Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от svilkataaa » 10 Ное 2012, 19:06

До колкото знам, за нетурбинирани бензинови двигатели, мощността (реална без изцеждане на двигателя) която може да се постигне след чипосване е от 3 до 5 % повече.
Не знам дали си заслужава вложението което трябва да се направи за тези ъпгрейти и съответно резултата, който ще бъде постигнат.
Няма да литне като ракета, но ще стане малко по пъргава.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: Haskovo
Пол: Мъж
Кара: 320i & 330d
Мечтае да кара: e92 m3

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Slavchevbg » 22 Ное 2012, 12:31

Здравейте, да ви попитам какво горе-долу ще коства напопване на турбото на 330d 2004(204ps) и къде могат да го направят най-качественно ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bai_ILIA » 22 Ное 2012, 13:36

Slavchevbg написа:Здравейте, да ви попитам какво горе-долу ще коства напопване на турбото на 330d 2004(204ps) и къде могат да го направят най-качественно ?


Колега, гледам си от Хасково. Най-близо и качествено ще ти излезе в Пловдив в MADness Motorsport (ако си ходил и се интерсуваш от драг състезания името трябва да ти е познато - множество рекорди държат, а и рекорда за най-бърза кола в България...). Ремапа се прави на дино стенд като има измерване преди/след - тоест виждаш реалната разлика.

Звънях да питам за цена за твойта кола - 450лв. Ако имаш интерес се обади на 0896687828 Венци. Ако ти е удобно може Събота и Неделя :lol:

Това което можеш да очакваш от стандартен ремап е около 245 коня и 515-530НМ. Аз например исках къстъм ремап, който е една идея по агресивен и изкарах 261 коня и 591НМ, но тези цифри са крайно не препоръчителни за автоматична кутия...

Скоро правиха една такава автомат - http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Всъщност аз имам рън на диното с 270 коня ама наистина пуши, а на такива коли е грозно и вредно за двигателя....не е някакъв ш.бан Гоуф, че като пуши да ти е все едно :ok:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.09.2012
Местоположение: Haskovo
Пол: Мъж
Кара: 320i & 330d
Мечтае да кара: e92 m3

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Slavchevbg » 22 Ное 2012, 17:03

bai_ILIA написа:Колега, гледам си от Хасково. Най-близо и качествено ще ти излезе в Пловдив в MADness Motorsport (ако си ходил и се интерсуваш от драг състезания името трябва да ти е познато - множество рекорди държат, а и рекорда за най-бърза кола в България...). Ремапа се прави на дино стенд като има измерване преди/след - тоест виждаш реалната разлика.

Звънях да питам за цена за твойта кола - 450лв. Ако имаш интерес се обади на 0896687828 Венци. Ако ти е удобно може Събота и Неделя :lol:

Това което можеш да очакваш от стандартен ремап е около 245 коня и 515-530НМ. Аз например исках къстъм ремап, който е една идея по агресивен и изкарах 261 коня и 591НМ, но тези цифри са крайно не препоръчителни за автоматична кутия...

Скоро правиха една такава автомат - http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Всъщност аз имам рън на диното с 270 коня ама наистина пуши, а на такива коли е грозно и вредно за двигателя....не е някакъв ш.бан Гоуф, че като пуши да ти е все едно :ok:


Значи още довечера ще гледам да набавя пари от наши и ще гледам в най-скоро време да звънна и да отида да го направят.
А възможно ли е отгоре да му сложа чип и пак да се вдигне още нещо или няма смисъл ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от bai_ILIA » 22 Ное 2012, 17:11

Колега, не ти разбрах въпроса. Ако искаш им се обади и ще коментирате какво може да се направи. Има варианти с генерации, турбини и кулери. Най-добре ги питай тях.
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от choio » 22 Ное 2012, 21:28

Slavchevbg написа:
bai_ILIA написа:Колега, гледам си от Хасково. Най-близо и качествено ще ти излезе в Пловдив в MADness Motorsport (ако си ходил и се интерсуваш от драг състезания името трябва да ти е познато - множество рекорди държат, а и рекорда за най-бърза кола в България...). Ремапа се прави на дино стенд като има измерване преди/след - тоест виждаш реалната разлика.

Звънях да питам за цена за твойта кола - 450лв. Ако имаш интерес се обади на 0896687828 Венци. Ако ти е удобно може Събота и Неделя :lol:

Това което можеш да очакваш от стандартен ремап е около 245 коня и 515-530НМ. Аз например исках къстъм ремап, който е една идея по агресивен и изкарах 261 коня и 591НМ, но тези цифри са крайно не препоръчителни за автоматична кутия...

Скоро правиха една такава автомат - http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Всъщност аз имам рън на диното с 270 коня ама наистина пуши, а на такива коли е грозно и вредно за двигателя....не е някакъв ш.бан Гоуф, че като пуши да ти е все едно :ok:


Значи още довечера ще гледам да набавя пари от наши и ще гледам в най-скоро време да звънна и да отида да го направят.
А възможно ли е отгоре да му сложа чип и пак да се вдигне още нещо или няма смисъл ?



Колега чип и ремап в бг фолклора са едно и също нещо в общи линии :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от VaLy0 » 29 Ное 2012, 19:59

Никъде в темата не се споменава за S50B30 и най-вече за генерацията ми е интересно да разбера някои неща...
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащи :mhihi: та ако се сложи една тръба с по голям диаметър след сондите, ще има ли някакъв проблем :dunno:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 29 Ное 2012, 20:01

VaLy0 написа:Никъде в темата не се споменава за S50B30 и най-вече за генерацията ми е интересно да разбера някои неща...
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащи :mhihi: та ако се сложи една тръба с по голям диаметър след сондите, ще има ли някакъв проблем :dunno:


ами какво да се споменава, като се говори за е46-ци...

твоята е първата с такъв мотор :D

какво целиш с тоя ъпгрейд... почни от колекторите, които бай дъ уей на С50Б30 са най-добри възможни :D
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от VaLy0 » 29 Ное 2012, 20:03

vicho написа:
VaLy0 написа:Никъде в темата не се споменава за S50B30 и най-вече за генерацията ми е интересно да разбера някои неща...
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащи :mhihi: та ако се сложи една тръба с по голям диаметър след сондите, ще има ли някакъв проблем :dunno:


ами какво да се споменава, като се говори за е46-ци...

твоята е първата с такъв мотор :D

какво целиш с тоя ъпгрейд... почни от колекторите, които бай дъ уей на С50Б30 са най-добри възможни :D

В темата се говори мнооооого и за м40/42 и за м50..... такива май също няма в е46 :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 26.10.2011
Местоположение: Русе
Мечтае да кара: e46 330i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от minimalcoholic » 30 Ное 2012, 10:28

здравейте колеги,не знам дали пиша в подходящата тема, но ми се върти в ума да си сменя мотора на моята печка...обаче искам да го сменя с бензинов...това възможно ли е ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 30 Ное 2012, 10:37

minimalcoholic написа:здравейте колеги,не знам дали пиша в подходящата тема, но ми се върти в ума да си сменя мотора на моята печка...обаче искам да го сменя с бензинов...това възможно ли е ?

По-добре си купи бензинова кола :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 26.10.2011
Местоположение: Русе
Мечтае да кара: e46 330i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от minimalcoholic » 06 Дек 2012, 12:44

след много мислене ми изникна още нещо в главата :dummy: ...дали ако мина на по-голям диаметър на тръбата на изпускателната система ще има някакъв ефект? сега ако не се лъжа е 60мм
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 06 Дек 2012, 12:46

minimalcoholic написа:след много мислене ми изникна още нещо в главата :dummy: ...дали ако мина на по-голям диаметър на тръбата на изпускателната система ще има някакъв ефект? сега ако не се лъжа е 60мм

За дизел ли говорим...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 26.10.2011
Местоположение: Русе
Мечтае да кара: e46 330i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от minimalcoholic » 06 Дек 2012, 12:51

да колега :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Gqbriel » 06 Дек 2012, 13:14

minimalcoholic написа:да колега :)

Mноого силно се съмнявам,поради факта,че сме коментирали с коелгата martin_g60 ,че цели генерации за дизел няма има само крайни гърнета..надали ще се повлияе от нещо такова....най-добрия начин е ремап.Останалото според мен е доста доизкусуряване - поне така си мисля.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook