Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
bum_bum написа:steeN написа:не ме отразихте много... според мен ако ще сравняваме трябва да мерим така, не някакви хипотетични относителни числаутре ще измеря като ми остане време и ще пиша... ето отправна точка от чужд форум.
These are my current values, with full tank, no driver inside, Eibach Pro-kit springs and Koni Sports/Yellows:
Front left: 552mm
Front right: 553mm
Rear left: 540mm
Rear right: 537mm
These values were measured according to BMW TIS procedure: vertically between the bottom of the arch and the lowest bottom part of the rim lip on each corner.
BMW specs for the M3 are:
Front: 585mm +/- 10mm
Rear: 540mm +/- 10mm
Curiously, TIS refers a "M3 sport chassis", with these specs (just the front is lower!):
Front: 560mm +/- 10mm
Rear: 540mm +/- 10mm
Ето при мен как е.
Предно ляво: 561мм
Предно дясно: 564мм
Задно ляво: 531мм
Задно дясно: 529мм
60/40 фиксирано окачване.
тези измервания са доста относителни, понеже до голяма степен зависи освен от амортисьорите и пружините и от размера на гумите. Едно е да си 225/45/17, съвсем друго с 205/40/17. Вариациите за цолаж и размери са супер много, съответно разликите във височините също и не е показателно.
Много по-ориентировъчно е да се слагат снимки и да се пише размера на гумите и да се преценява по разстоянието между гумата и калника.
- .:The Player:.
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 17.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Coupé
- Мечтае да кара: BMW E36 M3 Evo Coupé
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Значи извода ми е , че е по добре да си взема пружини и амотисиори с фиксирана височина отколкото регулируеми . Имам и друг вапрос към кои марки да се насочвам като по качествени и поведение на пътя ? И кое е по-добре да си взема някакво по марково втора ръка или чисто ново от сорта на FK , Daydrich , Race land или някакво евтино Koni може някаква комбинация от две марки . Поради факта че нямам възможно да дам повече 400-600 лв за окачване защото ми се вижда не оправдано за мен . Целта ми е колата да изглежда по добре насочил съм се главно към 60/40 на писта надали някога ще ходя , но пък изкам като вляза в някой за завой с вратите колата да е щогоде стабилна . Колата е евридейка повече си я карам в града рядко изван та това ми вапроса . Мерси 

BMW Enthusiasts : We live with our cars ... Enjoy the ride !
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
За 2 ръка по-добре забрави. За толкова пари си силно ограничен в избора. Единствено нещо китайско можеш да вземеш.
- .:The Player:.
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 17.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Coupé
- Мечтае да кара: BMW E36 M3 Evo Coupé
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
bum_bum написа:За 2 ръка по-добре забрави. За толкова пари си силно ограничен в избора. Единствено нещо китайско можеш да вземеш.
Колегата Явор ми предлагаше Д2 1200 , но не мога да дам толкова но може да изкачам и да взема нещо по качествени не съм на зор

BMW Enthusiasts : We live with our cars ... Enjoy the ride !
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Хубаво окачване за тия пари няма. А да дадеш повечко пари за нещо истинско е съвсем оправдано предвид качествата на това, което ще си купиш и пробега, който ще изкараш с него. Ако е за едната визия... да - неоправдано е
Най-готиното в регулируемите окачвания е това, че можеш да си го настройш както на теб ти харесва. Естествено и аз правя уговорката, че трябва да знаеш какво правиш, за да се получи някакъв добър сетъп. Според мен е въпрос на добро усещане на автомобила + време и желание, за да се научиш да правиш добри настройки. Лично аз имам огромно желание, но не и финанси за подобно окачване. И другото, което не трябва да се забравя - трябват си качествени гуми, за да оползотворят всичко направено. Не са много хората, които решават да дадат 1000лв.+ за 4 нови 17ки. И накрая нищо не става
ПП: Пускам тото за четвъртък и ако ме върже си взимам GAZ или KW

Най-готиното в регулируемите окачвания е това, че можеш да си го настройш както на теб ти харесва. Естествено и аз правя уговорката, че трябва да знаеш какво правиш, за да се получи някакъв добър сетъп. Според мен е въпрос на добро усещане на автомобила + време и желание, за да се научиш да правиш добри настройки. Лично аз имам огромно желание, но не и финанси за подобно окачване. И другото, което не трябва да се забравя - трябват си качествени гуми, за да оползотворят всичко направено. Не са много хората, които решават да дадат 1000лв.+ за 4 нови 17ки. И накрая нищо не става

ПП: Пускам тото за четвъртък и ако ме върже си взимам GAZ или KW

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
.:The Player:. написа:bum_bum написа:За 2 ръка по-добре забрави. За толкова пари си силно ограничен в избора. Единствено нещо китайско можеш да вземеш.
Колегата Явор ми предлагаше Д2 1200 , но не мога да дам толкова но може да изкачам и да взема нещо по качествени не съм на зор
По-добре посъбери още някой лев щом искаш нещо качествено. За 800-900лв може да се намери Б10 или Апекс.
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
bum_bum написа:steeN написа:...
Ето при мен как е.
Предно ляво: 561мм
Предно дясно: 564мм
Задно ляво: 531мм
Задно дясно: 529мм
60/40 фиксирано окачване.
мерси... тва са 17ки нали ?
предно ляво 583 мм
предно дясно 583 мм
задно ляво 558 мм
задно дясно 563 мм
начи 60/40 не е толкова страшно.
ама отпред вече ще трябва да се внимава много с бордюри и т.н.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Със 17-ки 225/45 на 2 бара, предполагам и това има значение
Колата не е изобщо ниска, няма проблем с бордюри и легнали полицаи. Единствения проблем са ми резонаторите, щото са много дебели и са най-ниската точка и там опирам обикновено.
Не знам що ама имам неприятното чувство, че компакта ми е по-нисък

Не знам що ама имам неприятното чувство, че компакта ми е по-нисък

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
bum_bum написа:Със 17-ки 225/45 на 2 бара, предполагам и това има значениеКолата не е изобщо ниска, няма проблем с бордюри и легнали полицаи. Единствения проблем са ми резонаторите, щото са много дебели и са най-ниската точка и там опирам обикновено.
Не знам що ама имам неприятното чувство, че компакта ми е по-нисък
Зависи от бордюрите и полицаите, щото редовно срещам някакви над 10 сантиметра в най-високата им част (някой дори си ги отливат собственоръчно жители на кооперации), а бордюрите почти навсякъде са още по-високи. С 60/40 основния начин за предпазване е минаване настрани и пускане много леко.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Сега замерих и разтоянието от сплитера на бронята до земята и прага. Съответно 120мм и 130мм. Естествено трябва да се внимава и по-високите препятствия да се взимат настрани за да не опира в средата и няма проблеми ни с легнали полицаи, ни с бордюри. Колата съм я качвал на бордюрите около мола на Стамболийски, които са доста високи без проблем. Просто трябва да има място за да можеш да влезеш под много голям ъгъл. По принцип ги избягвам, особено лятото в жегата като са много загрели гумите, щото от такива работи се кривят. Но не е проблем ако имаш достатъчно място и желание да се качваш на много високи бордюри, независимо колко ниска е колата.
Главния проблем предполагам е зимата, който при мен не стои, щото не я карам тогава. Образуват се много гадни локви в дупките с кора лед отгоре и не се вижда, че е голям трап и там като хлътне колелото лесно се трошат сплитери дори със скорост 3-4км.
Главния проблем предполагам е зимата, който при мен не стои, щото не я карам тогава. Образуват се много гадни локви в дупките с кора лед отгоре и не се вижда, че е голям трап и там като хлътне колелото лесно се трошат сплитери дори със скорост 3-4км.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз тия сплитери лятото не ги виждам пък за зимата незнам. Със старото окачване една Мкова броня къде я бях взел от тебе едно време и беше супер добра хвърлих в кофата щото беше fucked up beyond repair, ама тва по вина на малоумни хора къде слагат удряни парк скоби в снега..Иначе за мене основен проблем са коловозите, щото удря липа и се спука миналата зима на 1 место и другото, че подпре ли на праговете и може некъде да останеш. Затва тая зима колата няма да се кара ако не е изчистено 
Ей още ме е яд за тая броня беше си точно като оригинална от дарукар ама кво да правиш...

Ей още ме е яд за тая броня беше си точно като оригинална от дарукар ама кво да правиш...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Тва им е гадното на тайванските брони. Много се одървя пластмасата и трябва да се пази като е студено. По-лесно се пука от оригиналната. Сплитерите обаче са много корави. Може да падне с все бронята по-скоро, отколкото да се строши 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Да наистина тва беше единствения недостатък техната пластмаса като се удърви от студа и се чупи лесно, иначе като изработка на външен вид беше 1:1. Ще ги изпробвам тия сплитери дали държат на натоварване тогава 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани