотора, ще си стои щампата за 1.6 кубика, а вътре ще е 1.8.
Това ми е идеята.
Аз съм се интересувал от приликите и разликите и мисля, че беше в тунинг форума, но да не бъркам... бях чел, че само коляновия вал е различен и колекторите.
А онова за ИСовите колектори не смятам да го правя.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: от М40Б16 към М40б18
Cosworth написа:Какво ще споделиш на мотор б18, ако се пилне главата и се портне изхода на главата и се турят бутала от б16 за да се дигне степента на сгъстяване. И какво ще се получи от същия пример но без буталата от б16, само сгъстяване и порт на изхода.. Другото което е дали само от главата на б18 ще е достатъчно да се свали за да се сгъсти до 10:1 или 10.5:1(около тези сойности или 11:1) или е нужно и от блока да се отнеме(което не ме устройва). В момента съм с чип и колектори от ИС и тръби надолу ф60.
Нищо не мога да споделя, не съм правил М40, само давам идеи. Трябва да се мери и смята. Рязането на глави и блокове никак не ме кефи, по-кадърно е с буталата

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: от М40Б16 към М40б18
Колеги, вижте какво намерих http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_M40
Според вас кое е диаметъра на буталото от тази таблица?
Според вас кое е диаметъра на буталото от тази таблица?
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: от М40Б16 към М40б18
jakson написа:Колеги, вижте какво намерих http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_M40
Според вас кое е диаметъра на буталото от тази таблица?
84мм колега...
Другото е ход-а на вала, как му се казваше точно забравих...
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: от М40Б16 към М40б18
Cosworth написа:jakson написа:Колеги, вижте какво намерих http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_M40
Според вас кое е диаметъра на буталото от тази таблица?
84мм колега...
Другото е ход-а на вала, как му се казваше точно забравих...
Крива работа!
Трябва, да се сменят буталата, което е най-гадното в случая.
Начално си мислих, че ще мина само с 1 колянов вал и периферията
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: от М40Б16 към М40б18
Както казах не се занимавай с глупости ами мятай целия мотор в коша и забравяй
Само си вземи документ за да можеш да минеш технотест ако я продаваш някога... ако не все тая, предполагам не ти се плаща данък.

- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: от М40Б16 към М40б18
абе колектора от ис си отпушва доволно м40-ката 

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани