Въпрос относно покупка на БМВ 740и

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.11.2012
Пол: Мъж

Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от bpower » 15 Ное 2012, 23:15

Здравейте приятели,

Смятам да си купя БМВ 7 серия и съм се спрял на едно БМВ 740и автоматик 1996г (М62).
Колата е на 267000км 286к.с със всички есктри за модела. Въпроса е че досега съм нямал такъв автомобил у бих искал да ме насочите кам нещата на които да обарна внимание при копуването. Също кои са слабите места на този модел БМВ-та?
Има ли начин да се провери дали километрите му са реални? На колко хиляди километри би трябвало да се сменят ремъците?
Колата изглежда в добро състояние и собственикът споделя че я е потдържал винаги в сервиз на БМВ но все пак бих бил благодарен ако ми помогнете с малко информация от личен опит.

Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от kikko » 16 Ное 2012, 8:08

Километрите почти сигурно не са реални.Двигателят е с верига не с ремък.А аксесоарните ремъци се сменят като на всички други коли.Слаби места няма стига подръжката да е била на ниво.Използвай търсачката има доста изписано. :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от omegaart » 16 Ное 2012, 18:37

kikko написа:Километрите почти сигурно не са реални.Двигателят е с верига не с ремък.А аксесоарните ремъци се сменят като на всички други коли.Слаби места няма стига поддръжката да е била на ниво.Използвай търсачката има доста изписано. :yes:


Може и да са реални , на мен е39-ката ми беше на толко като я взех от немско :)

Като цяло , колата е39/е38 са доволно здрави а двигателя е много идиото устойчив стига да е сменяно на време масло и т.н. Погледни от задната страна на двигателя може има омасление , то се дължи на изпечени гърнитури капаци клапани. Това е често срещан проблем ама не е нещо сериозно , даваш 80 лв за гарнитури и още толкова за смяната и си свиркаш. Като се свалят капаците е хубаво да смениш и свещите , така или иначе ще се свалят ... , но това вече е напред във времето. Автоматите са 2 варианта 5хп24 и 5хп30 , и 2-та са на ZF и не страдат много много от проблеми ама кат се сдуха си взимат за 500-700лв читав втора ръка и си свиркаш. Може и да го ремонтираш за около 1000лв ( зависи кво му е ) и т.н.

Заведи я някъде на диагностика ако можеш за да знаеш в кво състояние е и да си подготвен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от tngeorgiev » 16 Ное 2012, 23:25

на тия километри колега, които според мен не са пипани и са на 100 % реални, можеш да се прежалиш, но според цената на колата..
моята беше на същите години и километри, а откакто я взех, не помня да съм сменял нещо друго, освен предно окачване и джанти, М62 е перфектен мотор - непретенциозен и учудващо икономичен
сподели каква е по произход регистрация и талон, ако си сериозен
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.11.2012
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от bpower » 24 Ное 2012, 16:09

Здравейте.

Имам въпрос относно автомобила днес като го тествах забелязах че двигателят леко тресеше в студен режим на работа, но като загря се оправи. От какво може да е причината за това леко тресене при студен двигател?

Благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от omegaart » 24 Ное 2012, 17:25

bpower написа:Здравейте.

Имам въпрос относно автомобила днес като го тествах забелязах че двигателят леко тресеше в студен режим на работа, но като загря се оправи. От какво може да е причината за това леко тресене при студен двигател?

Благодаря.


Вакум регулатора или гарнитури на входящ колектор са 99 % причинителите.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.11.2012
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от bpower » 24 Ное 2012, 20:53

Има ли вазможност да е от свещите? Четах някаде че тово също може да е причина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Re: Въпрос относно покупка на БМВ 740и

Мнение от RORO » 25 Ное 2012, 7:58

Клапан картерни газове или стъпково моторче .

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook