Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ще пробвам да си върна датчика утре и ще видим какво ще стане!
А дали е заминала централата, при положение че понякога лампата не светеше за грешка? И как се прецаква една централа? Не помня някакви инциденти с колата, с тоци и т.н.
А дали е заминала централата, при положение че понякога лампата не светеше за грешка? И как се прецаква една централа? Не помня някакви инциденти с колата, с тоци и т.н.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:Ще пробвам да си върна датчика утре и ще видим какво ще стане!
А дали е заминала централата, при положение че понякога лампата не светеше за грешка? И как се прецаква една централа? Не помня някакви инциденти с колата, с тоци и т.н.
бъгват се и факта е че има записана вътрешна грешка и не можеш да я изтриеш, повярвай ми доста съм се ровил по тези централи, даже възстановям и гърмели централи т.е със записана краш дата и съм го виждал това доста пъти.
П.П аз моята кола я имам от 5 години и миналата година хей така от нищо единия бег отказа да работи и се наложи да го сменям

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Утре си взимам друга централа. Колега oci, а има ли кодиране на централата, някакви особености? Един колега писа че трябва да се смени вин-а? Досега не съм правил нищо по тая система и нямам идея. Мерси! 


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:Утре си взимам друга централа. Колега oci, а има ли кодиране на централата, някакви особености? Един колега писа че трябва да се смени вин-а? Досега не съм правил нищо по тая система и нямам идея. Мерси!
Нали имаш скенер смени и Вина и си готов само може да се наложи да погледнеш в кодировката оборудването да не би тази която си взел да е с повече бегове и да се наложи да поизключиш някои.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Уж взех същата, със същите екстри, ама да видим! Утре ще я оправям! Мерси много колега! 
п.п. Готово! Сложих новата централа, смених вин-а, изключих и осезателя и сега всичко е наред. Още веднъж мерси за помощта колега!

п.п. Готово! Сложих новата централа, смених вин-а, изключих и осезателя и сега всичко е наред. Още веднъж мерси за помощта колега!


- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте,
някой може ли да ми помогне с информация какво трябва да прекодирам (трябва ли да добавя бит) , за да си вкарам в памета на колата , че има инсталиран мулти волан с темпомат?
Фабрично нямам темпомат, просто си закупих волан и си го монтирах. Всичко си е супер, но с разликата, че при диагностика открива мулти волана като "външен" модул.
В BMW декодера ми излиза за cruisе control - 0540/0249, но кой от двата трябва да добавя , къде и как става?

някой може ли да ми помогне с информация какво трябва да прекодирам (трябва ли да добавя бит) , за да си вкарам в памета на колата , че има инсталиран мулти волан с темпомат?
Фабрично нямам темпомат, просто си закупих волан и си го монтирах. Всичко си е супер, но с разликата, че при диагностика открива мулти волана като "външен" модул.
В BMW декодера ми излиза за cruisе control - 0540/0249, но кой от двата трябва да добавя , къде и как става?

- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги радвам се да видя тема като тази за обмяна на опит прочетох доста интересни работи и нямам търпение да ми пристигне порт ком кабела и аз да започна да боцкам тук там
но гледам говорите за дис и инпа а нещо за карсофт 6.5 и мога ли с интерфейса които ми доиде с програмата карсофт 6.5 да го подкарам с друга програма? 


- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Наскоро си сложих странични огледала с прибиране,без памет. viewtopic.php?f=34&t=143216&start=15
Сега ми се ще,ако може да се кодира,като заключвам/отключвам колата с ключа,огледалата да се прибират/отварят.
Някой да има желание да помогне ?
Сега ми се ще,ако може да се кодира,като заключвам/отключвам колата с ключа,огледалата да се прибират/отварят.
Някой да има желание да помогне ?

Ако нема у глава, има у Google.
- bmw.serviz
-
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 30.12.2011
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:Ivo_Borisov написа:Ще пробвам да си върна датчика утре и ще видим какво ще стане!
А дали е заминала централата, при положение че понякога лампата не светеше за грешка? И как се прецаква една централа? Не помня някакви инциденти с колата, с тоци и т.н.
бъгват се и факта е че има записана вътрешна грешка и не можеш да я изтриеш, повярвай ми доста съм се ровил по тези централи, даже възстановям и гърмели централи т.е със записана краш дата и съм го виждал това доста пъти.
П.П аз моята кола я имам от 5 години и миналата година хей така от нищо единия бег отказа да работи и се наложи да го сменям
Краш дата възстановяваш викаш... на Е46


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
bgpavlp написа:Наскоро си сложих странични огледала с прибиране,без памет. viewtopic.php?f=34&t=143216&start=15
Сега ми се ще,ако може да се кодира,като заключвам/отключвам колата с ключа,огледалата да се прибират/отварят.
Някой да има желание да помогне ?
Щом са без памет няма да стане с кодиране само да се направят да се прибират ще трябва да се слагат допълнителни релета за да я имаш тази екстра.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някъде четох (сега не мога да го намеря),че трябвало да се добави опция S313А със експерта,и да се редактира на aktive.

Ако нема у глава, има у Google.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
bgpavlp написа:Някъде четох (сега не мога да го намеря),че трябвало да се добави опция S313А със експерта,и да се редактира на aktive.
Така е колега прав си но мисля, че това става само ако огледалата са с мемори тогава има едни модулчета във вратите и те реално комуникират с ГМ модула в който ти реално променяш опцията от неактивна на активна, а твоите огледала са само с копче с бутон за прибиране, иначе за екстрата и експерта си прав.
S313A FOLD-IN OUTSIDE MIRROR
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Възможно е да е така,както казваш.Аз съм останал с впечатление,че за кодирането S459A се отнася за огледала с памет,а S313A без памет.

Ако нема у глава, има у Google.
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, проблема е следния:
Вчера смених масления интервал на 11 000 км -> получи се
активирам борда -> получи се, НО маслото се върна на 20 и там колкото беше км
после пак смених интервала на 11 000 -> пак стана, но борда изчезна
след като се опитах пак от Ретрофит да активирам OBC-то ми изписа следната грешка ДИС-а:
реших ръчно да прекодирам КОМБИ
SA 002 00A 000 620C 000 U
-> SA 002 00A 000 620D 000 X - ДИС-а ми казва, че прекодирането е успешно, но борд пак нямам.
И другото ми питане
При активиране на дневни светлини или активиране на заключване след потегляне -> Set и стигам до там, където ме пита дали да извърши процедурата след като угася и дам пак на контакт за потвърждение, избирам Yes, но нищо - пак ме пита същото и няма активация.
Вчера смених масления интервал на 11 000 км -> получи се
активирам борда -> получи се, НО маслото се върна на 20 и там колкото беше км
после пак смених интервала на 11 000 -> пак стана, но борда изчезна
след като се опитах пак от Ретрофит да активирам OBC-то ми изписа следната грешка ДИС-а:
KOMBI:
No coding data available for this coding code.
Wrong coding code? Current data medium?
Coding code:
GM 67710005H
SA 002 00A 000 620D 000 X
VN 00004012FB4
реших ръчно да прекодирам КОМБИ
SA 002 00A 000 620C 000 U
-> SA 002 00A 000 620D 000 X - ДИС-а ми казва, че прекодирането е успешно, но борд пак нямам.
И другото ми питане
При активиране на дневни светлини или активиране на заключване след потегляне -> Set и стигам до там, където ме пита дали да извърши процедурата след като угася и дам пак на контакт за потвърждение, избирам Yes, но нищо - пак ме пита същото и няма активация.

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Това е известен проблем. Опитай така:
всички промени се потвърждават в ,,set vehicle’’, като ,,Yes’’ се натиска след изключване на контакта, без да се включва веднага, както иска програмата.
всички промени се потвърждават в ,,set vehicle’’, като ,,Yes’’ се натиска след изключване на контакта, без да се включва веднага, както иска програмата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани