от среден борд на голям

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330i

от среден борд на голям

Мнение от Staketo » 13 Ное 2012, 22:56

Здравейте,попрочетох няколко теми, но не ми свършиха работа,за това което искам да направя.Имам борд в е36 от 93 с копчета за дата и час, 4те копчета отстрани с цифрите,температура,чек,сет и мемо(средния борд до колкото знам с 1 ред бутони и страничните отделно).Един приятел ми каза,че има големия борд с 2та реда бутони и може да се сложи на местото на моя.1-во искам да разбера това възможно ли е защото моя е на италиански а неговия на англииски и ще ми е по-лесно,отделно ми го дава за 50лв, което ми се вижда ефтино.2-ро трябва ли да копувам различни букси за големия борд,защото неговия е без кабели или моите ще ми свършат работа.3-то ще ми работят ли всички функции на големия,защото там има за разход на 100км и други работи,които ги няма на моя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: от среден борд на голям

Мнение от stony1 » 13 Ное 2012, 23:27

Колега, идея нямам какво си чел, но търсачката върши чудеса:

viewtopic.php?f=8&t=106978
viewtopic.php?f=8&t=143805
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330i

Re: от среден борд на голям

Мнение от Staketo » 14 Ное 2012, 12:13

тези теми ги видях, но не знам дали заради разликата в езиците ще има проблем(моя е на италянски а новият ще е на английски).Другото което е момчето дето си е сменяло борда, пише че след смяната всичко му работи,но не и чек контрола до колкото разбрах.Той е едно от най-важните неща затова питам има ли как да се направи и всичко да работи,не сам искал да спамя теми излишно. Искам да си сменя борда успешно и да му работят всички функции ако е възможно,ако не е възможно просто искам да съм наясно какво може и какво не новия борд след смяната.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: от среден борд на голям

Мнение от vld » 14 Ное 2012, 15:42

Колега малко завъртяно си го написал, но доколкото рабрах имаш среден борд демек чек контрол с температура?
На негово място искаш да сложиш 18 бутонния ОБЦ.
Няма никакво значение на какъв език е борда, той може да се смени в скритото меню.
Свали твоя борд и виж какви букси имаш отзад виж дали имаш прекарани всички нужни кабели за ОБЦ, ако нямаш прокарваш по описания начин от ицо и действаш.
Ако са различни моторите трябва да се калибрира борда после.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330i

Re: от среден борд на голям

Мнение от Staketo » 14 Ное 2012, 18:56

За буксите разбрах,че ми трябват 2, а на моя е само 1.Вече съм се разбрал с няколко колеги от форума за цени и да се видим да ги купя.А за борда дали е от друг мотор не знаех,че е важно,благодаря и за това инфо,ще проверя.Благодаря и за отговора на въпроса ми дали ще работи като са на различни езици.Сега като гледам май остава само да си намеря някой да го закачи като имам всичко необходимо и съм сигурен че ще работи. Ако някой може да го направи да казва цена и да се разбираме :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: от среден борд на голям

Мнение от vld » 14 Ное 2012, 23:06

Аз мога да ти помогна с кодирането след като го закачиш, просто в тоя студ не ми се поят жици иначе бих го монтирал :mhihi:
Ако следваш внимателно инструкциите няма да имаш проблем да го монтираш сам, не е чак толкова трудно колкото изглежда ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330i

Re: от среден борд на голям

Мнение от Staketo » 14 Ное 2012, 23:40

Разколачих си сам таблото за да си сложа рингове пак по тема на колега от форума и там беше лесно ама нямаше кабели.Тука ми се струва по-сложно и не ми се експериментира да си прецакам електрониката без да искам ще се търси сервиз или колега за помощ.Благодаря за отговорите и отдленото време още веднъж :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: от среден борд на голям

Мнение от stony1 » 15 Ное 2012, 0:13

vld написа:Аз мога да ти помогна с кодирането след като го закачиш, просто в тоя студ не ми се поят жици иначе бих го монтирал :mhihi:
Ако следваш внимателно инструкциите няма да имаш проблем да го монтираш сам, не е чак толкова трудно колкото изглежда ;)


Запояваш си ги на топло и после ги прекарваш. Като си помисля обаче какво гъзене е и как пластмасата става особено чуплива в това време направо да не се захваща човек. Аз от една седмица се каня да си прекарам един проводник от буксата на борда до педала на спирачката, че съм го забравил и май няма да се наканя :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330i

Re: от среден борд на голям

Мнение от Staketo » 15 Ное 2012, 21:55

Намерих си кабелите към борда,които ми липсваха и сервиз,където да го монтират.Там ми отговориха на въпросите,които ме интересуваха и ще го правя в неделя.Благодаря за отговорите и отделеното време колеги,надявам се до края на седмицата да мога да се похваля и да се приключва темата :)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330i

Re: от среден борд на голям

Мнение от Staketo » 19 Ное 2012, 0:04

борда е сменен сичко работи и функци и езици мерси за съдействието :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook