Уникален звук от трицилиндровите мотори
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
zxsport написа:Продължаваш да пишеш глупости (както винаги). 1.0 - 100 к.с (4.8/100); 1.0 - 125 к.с. (5.0/100)
То вече и баба ми не вярва на НЕФЗ , явно обаче все още е останал един оптимист . И понеже изписа един вагон дивотии в тая тема , ще те светна за средния разход по НЕФЗ на един съвременен дизел



520д Туринг - огромен вагон 184кс АВТОМАТИК - 5,1 /100 няма смисъл да ти показвам че въшките в класа на Фокуса с дизелов мотор им дават под 4/100 среден разход , БМВ Ф30 320Д 163кс ти е 4,1/100 . . .
Нещо викаше по-добри показатели . Ако искаш да се разровя да ти покажа на Пежо как им дават дизелите на 3,7/100 среден , да не речеш че БМВ са друга категория .
А 4,8/100 среден разход е разхода на Голф 3 1,9 ТДИ 110кс



И земи по-малко цитирай тия реклами , че звучиш смешно . Уникален звук от 3 цилиндрови мотори , еко-бууст с по-добри храктеристики от дизел

- zxsport
-
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Лафът трябва да се промени на: "с жена, радио и с Ачко не се спори", щото както каза Влади му дължиш една нова клавиатура ... ето ти тест драйв на БГ територия.... http://www.ford.bg/view_text_mp.php?id= ... I6Ohrst2yE
аз спирам да пиша по темата а ти преди да си "нахвърлиш мислите" отново, няма да е лошо да прочетеш още веднъж постовете на Влади!
аз спирам да пиша по темата а ти преди да си "нахвърлиш мислите" отново, няма да е лошо да прочетеш още веднъж постовете на Влади!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
това не е тест драйв, а каране шо инерция, във въздушната диря на тирове и т.н. викат му hypermiling и освен, че е малоумно е и опасно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Аве те на тоя екобуст ако му опънат един чаршаф отгоре като платно и движат само от Симеоново посока Мировяне ще имат 0 литра разход
Тва са поредните журналистически исцепки.Те хората го измерили колко е разхода обаче тия са по големи капацитети и от форд даже та свалили разхода още надолу .

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
zxsport написа:...
Нещо оспорваш заводския разход на Голф 3 ТДИ 110кс от преди 17 години ли ? Или този на Ф30 320ед 163кс от 4,1 / 100 . Не те разбрах , извинявай . Ако имаш някоя друга реклама на Форд , в която не са упоменати никакви условия на "теста" им - дай я насам

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Сега ще ти каже, че това Ф30 постига разхода с помощта на 8 степенната кутия, която струва 4000 и колко си там отгоре, а и като цяло тази тройка е скъпа за сравнение с фуражомалката на Форд, което прекратява спора. 

- Seraph
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.02.2011
- Местоположение: Klingenberg a. Main
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d '03
- Мечтае да кара: M5 F10
- Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Да покарат из София, сутрин по задръстванията, след което да излязат от града и след общо 100км да кажат колко е средният разход.
Що се отнася до карането във въздушната струя на друго МПС, ще кажа, че съм гледал предаване по Дискавъри (дали не беше и "Ловци на митове"), където направиха подобен опит за спестяване на гориво и установиха, че за да има икономия на гориво, движейки се във въздушната струя на друго МПС, дистанцията трябва да е 60см - вие си помислете какво представлява това като разстояние и при какви условия може да се поддържа.
Що се отнася до карането във въздушната струя на друго МПС, ще кажа, че съм гледал предаване по Дискавъри (дали не беше и "Ловци на митове"), където направиха подобен опит за спестяване на гориво и установиха, че за да има икономия на гориво, движейки се във въздушната струя на друго МПС, дистанцията трябва да е 60см - вие си помислете какво представлява това като разстояние и при какви условия може да се поддържа.

You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
- glav4o
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 6.07.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: MB W210 270CDI
- Мечтае да кара: USS Enterprise
- Детайли за колата: Ако искаш да ти кажа къде държа и ключовете ?
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Малко се бъркаш, при 60 см даже се вдигна разхода, 'щото е много играчка с газта, при 30 метра имаше 17% или нещо от сорта по-малък разход 


- tnikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10 550xi / E91 330xd
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Ибаааааааааси темата хора
1 час я чета и се забавлявам искрено. Да си кажа мнението и аз - като ще направя disclaimer още от сега, че карам V8 БМВ и много добре съм наясно колко му струва поддръжката. Навъртам и достатъчно километри с него, че да знам и бензина колко ми струва. Имах и V6 Diesel, пак БМВ. И там съм наясно колко гори и как се поддържа. Имам в момента и дизел като втора кола и да, определено разхода на дизеларката в града ме радва повече
Да не говорим, че от както съм си купил това V8, мога да му се радвам на ускорението предимно до 90км/ч, след което си пускам темпомата и до там с радостта от шофирането. Не бих го продал, защото дори това скромно ускорение ми доставя огромно удоволствие. Но аз определено СЪМ от тези хора, които биха си купили 3 цилиндрова единичка за каране в града. И според мен в това няма нищо лошо. Какво, ще ми се смеете ако дойда на сбирка с 3 цилиндрова кола ли? И защо? Защото смятам, че е глупаво да даваш пари на вятъра (ака. за бензин в задръстванията)?
Лично на мен не ми пречат броят цилиндри. За всеки влак си има пътници. Не мога да разбера защо много от вас плюят 3 цилиндровият модел, при положение че това ще стане може би най-продаваната 1-чка, веднъж като я пуснат в продажба. Дори ако я сложат в 3ката, това ще е най-продаваната тройка, по същият начин по който най-продаваната седмица е 730д.
Имате проблем с даунсайзинга? Ми намерете начин да се оправите със замърсяването на въздуха в световен мащаб, или с увеличаването на цените на петрола.
Just my 2 cents.


Лично на мен не ми пречат броят цилиндри. За всеки влак си има пътници. Не мога да разбера защо много от вас плюят 3 цилиндровият модел, при положение че това ще стане може би най-продаваната 1-чка, веднъж като я пуснат в продажба. Дори ако я сложат в 3ката, това ще е най-продаваната тройка, по същият начин по който най-продаваната седмица е 730д.
Имате проблем с даунсайзинга? Ми намерете начин да се оправите със замърсяването на въздуха в световен мащаб, или с увеличаването на цените на петрола.
Just my 2 cents.
Последна промяна tnikolov на 21 Ное 2012, 22:20, променена общо 1 път
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
къф модел беше В6тичката дизел
, и защо си купи 550ка като я караш само до 90 - 20ката Д също ги стига

Последна промяна Convertible на 21 Ное 2012, 20:34, променена общо 1 път

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
tnikolov написа:.....



- humannature
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 9.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: e34 m5
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
по принцип и аз съм ЗА големите мотори и за това,че всичко би било прекрасно ако всеки си имаше по 1 бензиностанция и да си зарежда м3 и м5 и да не му пука реално колко му гори градско и колко извънградско но нещата братлета са такива и всеки гледа да прави иновации в автомобилното строене и да примами всеки клиент кой от кой по малък двигател ИЗПЪРЖЕН на макс.В крайна сметка модели бол секи да си избира какво да кара
.А по темата Уникален звук от трицилиндровите мотори в ниските наистина е мн. зле 


- tnikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10 550xi / E91 330xd
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Convertible написа:къф модел беше В6тичката дизел, и защо си купи 550ка като я караш само до 90 - 20ката Д също ги стига
е90 330xd, дори не е и V-образен мотора всъщност:)
Защо я смених - доставя ми нечовешко удоволствие като кола, особено на дълъг път без детето на задната седалка. Реално нямам къде да я карам (легално) с над 90 тук, освен по магистралата. Нямаме писти, а и войната по пътищата си е достатъчно жестока без това. До Серес не мога да ходя всяка седмица.. и така. Ходя до Германия колкото пъти ми се отдаде възможност и на дълъг път този мотор makes all the difference!!
В8мака доставя страхотно удоволствие в тези случаи, когато мога да го изръмбя

Проблема единствено е че като се стигне до покупка, никога не искам да избера по-малкият двигател

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани