Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- svilkataaa
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
До колкото знам, за нетурбинирани бензинови двигатели, мощността (реална без изцеждане на двигателя) която може да се постигне след чипосване е от 3 до 5 % повече.
Не знам дали си заслужава вложението което трябва да се направи за тези ъпгрейти и съответно резултата, който ще бъде постигнат.
Няма да литне като ракета, но ще стане малко по пъргава.
Не знам дали си заслужава вложението което трябва да се направи за тези ъпгрейти и съответно резултата, който ще бъде постигнат.
Няма да литне като ракета, но ще стане малко по пъргава.
- Slavchevbg
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: 320i & 330d
- Мечтае да кара: e92 m3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте, да ви попитам какво горе-долу ще коства напопване на турбото на 330d 2004(204ps) и къде могат да го направят най-качественно ?

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Slavchevbg написа:Здравейте, да ви попитам какво горе-долу ще коства напопване на турбото на 330d 2004(204ps) и къде могат да го направят най-качественно ?
Колега, гледам си от Хасково. Най-близо и качествено ще ти излезе в Пловдив в MADness Motorsport (ако си ходил и се интерсуваш от драг състезания името трябва да ти е познато - множество рекорди държат, а и рекорда за най-бърза кола в България...). Ремапа се прави на дино стенд като има измерване преди/след - тоест виждаш реалната разлика.
Звънях да питам за цена за твойта кола - 450лв. Ако имаш интерес се обади на 0896687828 Венци. Ако ти е удобно може Събота и Неделя

Това което можеш да очакваш от стандартен ремап е около 245 коня и 515-530НМ. Аз например исках къстъм ремап, който е една идея по агресивен и изкарах 261 коня и 591НМ, но тези цифри са крайно не препоръчителни за автоматична кутия...
Скоро правиха една такава автомат - http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Всъщност аз имам рън на диното с 270 коня ама наистина пуши, а на такива коли е грозно и вредно за двигателя....не е някакъв ш.бан Гоуф, че като пуши да ти е все едно

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Slavchevbg
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 6.09.2012
- Местоположение: Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: 320i & 330d
- Мечтае да кара: e92 m3
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
bai_ILIA написа:Колега, гледам си от Хасково. Най-близо и качествено ще ти излезе в Пловдив в MADness Motorsport (ако си ходил и се интерсуваш от драг състезания името трябва да ти е познато - множество рекорди държат, а и рекорда за най-бърза кола в България...). Ремапа се прави на дино стенд като има измерване преди/след - тоест виждаш реалната разлика.
Звънях да питам за цена за твойта кола - 450лв. Ако имаш интерес се обади на 0896687828 Венци. Ако ти е удобно може Събота и Неделя![]()
Това което можеш да очакваш от стандартен ремап е около 245 коня и 515-530НМ. Аз например исках къстъм ремап, който е една идея по агресивен и изкарах 261 коня и 591НМ, но тези цифри са крайно не препоръчителни за автоматична кутия...
Скоро правиха една такава автомат - http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Всъщност аз имам рън на диното с 270 коня ама наистина пуши, а на такива коли е грозно и вредно за двигателя....не е някакъв ш.бан Гоуф, че като пуши да ти е все едно
Значи още довечера ще гледам да набавя пари от наши и ще гледам в най-скоро време да звънна и да отида да го направят.
А възможно ли е отгоре да му сложа чип и пак да се вдигне още нещо или няма смисъл ?

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колега, не ти разбрах въпроса. Ако искаш им се обади и ще коментирате какво може да се направи. Има варианти с генерации, турбини и кулери. Най-добре ги питай тях.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Slavchevbg написа:bai_ILIA написа:Колега, гледам си от Хасково. Най-близо и качествено ще ти излезе в Пловдив в MADness Motorsport (ако си ходил и се интерсуваш от драг състезания името трябва да ти е познато - множество рекорди държат, а и рекорда за най-бърза кола в България...). Ремапа се прави на дино стенд като има измерване преди/след - тоест виждаш реалната разлика.
Звънях да питам за цена за твойта кола - 450лв. Ако имаш интерес се обади на 0896687828 Венци. Ако ти е удобно може Събота и Неделя![]()
Това което можеш да очакваш от стандартен ремап е около 245 коня и 515-530НМ. Аз например исках къстъм ремап, който е една идея по агресивен и изкарах 261 коня и 591НМ, но тези цифри са крайно не препоръчителни за автоматична кутия...
Скоро правиха една такава автомат - http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Всъщност аз имам рън на диното с 270 коня ама наистина пуши, а на такива коли е грозно и вредно за двигателя....не е някакъв ш.бан Гоуф, че като пуши да ти е все едно
Значи още довечера ще гледам да набавя пари от наши и ще гледам в най-скоро време да звънна и да отида да го направят.
А възможно ли е отгоре да му сложа чип и пак да се вдигне още нещо или няма смисъл ?
Колега чип и ремап в бг фолклора са едно и също нещо в общи линии

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Никъде в темата не се споменава за S50B30 и най-вече за генерацията ми е интересно да разбера някои неща...
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащи
та ако се сложи една тръба с по голям диаметър след сондите, ще има ли някакъв проблем 
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащи


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
VaLy0 написа:Никъде в темата не се споменава за S50B30 и най-вече за генерацията ми е интересно да разбера някои неща...
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащита ако се сложи една тръба с по голям диаметър след сондите, ще има ли някакъв проблем
ами какво да се споменава, като се говори за е46-ци...
твоята е първата с такъв мотор

какво целиш с тоя ъпгрейд... почни от колекторите, които бай дъ уей на С50Б30 са най-добри възможни

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
vicho написа:VaLy0 написа:Никъде в темата не се споменава за S50B30 и най-вече за генерацията ми е интересно да разбера някои неща...
заводската е с две тръби до отзад и няма никъде "Y" или така наречените гащита ако се сложи една тръба с по голям диаметър след сондите, ще има ли някакъв проблем
ами какво да се споменава, като се говори за е46-ци...
твоята е първата с такъв мотор![]()
какво целиш с тоя ъпгрейд... почни от колекторите, които бай дъ уей на С50Б30 са най-добри възможни
В темата се говори мнооооого и за м40/42 и за м50..... такива май също няма в е46

- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
здравейте колеги,не знам дали пиша в подходящата тема, но ми се върти в ума да си сменя мотора на моята печка...обаче искам да го сменя с бензинов...това възможно ли е ?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
minimalcoholic написа:здравейте колеги,не знам дали пиша в подходящата тема, но ми се върти в ума да си сменя мотора на моята печка...обаче искам да го сменя с бензинов...това възможно ли е ?
По-добре си купи бензинова кола

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
след много мислене ми изникна още нещо в главата
...дали ако мина на по-голям диаметър на тръбата на изпускателната система ще има някакъв ефект? сега ако не се лъжа е 60мм


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
minimalcoholic написа:след много мислене ми изникна още нещо в главата...дали ако мина на по-голям диаметър на тръбата на изпускателната система ще има някакъв ефект? сега ако не се лъжа е 60мм
За дизел ли говорим...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
minimalcoholic написа:да колега
Mноого силно се съмнявам,поради факта,че сме коментирали с коелгата martin_g60 ,че цели генерации за дизел няма има само крайни гърнета..надали ще се повлияе от нещо такова....най-добрия начин е ремап.Останалото според мен е доста доизкусуряване - поне така си мисля.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани