Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
GKuzmanov написа:Зеленото от Русие нещо не ми се връзва да е 40/15 ... на белия изтърбушяк съм със сток и отзад е по ниско ... има някаква уловка тука ама
"Зеленото от Русие" си е с точно такова окачване - 40/15. Е вярно, малко са му поомекнали пружините в момента ама, това е за сега. Сток пружината/амортесьора ти сигурно се е поуморила за толкова годинки и затова така стои

Според мен това е оптимално като за София. По-надолу стават много строги изискванията за паркоместа, че и улици

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Пичове,какво ще кажете за стокови амортисьори от М3 и пружини Айбах 60/40 на мястото на ДЖОМ-а ?
Или ако може по някакъв начин да сложа по-твърди пружини само ?
Flipper - ако четеш,кажи какви са ти пружините,много ми харесва как стои твоята кола.
Или ако може по някакъв начин да сложа по-твърди пружини само ?
Flipper - ако четеш,кажи какви са ти пружините,много ми харесва как стои твоята кола.
Последна промяна DanielzZz на 10 Ное 2012, 3:10, променена общо 1 път
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Абе, на колко от вас газовите амортисьори им съскат?
Тоя M-tech направо ме съсипа с това "пссст, пссст" отзад...
Тоя M-tech направо ме съсипа с това "пссст, пссст" отзад...

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Те добре ,че все още съскат
,че тогава ще е по кофти ,иначе и мойте отзад съскат ,ама тихичко..


- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Колеги какво Ви е мнението за лилави HR пружини комплект предни и задни.
Имам оферта за такива,задните са малко ръждиви,но според мен не е проблем.Колегата каза че са твърдички,но не знае колко смъкват,има ли място където мога да ги проверя и на сток амортисьори дали ще има добър ефект върху поведението на колата?
Имам оферта за такива,задните са малко ръждиви,но според мен не е проблем.Колегата каза че са твърдички,но не знае колко смъкват,има ли място където мога да ги проверя и на сток амортисьори дали ще има добър ефект върху поведението на колата?
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз бях с такива на компакта.
Лилави H&R, свалят 60/40. Точно на стоковите амортисьори ги сложих - визията става невероятна, поведението на колата също.
Ниски са, твърди са, обаче за всекидневно каране е доста изнервящо.
Карах година и половина така и ги смених с m-tech, щото не издържах вече...

Лилави H&R, свалят 60/40. Точно на стоковите амортисьори ги сложих - визията става невероятна, поведението на колата също.
Ниски са, твърди са, обаче за всекидневно каране е доста изнервящо.
Карах година и половина така и ги смених с m-tech, щото не издържах вече...
Аз и ти сме луд-ни-ца...




- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
dicho0o написа:Колеги какво Ви е мнението за лилави HR пружини комплект предни и задни.
Имам оферта за такива,задните са малко ръждиви,но според мен не е проблем.Колегата каза че са твърдички,но не знае колко смъкват,има ли място където мога да ги проверя и на сток амортисьори дали ще има добър ефект върху поведението на колата?
Такава беше стойката с лилави H&R:

Твърди са доста спрямо стоковите, но поведението на колата няма нищо общо със заводското.

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Стойката е уникална,обаче 60/40 не е за мен,още повече че колата е комби и предполагам за отзад трябват по-сериозни пружини
макар,че много рядко я товаря,има само музика в багажника
Понеже е 4-ри цилиндрова ще е около 50/40 нали или не е точно така?
Дали може да ми прецака бързо стоковите амортисьори?
Благодаря Ви за отговорите,ще се почудя още малко?Притеснява ме само че може да е прекалено ниска и да не ми заминат много бързо амортисьорите иначе скачам директно


Понеже е 4-ри цилиндрова ще е около 50/40 нали или не е точно така?
Дали може да ми прецака бързо стоковите амортисьори?
Благодаря Ви за отговорите,ще се почудя още малко?Притеснява ме само че може да е прекалено ниска и да не ми заминат много бързо амортисьорите иначе скачам директно

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Че ще заминат е сигурно. Бързо или бавбо вече е божа работа 

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
В такъв случай май по-добре да си трая да събера някой лев и да си взема едно регулируемо,пък дори и китайско ще му се радвам няколко години ми се струва.
Този пич с пружините ми ги предлага и в комплект с амортисьори кони(червени)...но не знам дали е по-добро от едно регулируемо за около 400-500лв
Този пич с пружините ми ги предлага и в комплект с амортисьори кони(червени)...но не знам дали е по-добро от едно регулируемо за около 400-500лв

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
dicho0o написа:В такъв случай май по-добре да си трая да събера някой лев и да си взема едно регулируемо,пък дори и китайско ще му се радвам няколко години ми се струва.
Този пич с пружините ми ги предлага и в комплект с амортисьори кони(червени)...но не знам дали е по-добро от едно регулируемо за около 400-500лв
Амортисьорите нови ли са или 2ра ръка ? Ако са 2ра ръка мисля че дилемата между ново и втора ръка е излишна

Вече си имаш един комплект ползвани амортисьори, не виждам за какво ти е втори

пък най-добре вземи някво монро за закрепване на положението и след тва си вземи нещо по-перформънс ... в случай, че ти се дават повече пари


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- .:The Player:.
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 17.12.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Coupé
- Мечтае да кара: BMW E36 M3 Evo Coupé
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
А колеги и аз да питам горе долу по темата как е по-добре отделно пружини и амотисиори с някаква височина (примерно 60/40) или регулируеми комплет (свалено горе долу толкова ) ? Целта на занятието е по-добра визия на колата и кой знае колко стабилност в завой 

BMW Enthusiasts : We live with our cars ... Enjoy the ride !
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Ако говориш за една и съща марка фиксираното и регулируемото имат значителна разлика в цената. Регулируемо е по-добре естествено при положение, че има кой да ти го регулира добре. Самият реглаж противно на общоприетите разбирания не се прави когато ти е на теб кеф. Окачването се настройва по колата и остава така веднъж и завинаги. Освен, ако не си суперспец и пистов карач и имаш сетъпи за всяка писта и можеш да си ги правиш. Бъзикането на твърдостта и височината като самоцел единствено и само вреди на поведението на колата.
Фиксираните китове в този случай са компромис, но добър за ежедневно каране и тук-там ако имаш възможност и желание за писта. Още по-добър вариант е фиксирани с възможност за настройка на твърдостта пак с уговорката, че някой може да ти ги настрои добре и после няма да ги пипаш или поне ще си запомниш позициите и като искаш колата да е с оптимално добро поведение да си ги връщаш пак там. Това пак с уговорката, че си си взел марково окачване, щото китайците имат чудното свойство 10 отделни пъти като ги завъртиш на точно определена позиция да имат 10 различни твърдости
Отделно можеш да ги нагласиш на височина добре на око ама на твърдост никога. Копчето за твърдост не е линейно и не е еднакво за четирите амортисьора. Тъй че там просто забрави за качествен реглаж.
Фиксираните китове в този случай са компромис, но добър за ежедневно каране и тук-там ако имаш възможност и желание за писта. Още по-добър вариант е фиксирани с възможност за настройка на твърдостта пак с уговорката, че някой може да ти ги настрои добре и после няма да ги пипаш или поне ще си запомниш позициите и като искаш колата да е с оптимално добро поведение да си ги връщаш пак там. Това пак с уговорката, че си си взел марково окачване, щото китайците имат чудното свойство 10 отделни пъти като ги завъртиш на точно определена позиция да имат 10 различни твърдости

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
steeN написа:не ме отразихте много... според мен ако ще сравняваме трябва да мерим така, не някакви хипотетични относителни числаутре ще измеря като ми остане време и ще пиша... ето отправна точка от чужд форум.
These are my current values, with full tank, no driver inside, Eibach Pro-kit springs and Koni Sports/Yellows:
Front left: 552mm
Front right: 553mm
Rear left: 540mm
Rear right: 537mm
These values were measured according to BMW TIS procedure: vertically between the bottom of the arch and the lowest bottom part of the rim lip on each corner.
BMW specs for the M3 are:
Front: 585mm +/- 10mm
Rear: 540mm +/- 10mm
Curiously, TIS refers a "M3 sport chassis", with these specs (just the front is lower!):
Front: 560mm +/- 10mm
Rear: 540mm +/- 10mm
Ето при мен как е.
Предно ляво: 561мм
Предно дясно: 564мм
Задно ляво: 531мм
Задно дясно: 529мм
60/40 фиксирано окачване.
- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
FULL TANK си е цифра
Иначе бум_бум е прав за реглажа ... въпросния джом за който мога да споделя въпреки че го бележих, 2 пъти го свалям и връщам за да меря дали веждата ще мине и коренно различна кола се получава

Иначе бум_бум е прав за реглажа ... въпросния джом за който мога да споделя въпреки че го бележих, 2 пъти го свалям и връщам за да меря дали веждата ще мине и коренно различна кола се получава


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани