Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
icata93 написа:Здравейте , колеги имам 316i "92" , На компютърна диагностика отчете само датчик , после смених дебитомера , почиствах дроселовата клапа , но проблемът си остава. Ако някой има същия проблем или знае как да разреши този , ще му бъда благодарен за помощта !
е кой датчик ти е отчело на диагностика явна не е дебитомера, а ти си го сменил него

- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
jgf написа:didite_bg написа:Искам и аз да попитам за една грешка която ми записва колата e39 520и 1998g
2 пъти трия грешката и пак излиза, а проблем в колата още не забелязвам
с инпа
202 fuel trim limit bank 1
Какво ми показва баварецо?
Баварецо ти казва да не го караш на газ...
Сега по въпроса - грешката означава богата / бедна смес.
Изтрий грешката покарай на бензин малко , виж дали ще се появи. Ако да - вакум пътища или дебитомер.
Ако не, на газаджия.
Нещо май аз не разбрах: като карам на бензин
ако НЕ се оправи -вакуум пътища или дебитомер
ако се оправи газаджия
Нали така?
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Взех си Скенер, да си закачам от време на време колата за грешки Е39 530 д 09.2000 г. автоматик, и гледам голямо мазало със софтуера на колата, търговците са правили чудеса, както и да е ще копирам файла, ако някой може да ми напише нещо за грешките, и някоя от която да се притеснявам, за еърбезите може да не гледате, там е ясно, на двигателя излизат винаги тези 2 те, едната е за ЕГР май, другата за клапан но налягане турбо или нещо друго не ми е ясно...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Моля, за помощ, понеже вече полудявам с тая кола
Сменил съм с чисто нови гофретата след дебитомера, маркуча за маслените изпарения, който влиза в капака на клапаните, о пръстен на диса клапата, горивния филтър е сменян миналата година. Единствено не съм погледнал гарнитурата на всмукателния колектор и дебита на горивната помпа. Сменил съм и филтъра на картерните газове с нов. Преди ремонта на главата, нямах такъв проблем. Проблема с оборотите и появата на чек енджин се появи след смяна на гарнитурата на главата. Първо замина датчика на изпускателния вал, който замених с нов оригинален, в следствие грешката вече не фигурира, но се появиха тези. Симптомите са: мени оборотите на празен ход и чукане в смукателния колектор (металически звук като удар с чукче по желязо), подозирам моторчето за празен ход ICV. След изтриване на грешките през дис, оборотите заковават, но след 1, 2 мин. пак набива грешките. Направи ми впечатление, че като набие грешките деактивира ламда сондите.
Ето грешките, които излизат на DIS:











Дайте някакви идеи, къде мога да направя smoke test (за теч) и pressure test на помпата? Понеже четох, че може да е дебитомер, какво ще стане ако го откача от буксата?

Сменил съм с чисто нови гофретата след дебитомера, маркуча за маслените изпарения, който влиза в капака на клапаните, о пръстен на диса клапата, горивния филтър е сменян миналата година. Единствено не съм погледнал гарнитурата на всмукателния колектор и дебита на горивната помпа. Сменил съм и филтъра на картерните газове с нов. Преди ремонта на главата, нямах такъв проблем. Проблема с оборотите и появата на чек енджин се появи след смяна на гарнитурата на главата. Първо замина датчика на изпускателния вал, който замених с нов оригинален, в следствие грешката вече не фигурира, но се появиха тези. Симптомите са: мени оборотите на празен ход и чукане в смукателния колектор (металически звук като удар с чукче по желязо), подозирам моторчето за празен ход ICV. След изтриване на грешките през дис, оборотите заковават, но след 1, 2 мин. пак набива грешките. Направи ми впечатление, че като набие грешките деактивира ламда сондите.
Ето грешките, които излизат на DIS:











Дайте някакви идеи, къде мога да направя smoke test (за теч) и pressure test на помпата? Понеже четох, че може да е дебитомер, какво ще стане ако го откача от буксата?

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Mоже ли да ми кажеte за другата грешка която ми дава инпата за аирбага
24 seat occupied recognition
Знаеш ли за къде точно писка?
Аз отварях и напръсках всички букси за аирбега с wd40 (под пасажерската седалка за кантара, и двата пиропатрона на коланите) и изтрих грешката, но пак се появи. Преди година пак така ми светна, но като направих същата процедура се загуби грeшката за доста време! Сега уви не ! Поздрави!!!
24 seat occupied recognition
Знаеш ли за къде точно писка?
Аз отварях и напръсках всички букси за аирбега с wd40 (под пасажерската седалка за кантара, и двата пиропатрона на коланите) и изтрих грешката, но пак се появи. Преди година пак така ми светна, но като направих същата процедура се загуби грeшката за доста време! Сега уви не ! Поздрави!!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
didite_bg написа:Mоже ли да ми кажеte за другата грешка която ми дава инпата за аирбага
24 seat occupied recognition
Знаеш ли за къде точно писка?
Аз отварях и напръсках всички букси за аирбега с wd40 (под пасажерската седалка за кантара, и двата пиропатрона на коланите) и изтрих грешката, но пак се появи. Преди година пак така ми светна, но като направих същата процедура се загуби грeшката за доста време! Сега уви не ! Поздрави!!!
това е кантара на пасажерската седалка явно вече се е прецакал напълно или му сложи залъгалка или го изключи софтуерно и вече няма да го имаш проблема.
- S.topalov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Автомобил
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Може ли някой да ми помогне с последните 2 грешки какво точно означават,другите си ги знам
Благодаря

Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
S.topalov написа:Може ли някой да ми помогне с последните 2 грешки какво точно означават,другите си ги знам![]()
Благодаря
Последната грешка е за помпата до ел. клапана която върти антифриза за парното.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравеите колеги някой може ли да ми каже какво означават тези грешки .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- peterkin
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 sedan 316i
- Мечтае да кара: джип
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
На моята кола показва грешка: "115 control grid-controlled cooling ", термостатът е сменен и със стария я даваше тази грешка, някакви иде от какво може да е ? Не загрява и не свети нищо по таблото.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
то не е много грешка, но....
Познат си търси кола, хубава е46 33хи (за 8к се предлага) кара я в камор/дару не си спомням, от там му казали, че колата била катастрофирала.
Това, което разбрах, че е записана като грешка, продавача го уверява, че такова нещо не е имало и му показва постоянно греди, рогове и т.н.
Възможно ли е да е претърпяла авария, да се запише подобно нещо и после да се изтрие или само тези от бмв-та ги четат тези неща ?
В смисъл с дис/инпа може ли да се провери дали е удряна и после дали може да се трие /както се трият грешки на еку и т.н./
Познат си търси кола, хубава е46 33хи (за 8к се предлага) кара я в камор/дару не си спомням, от там му казали, че колата била катастрофирала.
Това, което разбрах, че е записана като грешка, продавача го уверява, че такова нещо не е имало и му показва постоянно греди, рогове и т.н.
Възможно ли е да е претърпяла авария, да се запише подобно нещо и после да се изтрие или само тези от бмв-та ги четат тези неща ?
В смисъл с дис/инпа може ли да се провери дали е удряна и после дали може да се трие /както се трият грешки на еку и т.н./
- peterkin
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 sedan 316i
- Мечтае да кара: джип
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
и аз не мисля, че е сериозен проблем тази грешка, но понякога колата след като мине синята зона на температурата започва за около минута две да има нестабилни обороти на празен ход, та си мисля, че има температурен датчик за смяна, но не знам дали със сигурност е този на термостата, обиколих доста сервизи за този проблем и всеки се чеше по главата и предлага да сменям скъпи части, а си мисля, че проблемът е дребен, той компа си казва, въпроса е как да се елиминира тази грешка, а после ще търся по-сериозни проблеми.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
nikolae написа:то не е много грешка, но....
Познат си търси кола, хубава е46 33хи (за 8к се предлага) кара я в камор/дару не си спомням, от там му казали, че колата била катастрофирала.
Това, което разбрах, че е записана като грешка, продавача го уверява, че такова нещо не е имало и му показва постоянно греди, рогове и т.н.
Възможно ли е да е претърпяла авария, да се запише подобно нещо и после да се изтрие или само тези от бмв-та ги четат тези неща ?
В смисъл с дис/инпа може ли да се провери дали е удряна и после дали може да се трие /както се трият грешки на еку и т.н./
единствено ако е записала краш дата в беговете и да не са направени като хората, но с тази грешка ще свети лампата за беговете, проверете на тест на таблото дали свети лампата за бега, да не говорим, че съм виждал и следното нещо няма я централата за беговете а там слагат реле за време което да гаси лампана след даване на контакт

Аз съм връщал километри на коли и после са ги карали в Камор и не са ги хващали та за това ли освен ако някой не си е оставил ръцете.
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
spooky написа:Здравейте колеги, от миналата седмица имам обд2 кабел и успешно подкарах ИНПА-та на win7 64 bit. Засега не ми се занимава да пускам виртуална машина за дис-а, но и до там ще стигна скороКолата е 330д М57 е46.
Имам няколко въпроса:
- какво значи тази грешка и трябва ли да ме притеснява
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator с пояснение отдолу - Error not present Sporadic error pos. deviation / Boost pressure to low
- знам немски и си превеждам грешката от таблото, но малко повече инфо няма да е излишно
191 KOMBI46-EEPROM, Codierung fehlerhaft/unvollstaendig
Error frequency : 40
ungueltiger Arbeitsbereich Fehler momentan vorhanden
- свети ми лампата за акумулатора като или ми е откачен датчика на алтернатора, или той самият не подава каквото трябва към компютъра. Акумулаторът е нов и колегата Димитров е правил 2 пъти диагностика на колата и стойностите на алтернатора и аку-то са перфектни. Знам, че това не е решение на проблема, но ей така за спорта ми е интересно дали мога да изключа само лампата на таблото, защото така или иначе не ми дава полезна информация. И по-скоро - може ли това да стане през 64 битов уин 7, защото НЦС-а е 16 битов и няма да тръгне без XP mode най-малкото.
- във връзка с предния въпрос - може ли някой да ми даде линк към BMW scanner 1.4 и/или Navcoder (кракнати), защото имам мерак да си пусна DRL-а.
Мерси!
Къде искаш да ти я пратя, а аз искам ако някой знае от къде да си купя само кабел за BWM Scanner 1.4, софтуер и драйвери имам
П.С. за колегата Димитров - колата я знаеш, вие с Васко й правихте нафтовата помпа или по-скоро, по законите на Мърфи, сработи с 3тия клапан, който пробвахте
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4b69fd2ca7
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 24459c7f5a
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7c6f1daff4
Някой може ли да помогне какво означават тези грешки?
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 24459c7f5a
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7c6f1daff4
Някой може ли да помогне какво означават тези грешки?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани