330d Отцепване между калника и рога!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Така като слагате разпънката не натягаите, защото щесе разцепи още слагасе както сте спрели колата нетрябва да има никакво усилие. И моита се расцепи натегнах и се отвори още. Затова едно чукче по една заварка малко соликон и готово. Това с осукването на купето го забравете това е само декоративна ламарина роговете са важни. А от какво се цепи от твърдо окачване и наи вече от хубавите ни улици. Заваряваите смело и пълната газ.
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Като на снимката на колегата по-горе е, с разликата, че от ляво е по-отцепило. Утре на светло ще снимам



- vasko iordanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Момчета, проблема е такъв, че рога се е изместил леко нагоре, и навътре (към другия рог), и от там идва отклонението от 2 градуса (поне при мен) на гумата. В следствие на което гумата се износва от вътрешната и страна, и волана ми дърпа постоянно наляво. Това може да се оправи с няква машина дето влиза отдолу на рога, а върху рога отгоре се затяга фланец, след което да го издърпа надолу, за да прикара отцепеното. След това се заварва, слага се разпънка, и готово. Аз още не съм го направил, но се надявам да е скоро
Успех!

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Ето защо БМВ-тата от 2004-2005 напред с 6 или повече цилиндъра са си фабрично спънати. То е ясно, че това подобрява динамичните характеристики като се намали усукването на купето, но БМВ са заложили на сигурно по този начин 

Последна промяна bai_ILIA на 12 Ное 2012, 19:20, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Това отцепване е в следствие на някакъв проблем в миналото.
Просто не може една кола на задно предаване да отцепи рога отпред.
Това е типичен проблем при силов тунинг на коли с предно предаване, но там всичко се носи от предната част.
Просто не може една кола на задно предаване да отцепи рога отпред.
Това е типичен проблем при силов тунинг на коли с предно предаване, но там всичко се носи от предната част.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
във Фанатиците има доста писано по въпроса и явлението се налбюдава на много коли. хората казват, че се напуква нещо като силикон/лепило между бомбето и калника. един вид заливка за уплътнение между детайлите. твърдят, че няма структурен проблем просто има тенденция бомбетата да мърдат и затова се получава така. хора с коли на малък пробег го споменaват също. няма причина тези цепки да нарушават геометрията на автомобила.
на първата снимка от упор в началото на темата се вижда как детайла си е заварен в задния край, а отпред е пукнато и си личи, че е залято с нещо подобно за изолация.изчетох цялата тема и всички твърдят, че няма драма. колегата ако има голямо отклонение вече по геометрията е друг въпрос.
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... trut+tower

тука на втората страница също има яки снимки и си личи, че е някаква заливка между детайлите:
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... wer&page=2

това е една от темите. има и в М3 форума доста обширна.
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=312976
на първата снимка от упор в началото на темата се вижда как детайла си е заварен в задния край, а отпред е пукнато и си личи, че е залято с нещо подобно за изолация.изчетох цялата тема и всички твърдят, че няма драма. колегата ако има голямо отклонение вече по геометрията е друг въпрос.
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... trut+tower
тука на втората страница също има яки снимки и си личи, че е някаква заливка между детайлите:
http://forum.e46fanatics.com/showthread ... wer&page=2
това е една от темите. има и в М3 форума доста обширна.
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=312976
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Колеги,
не е за отчайване проблема-прави се.
Струва ми се, че това не е онзи проблем с късането на укрепването на ходовата част. Тук е скъсана малко от стената от горната част, зад която е механизма на чистачките и филтъра на купето. Може да е от мощно тръгване с колата, но не мисля, че е от ходовата част. Може да се укрепи с планка за ъгъла след заваряване с телоподаващо, както има едни шини за укрепване на бомбетата на амортисьорите. Мисля, че движението на скъсването е по дължината на купето, а не по височина от вибрации от ходовата част. Може да е от усуквания на купето, за да се скъса на шева в ъгъла. Определено не мисля, че е от ходовата част, а от мощно тръгване или усукване на купето при дупки или завои на висока скорост. Пружините може да създадат по-голяма сила , но чак да скъсат стена, която е стена пред стената на купето не ми се вярва.
не е за отчайване проблема-прави се.
Струва ми се, че това не е онзи проблем с късането на укрепването на ходовата част. Тук е скъсана малко от стената от горната част, зад която е механизма на чистачките и филтъра на купето. Може да е от мощно тръгване с колата, но не мисля, че е от ходовата част. Може да се укрепи с планка за ъгъла след заваряване с телоподаващо, както има едни шини за укрепване на бомбетата на амортисьорите. Мисля, че движението на скъсването е по дължината на купето, а не по височина от вибрации от ходовата част. Може да е от усуквания на купето, за да се скъса на шева в ъгъла. Определено не мисля, че е от ходовата част, а от мощно тръгване или усукване на купето при дупки или завои на висока скорост. Пружините може да създадат по-голяма сила , но чак да скъсат стена, която е стена пред стената на купето не ми се вярва.
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Ето ообещаните снимки. По отцепеното е в ляво. От телефона пиша,после ще доуточнявам 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Колега, тука не е точно напукване на заливката между детайлите. Има някакъв друг проблем. Геометрията на колата гледа ли я на стенд? Ако е ок - закрепвай ги тези тенекии да не те дразнят и газ.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Геометрията на колата е ОК. Само това е дерта, че заради това пропукване предните гуми не са така: | | ами са така | \ (образно)
Наклона на гумата е 2 градуса и малко, и мисля да си изработя къстъм разпънка, много здрава, да вдигна предницата във въздуха и да разпъна. Като се събере, да тегля заварката и на стенд за фини настройки след това (реглаж на преден/заден мост).
Edit: Туко що свалях подкалника, и мисля, че ми се изясниха нещата. Станало е от някоя супер симпатична дупка. Треснало е яко, пружината и амортесьора са се свили на макс, и е отцепила ъгъла на ботуша и ламарината, намираща се над подкалника, свързана с ботуша. Ще падне лепене след монтирането на разпънката. Проблема е подобен на този със задния мост. Мисля, че няма нищо общо с гредите и цялостната геометрия.
Лошо впечатление прави, че не са здрави заварките, с само точкови, все едно са временни.
Тежък двигател и лоши пътища, една не добра комбинация за тези иначе толкова симпатични коли 
Наклона на гумата е 2 градуса и малко, и мисля да си изработя къстъм разпънка, много здрава, да вдигна предницата във въздуха и да разпъна. Като се събере, да тегля заварката и на стенд за фини настройки след това (реглаж на преден/заден мост).

Edit: Туко що свалях подкалника, и мисля, че ми се изясниха нещата. Станало е от някоя супер симпатична дупка. Треснало е яко, пружината и амортесьора са се свили на макс, и е отцепила ъгъла на ботуша и ламарината, намираща се над подкалника, свързана с ботуша. Ще падне лепене след монтирането на разпънката. Проблема е подобен на този със задния мост. Мисля, че няма нищо общо с гредите и цялостната геометрия.



- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
skoklev, монтира ли в крайна смекта разпънка? Ако си, то би ли споделил впечатления (здравина на коша, разлика във возията)?
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
shao написа:skoklev, монтира ли в крайна смекта разпънка? Ако си, то би ли споделил впечатления (здравина на коша, разлика във возията)?
Не, колега!
Разпънах колата с голям винт закачен на 2те бомбета на амортесьорите, след което с телоподаващото изкоренихме проблема! Оказва се, че ламарината е слаба точно под калниците, и с времето и тежестта на мотора се получава така. Имаше сцепено около 10см. Колата се вдигна видимо с около 1-2см отпред, и сега на стенда всичко е наред! Цялото упражнение ми струва 40лв разглобяване и заваряване и 15лв проверка на стенд.

ПС: Здравината е както би трябвало вече, усеща се по-малко бодиролл и управлението се подобри. Предполагам, че ако сложа и разпънка, или каквато и да е твърда връзка м/у бомбетата, ще е осезаемо по-добре!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
евала на колегата, че си е решил проблема
аз си перкам с разпънка, тъй като има само плюсове от това. нормална, без реглаж на разпъването. по принцип кората на мотора излиза под нея и за дребни неща като масла и филтри не е нужно да се пипа...
относно поведението на колата не се усеща драстична промяна в ежедневно каране. казват, че има разлика ако се дава газ по пистите. по "чупената" отсечка на Тракия след Пазарджик с разпънка поведението на предницата е малко по-стегнато и предвидимо...

относно поведението на колата не се усеща драстична промяна в ежедневно каране. казват, че има разлика ако се дава газ по пистите. по "чупената" отсечка на Тракия след Пазарджик с разпънка поведението на предницата е малко по-стегнато и предвидимо...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Звучи супер, колега! Раздухай от къде взе разпънка за 330д и на какви пари, че аз като търсех беше ужас за този мотор 

- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: 330d Отцепване между калника и рога!
Колеги препоръчайте някоя хубава разпънка за Е46 предна...
Немога да намеря нищо прилично в БГ. което да не прилича на гаражна изработка!
Има много хубави за около 200лв. но само за Е39 Е60 Е90......
Благодаря
Немога да намеря нищо прилично в БГ. което да не прилича на гаражна изработка!
Има много хубави за около 200лв. но само за Е39 Е60 Е90......

Благодаря
Come play with POWER
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани