Проблем с затварянето на багажника

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e36 318is,е46 320Ci,e38 730d
Мечтае да кара: 850 Csi

Проблем с затварянето на багажника

Мнение от MAGARETOOO » 10 Окт 2012, 15:08

Колеги наскоро си взех е38 730д багажника ми праши проблем отваря се като натисна копюето но несе затшаря при натискане на копчето за затваря само се чува помпата и не се затваря надоло.Споделете мнения
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e38

Re: Проблем с затварянето на багажника

Мнение от Disasterr » 10 Окт 2012, 18:07

Маслото е за смяна, най-вероятно е попривършило. Има бая теми по въпроса, разрови се!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e36 318is,е46 320Ci,e38 730d
Мечтае да кара: 850 Csi

Re: Проблем с затварянето на багажника

Мнение от MAGARETOOO » 10 Окт 2012, 18:52

къде се намира казанчето колега до помпата ли някъде
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: Проблем с затварянето на багажника

Мнение от sambeto » 10 Окт 2012, 19:19

Ето я твоята тема,тука колегите са го обсъждали :yes:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=123&t=211675&hilit=%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Re: Проблем с затварянето на багажника

Мнение от BAWARISCHE » 19 Окт 2012, 11:16

Здравейте колеги,
от доста време се каня ама все не ми остава време да пиша..
Аз имах подобен проблем с с въпросната помпа в багажника. В немския форум ( 7-еr.de) има доста добре описана тема за този проблем. Помпата с намира в багажника в дясно където е акумулатора. след като дръпнеш кората в дясно на акумулатора има едно като кече, което се дърпа и отзад е самата помпа на малко е*ано място :). (ще потърся темата и ще постна има и снимков материал) като инструмент се нуждаете от шестограм,който от късата страна се реже малко, защото не може да бръкнете иначе. В дару се продава т.нар. кит за доливане който струва доста пари. Единственото масло което може да се долее е авиационно хидравлично масло Shell Aeroflus 41 мисля че беше.. в темата е описано подробно.. не допустимо е да се долива друго ..една от причините и температурата в багажника през лятото. немците казват че се нагрява до около 80 градуса..
Та по темата.. аз си купих цяла тупа такова масло поради простата причина че няма по малки разфасовки..
Който прояви интерес може да пише и да си купи наливно,защото така или иначе не мога да го ползвам за друго..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с затварянето на багажника

Мнение от anzak » 20 Окт 2012, 6:52

за да губи масло трябва да има теч някъде който да се отстрани преди да се долива системата отделно резервоарчето не се пълни на максимум вижте в ТИС има подробно обяснение със снимки
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Проблем с затварянето на багажника

Мнение от Дифашир » 16 Ное 2012, 0:17

имам същия проблем,но за съжаление още не съм намерил отговора.Маслото е пълно до максимум ..... абе въобще не е от нивото на маслото.Ако е ниско си проличава още при отварянето започва помпата да си мени гласа ,става по-шумна с неравномерни оабороти защото засмуква и въздух,а отварянето на капака не е плавно а "насечено".А колега "МАГАРЕТО" когато е отворен капака и натиснеш копчето да затваря не се случва нищо най-вероятно.Помата би трябвало да тръгва когато го натиснеш втори път,но тогава не помпи да затваря ,а помпи отново да отваря.Помпата винаги върти в една посока,в смисъл винаги наглетява като се върти в една посока,но има разпределител който рапределя по кой маркуч да тръгня маслото защото те са 2 (1 за отваряне и 1 за затваряне).Свалях я цялата помпа,почистих това разпределителче което имаше малко боклуци (ако мога въобще тези песъчинки да ги нарека така) не мисля че е от тях.Цялата помпа и система дори я почистих сглобих и обезвъздуших ,а крайния резултат е пак същия.Когато копчето се натисне да затваря рапределителя чатка и работи.Въпросът е защо когато е в режим на затваряне помпата не тръгва.Не мога да разбера кой "и" подава в определен момент команда и ток?
Ами Анзък за да стане нивото до точката която е на резервоарчето при положение в което помпата е монтирана ,трябва когато резервоарчето е свалено да е пълно до горе в смисъл до процепите иначе няма как да се напълни до ръба.Въпроса обаче е ако има въздух в системата след първото,второто отваряне на капака нивото пада под минимома и пак засмуква въздух.Затова системата трябва да е обезвъздушена ,а течноста както казах вече.В самата помпа също има ниша която става част от резервоарчето ,затова бурканчето трябва да е пълно до горе като се монтира.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook