Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Лека корекция: колегата не пита ли за бензиново БМВ? Ако е така, темпомата няма да тръгне само с кабела от Дару, това важи само за дизелите. За бензинките пак става, но е повече играчка, т.е. повече разходи 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
outworld написа:Лека корекция: колегата не пита ли за бензиново БМВ? Ако е така, темпомата няма да тръгне само с кабела от Дару, това важи само за дизелите. За бензинките пак става, но е повече играчка, т.е. повече разходи
Грешиш. М54 трябва темпомата да тръгне без допълнителна игра!

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Според това което прочетох в една тема при фейслифта, за да тръгне мултиволана е необходим само кабел. Дали обаче не е нужно и софтуерно да се разреши функцията?
- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
slav4o974 написа:Според това което прочетох в една тема при фейслифта, за да тръгне мултиволана е необходим само кабел. Дали обаче не е нужно и софтуерно да се разреши функцията?
Тц. Както Bavarcho ти каза само си пускаш кабелите и си тръгва, нищо софтуерно не е нужно.




- propov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте колеги!Общо взето от 3 часа преглеждам тази тема.Много мозък и опит е раздаден тука,и като цяло ми харесва,че се отговаря доста конкретно на конкретно зададени въпроси.Та и аз конкретно.
Тръгнал съм да избирам е46 задължително R6 бензин.Ще се газифицира(ако не е)щото имам семейство и не искам колата да изяжда пържолите на децата
Би трябвало 320 да е най-изгоден от към консумация/разходи.А дали е така...щото май има и 323,дето пак е 2 литра,ама...Абе докато бях 20 годишен знаех на всички БМВта ТТ данните наизуст,после главата почна да се пълни с други работи.Та конкретно:
1.Най-икономичния шестак бензин(щото знам,че най-малкия не винаги е най-икономичния)?
2.Колко би струвала газификация?
3.За кола седан без никакви екстри(по-малко ел.джаджи-по-малко главоболия)и под 2000г.каква е минималната разумна цена?
Търся да си изпълня детската мечта-БМВ с редови шестак.Търся здрава техника-мога да си навивам прозореца с ръчка,музиката ми е песента на цилиндрите,навигация си имам в телефона,ако искам кожа-сам ще си я подложа...
Тръгнал съм да избирам е46 задължително R6 бензин.Ще се газифицира(ако не е)щото имам семейство и не искам колата да изяжда пържолите на децата

1.Най-икономичния шестак бензин(щото знам,че най-малкия не винаги е най-икономичния)?
2.Колко би струвала газификация?
3.За кола седан без никакви екстри(по-малко ел.джаджи-по-малко главоболия)и под 2000г.каква е минималната разумна цена?
Търся да си изпълня детската мечта-БМВ с редови шестак.Търся здрава техника-мога да си навивам прозореца с ръчка,музиката ми е песента на цилиндрите,навигация си имам в телефона,ако искам кожа-сам ще си я подложа...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
propov написа:Здравейте колеги!Общо взето от 3 часа преглеждам тази тема.Много мозък и опит е раздаден тука,и като цяло ми харесва,че се отговаря доста конкретно на конкретно зададени въпроси.Та и аз конкретно.
Тръгнал съм да избирам е46 задължително R6 бензин.Ще се газифицира(ако не е)щото имам семейство и не искам колата да изяжда пържолите на децатаБи трябвало 320 да е най-изгоден от към консумация/разходи.А дали е така...щото май има и 323,дето пак е 2 литра,ама...Абе докато бях 20 годишен знаех на всички БМВта ТТ данните наизуст,после главата почна да се пълни с други работи.Та конкретно:
1.Най-икономичния шестак бензин(щото знам,че най-малкия не винаги е най-икономичния)?
2.Колко би струвала газификация?
3.За кола седан без никакви екстри(по-малко ел.джаджи-по-малко главоболия)и под 2000г.каква е минималната разумна цена?
Търся да си изпълня детската мечта-БМВ с редови шестак.Търся здрава техника-мога да си навивам прозореца с ръчка,музиката ми е песента на цилиндрите,навигация си имам в телефона,ако искам кожа-сам ще си я подложа...
Тогава търси 330-ка...или 328-ца
Имай предвид нещо друго,Е46 не е италиянска или френска


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
propov написа:Здравейте колеги!...
*323 не е "два литра", а е "два литра и половина", кода му е М52Б25 (последните две значат обема).
1. Шестак... 320i (М52Б20), 323i (М52Б25) и 328i (М52Б28) дават горе доло един и същ разход. Ако вземеш 320i в един момент ще ти дойде слаб (момента няма да е много далеч в времето) и ще искаш по-голям мотор. За това търси 323i или 328i читаво, разхода им на гориво е един.

2. Отваряш чучо гугъл и гледаш цени за газов инжекцион + бутилка каквато искаш, слагаш си пари за монтаж и настройка, и така ще имаш някаква представа.
3. Според мен няма "минимална" и "максимална цена". Все пак читаво 323i/328i надали ще намериш за под 6000лв. (нали говориме без екстри). Съвет не отписвай всички екстри - мултиволан (предишния колега повдигна темата не е само управление на радиото, ми и темпомат), подлакътник, ако има рекаро е много по-удобно, ксенон.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
propov написа:...
вече гледам са ти поотговорили, но и аз да си кажа

1. 320 не си взимай. не, че е лошо просто разхода му не е оправдан за вървежа. 323 или 328 особенно ако слагаш ГИ

2. ГИ - между 1500 и 2500 за BRC
3. Цената зависи от състоянието както са ти казали колегите. За екстрите не го мисли не създават проблеми
Търси запасена кола защото ако е с проблеми ремонтите не са евтини.
Успех и да се похвалиш


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
гледам, че са малко акълиите, та да се присъединя и аз...
320 е с диференциал 3.45
323 е с 3.07
328 е с 2.93
т.е. извънградско при 90-100-110 км/ч с 323-ка и 328-ца ще си по-икономичен, отколкото е 320-ска, защото ще караш на значително по-ниски обороти, а такова нещо като "мъчене" на двигателя при тези коли няма, т.е. можеш да караш и с 50-60 км/ч на 5-та на равно
градското е иди-дойди - горе-долу +1 литър за по-големите мотори, но 1 литър газ едва ли ще те бърка при положение, че имаш 20 или 43 коня отгоре и доста повече въртящ момент
за мен таван за 320-ска без екстри е 5000лв., защото колите вече станаха на по 14 години (1999 например)
таван за 323/328 6500-7000лв. пак без екстри
и както казаха колегите - ксенона, рекарото и темпомата са от задължителните за феновете (а и не само) екстри, които правят пътуването супер удобно и приятно
търси внимателно и с пари в джоба
следи и форума, колегите от време на време ги хващат "лудите" и си продават ремонтираните и ъпгрейднати коли за без пари заради мераци за Е90 или ///М
320 е с диференциал 3.45
323 е с 3.07
328 е с 2.93
т.е. извънградско при 90-100-110 км/ч с 323-ка и 328-ца ще си по-икономичен, отколкото е 320-ска, защото ще караш на значително по-ниски обороти, а такова нещо като "мъчене" на двигателя при тези коли няма, т.е. можеш да караш и с 50-60 км/ч на 5-та на равно

градското е иди-дойди - горе-долу +1 литър за по-големите мотори, но 1 литър газ едва ли ще те бърка при положение, че имаш 20 или 43 коня отгоре и доста повече въртящ момент
за мен таван за 320-ска без екстри е 5000лв., защото колите вече станаха на по 14 години (1999 например)
таван за 323/328 6500-7000лв. пак без екстри
и както казаха колегите - ксенона, рекарото и темпомата са от задължителните за феновете (а и не само) екстри, които правят пътуването супер удобно и приятно
търси внимателно и с пари в джоба
следи и форума, колегите от време на време ги хващат "лудите" и си продават ремонтираните и ъпгрейднати коли за без пари заради мераци за Е90 или ///М

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- DimitarGeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12.11.2012
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Добър ден!
Искам да започна със следното. Нов съм и съм много мераклия за 330 - Е46. Чета много мнения, теми, съвети и какво ли още не, но както знаете винаги има позитиви и негативи. Така че много ви моля за съвети относно покупката на Е46, единственото ми изискване беше да е фейслифт, но като гледам може и да го прежаля.
Бихте ли ми казали мнението ви за този автомобил - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=16hqp3
Искам да започна със следното. Нов съм и съм много мераклия за 330 - Е46. Чета много мнения, теми, съвети и какво ли още не, но както знаете винаги има позитиви и негативи. Така че много ви моля за съвети относно покупката на Е46, единственото ми изискване беше да е фейслифт, но като гледам може и да го прежаля.
Бихте ли ми казали мнението ви за този автомобил - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=16hqp3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
DimitarGeorgiev написа:Добър ден!
Искам да започна със следното. Нов съм и съм много мераклия за 330 - Е46. Чета много мнения, теми, съвети и какво ли още не, но както знаете винаги има позитиви и негативи. Така че много ви моля за съвети относно покупката на Е46, единственото ми изискване беше да е фейслифт, но като гледам може и да го прежаля.
Бихте ли ми казали мнението ви за този автомобил - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=16hqp3
Твърдо НЕ

- DimitarGeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12.11.2012
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
uCnaHeTcA написа:DimitarGeorgiev написа:Добър ден!
Искам да започна със следното. Нов съм и съм много мераклия за 330 - Е46. Чета много мнения, теми, съвети и какво ли още не, но както знаете винаги има позитиви и негативи. Така че много ви моля за съвети относно покупката на Е46, единственото ми изискване беше да е фейслифт, но като гледам може и да го прежаля.
Бихте ли ми казали мнението ви за този автомобил - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=16hqp3
Твърдо НЕ
Какво значи НЕ, ще може ли да получа някаква информация от по-разбиращите от мен, какво да гледам и как да постъпя при избора! Предварително благодаря!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Твърдо не защото, цялата кола вътре е един сбирщайн. Има махагонови лайсни на вратите, пък на таблото са черни, отделно волана е сива лайсната. Трябва да са 1 цвят! Второ или таблото не е от тая кола или са сменяни седалките с корите на вратите. Не може тъмен салон със светло табло и мокет, абе нищо вътре не е като хората. Ако се поразровиш назад мисля имаше коментари за тая кола.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
DimitarGeorgiev написа:uCnaHeTcA написа:DimitarGeorgiev написа:Добър ден!
Искам да започна със следното. Нов съм и съм много мераклия за 330 - Е46. Чета много мнения, теми, съвети и какво ли още не, но както знаете винаги има позитиви и негативи. Така че много ви моля за съвети относно покупката на Е46, единственото ми изискване беше да е фейслифт, но като гледам може и да го прежаля.
Бихте ли ми казали мнението ви за този автомобил - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=16hqp3
Твърдо НЕ
Какво значи НЕ, ще може ли да получа някаква информация от по-разбиращите от мен, какво да гледам и как да постъпя при избора! Предварително благодаря!
НЕ значи НЕ.
Какъв "M-POWER", какъв "SPORT", мани-мани... Самото описание на автомобила, без да гледаш снимките трябва да те откаже... 90% от него са пълни глупости...
"4ерна перла" ??? - какви перли, какви неща..
"лимитирана серия" ??? - о дааа
"новия мотор" ??? - новия мотор е 204к.с., какви х5ци намесва, какви чудеса...
"фабричен чип" ??? - със сигурност, как..
"х драйв-динамик драйв" - тук не съм много сигурен, но при е46 мисля не е х-драйв, ако греша, моля да ме извините...
"седан изпълнение" ?!??! - е не бе, бате, комби изпълнение..
"реални километри" ? - и ние ядем доматите с колците, и ние...
"вс. екстри за модела без кожа" ?!?!?!?! - машшаала, поредния с "всички екстри без кожа", като най-очеизвадното е липсата на НАВИ, М-пак и редица др.
"върви като изтребител, не стъпва на земята" !!!!!!!!!! - ето това изречение просто трябваше да те накара да натиснех хикса, а не да питаш какво значи НЕ
"предложения за бартер приемам само изгодни" ? - е не бе, аз помислих, че търси неизгодни

После... отваряме снимките и на пръв поглед, без професионално око... Салонът е сменян отново с базов... Защо - сещай се сам... Най-вероятно ще да е от "реалните км", знам ли.. Стелките са "шала-ла" ... 'Синон не рефлектор... доста лоша съвместимост... от там светят и грешките за изгорели крушки на фаровете... Таа "перка" с тоя каст'фон....
И те така от пръв поглед... Ето това значи НЕ...
- DimitarGeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12.11.2012
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
uCnaHeTcA написа:DimitarGeorgiev написа:uCnaHeTcA написа:DimitarGeorgiev написа:Добър ден!
Искам да започна със следното. Нов съм и съм много мераклия за 330 - Е46. Чета много мнения, теми, съвети и какво ли още не, но както знаете винаги има позитиви и негативи. Така че много ви моля за съвети относно покупката на Е46, единственото ми изискване беше да е фейслифт, но като гледам може и да го прежаля.
Бихте ли ми казали мнението ви за този автомобил - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=16hqp3
Твърдо НЕ
Какво значи НЕ, ще може ли да получа някаква информация от по-разбиращите от мен, какво да гледам и как да постъпя при избора! Предварително благодаря!
НЕ значи НЕ.
Какъв "M-POWER", какъв "SPORT", мани-мани... Самото описание на автомобила, без да гледаш снимките трябва да те откаже... 90% от него са пълни глупости...
"4ерна перла" ??? - какви перли, какви неща..
"лимитирана серия" ??? - о дааа
"новия мотор" ??? - новия мотор е 204к.с., какви х5ци намесва, какви чудеса...
"фабричен чип" ??? - със сигурност, как..
"х драйв-динамик драйв" - тук не съм много сигурен, но при е46 мисля не е х-драйв, ако греша, моля да ме извините...
"седан изпълнение" ?!??! - е не бе, бате, комби изпълнение..
"реални километри" ? - и ние ядем доматите с колците, и ние...
"вс. екстри за модела без кожа" ?!?!?!?! - машшаала, поредния с "всички екстри без кожа", като най-очеизвадното е липсата на НАВИ, М-пак и редица др.
"върви като изтребител, не стъпва на земята" !!!!!!!!!! - ето това изречение просто трябваше да те накара да натиснех хикса, а не да питаш какво значи НЕ
"предложения за бартер приемам само изгодни" ? - е не бе, аз помислих, че търси неизгодни![]()
После... отваряме снимките и на пръв поглед, без професионално око... Салонът е сменян отново с базов... Защо - сещай се сам... Най-вероятно ще да е от "реалните км", знам ли.. Стелките са "шала-ла" ... 'Синон не рефлектор... доста лоша съвместимост... от там светят и грешките за изгорели крушки на фаровете... Таа "перка" с тоя каст'фон....
И те така от пръв поглед... Ето това значи НЕ...
Оценявам мнението! Без да разбирам много знам, че написаното на 80% е глупости, но затова искам мнението! И следователно в какво да се вглеждам и какво НЕ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани