Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ociata » 08 Ное 2012, 17:06

Твърдо за номер 3). Ако мислиш че смяната на двигател финансово се изчерпва само с покупката на такъв изобщо не е така ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 851
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: E92 330D

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от HackeD » 08 Ное 2012, 17:46

dhamoudi написа:Колеги, бих бил много благодаре, ако някой може да изкаж мнение за тази красавица:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=155xf0

покарах я, и само мога да кажа: няма по-луда кола от БМВ с 3 литров двигател!


Ами щом си я карал ти сам можеш да прецениш най-добре дали е за теб колата, а като гледам ти е харесала така, че... ти си. :yes:
Може да споделиш и каква и е цената? :roll:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от K_Ilkov » 08 Ное 2012, 18:00

surfboard написа:В тази връзка ще се радвам на всякакви мнения, свързани с вървежа на 330и 231 коня.

като потребител на 330и мога да кажа само добри неща за вървежа

колата тръгва достатъчно добре като за бензин от около 2000 оборота, а след 3500 стават доста резки нещата
на 5-та от 100-120 се усеща, че поема бързо като подадеш газ
от 160 с багаж и кутия на покрива също нещата се случват, а не седиш да чакаш дали нещо ще се случи :mhihi:

с две думи е доста добре за конските си сили и разхода.
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от bai_ILIA » 08 Ное 2012, 18:00

kriso85 написа:Човекът пита за 330и, веднага му пробутвате 330д....

правилно. няма смисъл всеки да си хвали неговото, колегата е казал точно какво иска.
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от uCnaHeTcA » 08 Ное 2012, 21:37

ociata написа:Твърдо за номер 3). Ако мислиш че смяната на двигател финансово се изчерпва само с покупката на такъв изобщо не е така ;)

Разбира се, че не смятам така, то ако беше така, е ясно, но уви - не е... :dunno:
А ще има ли смисъл да се продава един автомобил с цел смяна със същия, но с по-голям двигател и малко повече екстри... като се има предвид, че едва ли ще е отново технически перфектен, с по-масов цвят и ред други неща :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: София/Враца
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от ociata » 08 Ное 2012, 23:03

:OT: Ми според мен има смисъл - защо да няма. Не те кефи твоя двигател продаваш и взимаш същата кола но с по-мощния двигател. Аз се интересувам от пазара на е46 от близо 6м и мога да ти кажа че се предлагат или пълни постняри/кенефи или коли с безумни цени. Всичко що годе заслужаващо си заминава за 3 до 5 дни буквално! Аз лично си взех феис комън-рейл и го продадох с малка печалба за 2 месеца и сега си взех 330д което е няма такава кола :clap: . Ако колата ти е читава и имаш реални очаквания при продажбата много бързо ще продадеш твоята. Натам е малко до късмет да намериш добра, но ако не бързаш ще намериш(имаш ли парите в джоба). Са ако си я зел преди 5 години за 15-20к и си вложил още 5-10 за подобрения сега няма да ти се дава за 6 до 10...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.11.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от liubezniqt los » 08 Ное 2012, 23:54

Привет,
Да се представя първо с думите, че за пръв път се замислям и то сериозно да закупя БМВ. Фен съм на японското автомобилостроене и съм карал тяхни представители, визирам главно Хонда, но не мога да отрека хубавите екземпляри от любимата Ви марка!
Нека мина към същество - моята дилема е 330xi или 330xd. Основен проблем ми е разходът на гориво. Имайте предвид, че бензинът ще бъде газифициран(колкото и тъжено да е това).

Очаквам вашите съвети, не единствено откъм разход, но от откъм каквото се сетите, за да успее да нахвърли, един нов човек във вашия форум, бегъл поглед относно любимата Ви марка.

Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 5.02.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от skoklev » 09 Ное 2012, 7:44

liubezniqt los написа:Привет,
Да се представя първо с думите, че за пръв път се замислям и то сериозно да закупя БМВ. Фен съм на японското автомобилостроене и съм карал тяхни представители, визирам главно Хонда, но не мога да отрека хубавите екземпляри от любимата Ви марка!
Нека мина към същество - моята дилема е 330xi или 330xd. Основен проблем ми е разходът на гориво. Имайте предвид, че бензинът ще бъде газифициран(колкото и тъжено да е това).

Очаквам вашите съвети, не единствено откъм разход, но от откъм каквото се сетите, за да успее да нахвърли, един нов човек във вашия форум, бегъл поглед относно любимата Ви марка.

Поздрави!


От около година вече имам 330д. Имам едно приятелче с газифициран 320и 170кс, и от това което сме си говорили, по-евтино излиза бензинова кола на газ. Не мислиш дюзи, турбо, помпи, но пък мислиш разните му бензинови болежки, които са по-евтини отново. Връщайки лентата, ако сега пак трябваше да избирам, сигурно щях да взема бензинова 2.8 или 3.0
Съвети - в темата има много. А за да добиеш представа - избрал си възможно най-добрата кола и мотор/и ! :yes:

Успех в намирането!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от slav4o974 » 09 Ное 2012, 8:54

Здравейте колеги! Аз също съм бъдещ собственик на БМВ и даже съм харесал една фейслифтова Е46 325. Видях че малко колеги карат този мотор, което поражда редица въпроси в мен. Започвам да се чудя дали самия мотор не е сполучлив, или просто не е много разпространен. Въпросната кола няма темпомат и мултиволан, но прочетох че не е проблем да се добави. Другото което ме интересува е каква е поносимостта на този мотор към газовите уредби. Аз минавам около 40 000 км. годишно и всички автомобили досега са ми били газифицирани, като настройките на ГИ-то предпочитам да си ги направя сам. Имам и трети въпрос, който е свързан с това че задната скорост на въпросния автомобил е трудна за "нацелване". Продавача каза че всички БМВ-та били така и в интерес на истината той успява да превключи за разлика от мен. Дали да му вярвам или просто има износен механизъм под скоростния лост?
Много ще се радвам на бързи отговори на въпросите ми, защото нямам търпение да се сдобия с първото си БМВ, след като съм карал почти всички други по-разпространени марки.
Благодаря предварително за отзивчивостта!
Сетих се и за още един въпрос. Колата е с един оригинален ключ и бих искал да си направя резервен. Каква е цената на тази операция?
Последна промяна slav4o974 на 09 Ное 2012, 13:10, променена общо 1 път

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 09 Ное 2012, 9:03

liubezniqt los написа:Привет,
Да се представя първо с думите, че за пръв път се замислям и то сериозно да закупя БМВ. Фен съм на японското автомобилостроене и съм карал тяхни представители, визирам главно Хонда, но не мога да отрека хубавите екземпляри от любимата Ви марка!
Нека мина към същество - моята дилема е 330xi или 330xd. Основен проблем ми е разходът на гориво. Имайте предвид, че бензинът ще бъде газифициран(колкото и тъжено да е това).

Очаквам вашите съвети, не единствено откъм разход, но от откъм каквото се сетите, за да успее да нахвърли, един нов човек във вашия форум, бегъл поглед относно любимата Ви марка.

Поздрави!


Що да е тъжно, че бензина ще се газифицира ;) Ако е с един хубав, добре монтиран и добре настроен газов инжекцион защо не!
При твойте съображения твърдо бензина.
Освен разхода подръжката е различна, при дизела има турбо и дюзи които са цифра.
Не се хвърляй на евтина кола, после ще те боли главата. ;) (това предполагам и сам го знаеш)
Аз бих взел автоматик.
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от K_Ilkov » 09 Ное 2012, 9:38

uCnaHeTcA написа:
ociata написа:Твърдо за номер 3). Ако мислиш че смяната на двигател финансово се изчерпва само с покупката на такъв изобщо не е така ;)

Разбира се, че не смятам така, то ако беше така, е ясно, но уви - не е... :dunno:
А ще има ли смисъл да се продава един автомобил с цел смяна със същия, но с по-голям двигател и малко повече екстри... като се има предвид, че едва ли ще е отново технически перфектен, с по-масов цвят и ред други неща :dunno:

Ми то смисъла за всеки е различен ...
Едва ли някой друг освен теб може да каже кое е добре.
В единия случай трябва да намериш читав мотор да се прехвърли плюс всички други неща да се доизкусурят
остава документалния момент и това, че след това оставаш с правена двайска както и да го въртиш
В другия продаваш купуваш и имаш сток кола. Не че е лесно да се продаде и да се купи читава кола.
всеки от вариантите си има плюсове и минуси ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 5.11.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от tonny_b » 10 Ное 2012, 20:23

И така , колеги , доста почетох във форума и разглеждах автомобили , но все още не мога да реша какъв автомобил да избера - 318и 118пх на газ или 320д 136п , ще изминавам около 1000 км на месец . Очаквам съвети :)))

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 10 Ное 2012, 20:55

slav4o974 написа:Здравейте колеги! Аз също съм бъдещ собственик на БМВ и даже съм харесал една фейслифтова Е46 325.
...


1-во за мотора. Това е същия мотор като при 320i (след фейслифта) и 330i (231к.с.) просто различен обем, кода му е М54Б25 може да прочетеш има писано по форума. БМВ няма несполучливи мотор има БМВ-та неслучили на добри стопани. Мотора е най-известен с "апетита" си към масло.
2-ро мултиволан. Да не е проблем добавянето му. Трябва ти само един кабел от Дару Кар, струва около 40лв. С мултиволана ще имаш работещ темпомат.
3-то газ. При хубав газов инжекцион, добре поставен и добре монтиран не трябва да има проблеми. Има доста хора които карат на газ безпроблемно. Мисля че наскоро имаше тема в раздела за газ на 330i което е същия мотор, потърси с търсачката.
4-то за скоростите. Така през интернет трудно да ти се направи диагностика. А и имай предвит, че повечето тук карат второ/трето и т.н. БМВ и са свикнали на разположението и "нацелването" на задна скорост.
5-то ключ. В Дару Кар цената на обикновен резервен ключ само за палене е около 80 - 90лв. Ако искаш същия ключ с които да работи и централното трябва да се бръкнеш над 200лв. Има и друг по-вариант ако искаш втори ромбовоиден ключ с които да ползваш и централното, намираш си от някоя морга само платката за централното от ромбовоиден ключ, купуваш си кутия за ромбовоиден ключ (около 15лв.) и в Дару Кар поръчваш обикновенния резервен ключ само за палене, след което слагаш платката която си купил от моргата в празния ромбовоиден ключ както и транспондера (чипа за палене) които е от новия ключ от Дару Кар отиваш при ключар да нареже ключа като твоя след което обучаваш централното да работи и с този ключ. Това ще ти излезне под 200лв.


п.с. Съвет, ако не държиш задължително колата да е фейслифт аз бил гледал и 328i което е със същата мощност. Мотора е горе доло същия, с два ваноса.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от slav4o974 » 11 Ное 2012, 0:18

Много съм благодарен за изчерпателния отговор колега! Трябва да кажа че вече капарирах въпросния автомобил. Просто имам голям мерак да притежавам такъв Баварец. Колата ще е основен автомобил в семейството и освен всекидневно ще се ползва и за дълги пътувания. В момента карам ML320, но "лакомията " му ме кара да търся по-икономичен вариант. Надявам се Бавареца да гори около 15/100 Софийско и 9л. извънградско. Мерцедеса също хапва 4л. масло на 10 000 км и явно см орисан да случвам все на такива мотори. Вече започнах да търся мулти волан, защото темпомата страшно ще ми липсва. Питах за газта защото в суматохата нямах време да се ровя във форума. Имам кабелите за връзка с някои марки ГИ-та и ще сложа някое от тях. Ще помоля да ми подскажете къде освен при официалния представител ще могат да ми активират дневните светлини и да ми направят първоначална диагностика /ако може в западната част на София/. Правилно ли съм ръзбрал че фейслифта на Е46 не може да се кара с 15 цолови джнти и гуми? Освен че са по-евтини 15 цоловите гуми позволяват да са по-високи което е по-здравословно за тях при нашите разбити пътища.
Когато капарирах автомобила си "поиграх" със скоростите и мисля че схванах включването на задната и за момента това не ме притеснява особено.
Относно ключа, смятам че по разумния вариант е да ми направят проста заготовка с чип, защото при всички положения ще се слага аларма която ще управлява и централното. Сигурно ще имам и други въпроси , но първо ще реша проблема с дневните светлини, защото нямам навика да ги включвам ръчно и веднага ще отнеса някой акт!
Още веднъж благодаря за вниманието и се надявам за в бъдеще да сме си полезни взаимно!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

Мнение от Bavarcho » 11 Ное 2012, 9:44

slav4o974 написа: Трябва да кажа че вече капарирах въпросния автомобил.


Освен първо да ти честитя новата придобивка и да ти пожелая много километри безаварийно! :D
Като я прибереш при теб да не забравиш да се похвалиш с една две снимки в темата Моята нова придобивка :D
За мултиволана, ако колата е със новия спортен волан със сцепения лъч търси само панела с копчетата, цял волан не ти трябва.
За дневните светлини и всичко друго по колата смятам, че можеш да се довериш на този човек - http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=300742
За джантите да минимума е 16", но не се отчайвай при 330 минимума е 17" и цената скача рязко :lol:
За ключа значи отиваш в Дару и си поръчваш най-евтиния ключ с който може да палиш. Идва за няколко дни от Германия.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook