Каква височина спортно окачване предпочитате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Аз съм с койлове JOM,отпред е нисичка,но отзад не е толкова.И гумите ми опират.Не знам дали могат да се втвърдяват,но определено имам нужда,щото повече от 1 човек не мога да возя.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
DanielzZz написа:Аз съм с койлове JOM,отпред е нисичка,но отзад не е толкова.И гумите ми опират.Не знам дали могат да се втвърдяват,но определено имам нужда,щото повече от 1 човек не мога да возя.
Не трябваше да казваш, че си с джом. Ся ше видиш кво ще ти се случи като влязат гурутата

Щом ти опира пробвай да я вдигнеш малко.За втвърдяването - едва ли .. по-скоро може да са омекнали пружините - добър повод да си ползваш гаранцията

Другия колега - виж по пружините за няква цветна маркировка. А, най-добре си ги измери и според размерите си потърси каквото те кефи



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Dirty M5 driveR написа:...А целя да я направя балансирана, и да презавива когато аз поискамНо и все пак - с парите, които ще мога да отделя няма начин да направя чудеса. Но ще е далеч по-добре от стоковото окачване, а за градска кола какво му трябва повече на човек.
Аз поне не съм голям ралиджия винаги ми е било чудно като кажат колата ми е "неутрална"

ogata написа:Не трябваше да казваш, че си с джом. Ся ше видиш кво ще ти се случи като влязат гурутата![]()
Вече почваш системно да прекаляваш. И все пак не ми отговори на въпроса в "Извън темата" защо един, дето ползва менте телефон или часовник е сопол, а с менте окачване си тунингист?
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
ogata написа:DanielzZz написа:Аз съм с койлове JOM,отпред е нисичка,но отзад не е толкова.И гумите ми опират.Не знам дали могат да се втвърдяват,но определено имам нужда,щото повече от 1 човек не мога да возя.
Не трябваше да казваш, че си с джом. Ся ше видиш кво ще ти се случи като влязат гурутата![]()
Щом ти опира пробвай да я вдигнеш малко.За втвърдяването - едва ли .. по-скоро може да са омекнали пружините - добър повод да си ползваш гаранцията![]()
Другия колега - виж по пружините за няква цветна маркировка. А, най-добре си ги измери и според размерите си потърси каквото те кефи
Едва ли са омекнали,просто 'жантите са 9j с голямо ет и излизат навън...Иначе аз така си я купих с тях.Харесва ми как се държи на пътя.По-нататък обмислям да и сложа по-качествени,но задължително ще са койлове,не знам за BMW кои са хубави,за джапанките разчитах на TEIN

Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
С жумела ще ти опира понеже самите пружини са меки. Мой приятел има същият проблем. Вози твърдо и неприятно, заради амортисьорите, а пружините са мекици и опира. При качествени пружини няма разликю дали си сложил един човек в повече или не. За БМВ най-евтините койлове, които си заслужават са Д2 и HYZ примерно, а хубавите са КW, билщайн и т.н., но там цените са доста сериозни.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
От китайците по немски патент, като че ли най-добре се справя FK, след него diederichs и вече нататъка джом, рейсланд и т.н
Само дето FK e 1300 лв за е36 и тогава вече си е малоумие да го купиш него вместо нещо марково.
А за джома само съм чувал, че пружините са им мекици - явно е вярно.
Да ти отговоря ? Да ти приличам на някоя ученичка дето се обяснява на чичовците ?
Имам си причини. Даже оня ден гледах един точен и много ясен мотив. Много са смях
Дано не си тънкообиден.
Само дето FK e 1300 лв за е36 и тогава вече си е малоумие да го купиш него вместо нещо марково.
А за джома само съм чувал, че пружините са им мекици - явно е вярно.

bum_bum написа:И все пак не ми отговори на въпроса в "Извън темата" защо един, дето ползва менте телефон или часовник е сопол, а с менте окачване си тунингист?
Да ти отговоря ? Да ти приличам на някоя ученичка дето се обяснява на чичовците ?

Имам си причини. Даже оня ден гледах един точен и много ясен мотив. Много са смях



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Малко да върна темата към една от идеите й 
Апекс, 40мм сваляне, разпределение на тежестта, колата е седан (целият интериор наличен), празен багажник (без резервна гума), много малко гориво + шофьор:
Тегло отпред : 727кг.
Тегло отзад : 626кг.

Апекс, 40мм сваляне, разпределение на тежестта, колата е седан (целият интериор наличен), празен багажник (без резервна гума), много малко гориво + шофьор:
Тегло отпред : 727кг.
Тегло отзад : 626кг.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
ogata написа:Да ти отговоря ? Да ти приличам на някоя ученичка дето се обяснява на чичовците ?![]()
.
Ми тогава не полагай всички усилия да ме дразниш във всяка една тема. Карай си с квото искаш и се кефи.

С колко ще свалиш колата няма значение за това как ще разпределиш тежестта между мостовете. Идеята ми е, че ако по-късите предни пружини са и по-твърди с това втвърдяване на предницата спрямо задницата ще изместиш поведението на колата към презавиване. Което вече е ползата от по-ниското предно окачване, ако приемем че както казват стоковото е36 има тенденция да недозавива леко.
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
ogata написа:От китайците по немски патент, като че ли най-добре се справя FK, след него diederichs и вече нататъка джом, рейсланд и т.н
Само дето FK e 1300 лв за е36 и тогава вече си е малоумие да го купиш него вместо нещо марково.
А за джома само съм чувал, че пружините са им мекици - явно е вярно.
bum_bum написа:И все пак не ми отговори на въпроса в "Извън темата" защо един, дето ползва менте телефон или часовник е сопол, а с менте окачване си тунингист?
Да ти отговоря ? Да ти приличам на някоя ученичка дето се обяснява на чичовците ?![]()
Имам си причини. Даже оня ден гледах един точен и много ясен мотив. Много са смяхДано не си тънкообиден.
FK даже ми се струва, че са по-голям ташак и от койлоувърските, преди време карах такива отзад, бяха супер зле.
Само за пример ще дам, преди седмица си сложих отзад едни ОМП със същата височина като айбаха ми за проба. Резултата беше, че започна да ми опират гумите във веждите, сложих двама човека и всичко приключи, започна зверско триене, не можеше да се кара. Прибрах се, сложих си отново айбаха. Спря да ми опира като съм сам, като сложа хора отново не ми опира, с малки изключения, ако мина през големи неравности с висока скорост.
- Vampi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Купето с Усмивка на лицето
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
ogata написа:От китайците по немски патент, като че ли най-добре се справя FK, след него diederichs и вече нататъка джом, рейсланд и т.н
Само дето FK e 1300 лв за е36 и тогава вече си е малоумие да го купиш него вместо нещо марково.
А за джома само съм чувал, че пружините са им мекици - явно е вярно.
bum_bum написа:И все пак не ми отговори на въпроса в "Извън темата" защо един, дето ползва менте телефон или часовник е сопол, а с менте окачване си тунингист?
Да ти отговоря ? Да ти приличам на някоя ученичка дето се обяснява на чичовците ?![]()
Имам си причини. Даже оня ден гледах един точен и много ясен мотив. Много са смяхДано не си тънкообиден.
дедрича моля ти се не го слагай като добре справящо се, аз съм с такава мекица като е вдигната на максимум е по мека от стоковото като е по корем пак е мека ФК то и Джома са им доста по твърди пружините.
Да не съм офф следващото ще е нещо качествено с минимално сваляне на колата макс 30мм и възможно най твърдо говориме за отзад въпроса е какво

а дедрича е пълен



- GKuzmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 24.05.2011
- Местоположение: In search of the pot of gold
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
фанал си кофти партида
Иначе имам един джом дето го ползвам на проекта да меря дали ще влее пуста джанта иначе за друго не му намирам приложение 



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
А аз защо знам, че втвърдяването води до по-голяма загуба на сцепление
Ако приемем, че една кола има неутрално поведение, втвърдена задница ще води до потенциално презавиване, а втвърдена предница - към недозавиване. Така съм чел, така съм чувал, така съм усещал и колата на Live for speed, където имаш възможност да си играеш от-до с окачването, а самата игра си е симулатор. Така че на е36 (като кола с тенденции за недозавиване) е по-добре отпред да е малко по-мека от отзад (уж). То работата е сложна де, защото настройките на твърдост на двете оси не винаги се водят една спрямо друга (иначе казано - неутралното поведение може да се осигурява от нееднаква твърдост). Отделно вече върха на настройката е отделно регулиране на bound/rebound, и там вече се постига максимума.
Аз честно нямам намерение да търся лимита на възможностите на колата, тъй че мога с по-лека ръка да направя избора си. Но най-готино си е с койлове, за да може човек да си играе и да си настрой колата както му харесва (което не винаги е най-добрия сетъп
) За е36 най-евтините и хубави са D2 street и HYZ, като досега не съм чул да има (крайно) недоволни. При мен даже D2-to идва на цена, която изобщо не оправдава покупката на оранжево Кони, но.... после поне ако нещо стане с някой амортисьор ще мога да си взема само един.

Аз честно нямам намерение да търся лимита на възможностите на колата, тъй че мога с по-лека ръка да направя избора си. Но най-готино си е с койлове, за да може човек да си играе и да си настрой колата както му харесва (което не винаги е най-добрия сетъп

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
GKuzmanov написа:Иначе имам един джом дето го ползвам на проекта да меря дали ще влее пуста джанта иначе за друго не му намирам приложение

Dirty M5 driveR написа:А аз защо знам, че втвърдяването води до по-голяма загуба на сцеплениеАко приемем, че една кола има неутрално поведение, втвърдена задница ще води до потенциално презавиване, а втвърдена предница - към недозавиване. Така съм чел, така съм чувал, така съм усещал и колата на Live for speed...
МОЛЯ ТИ СЕ...замълчи си, щото ме заболя корема да се смея. Тва, че на няква компютърна игра си играл незначи, че нещата са така в реалния свят. Купето ми беше с мекици Ap -40 отпред, къде ги купих от Германия даже с TUV, кога влизаш в завой беше като лодка. Просто си бяха меки. С eibach-а (-35) карам от миналата зима и оставих малко по-меките отзад и колата е супер и като возия и поведение. Тва са пълни глупости, ако искате колата ви да се накланя цялата като в рекламите от 92ра година къде заобикалят едни конуси си слагайте от тия изброените.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Ти игра ли на играта? Щото доста от нещата, които съм ги правил с е36-цата, съм си правил и на LFS, и си е едно към едно. Много хора може да ги заболява корема от смях, но си е симулатор и страшно много може да се научи от него (ако се играе с волан естествено). Професионалните пилоти не ползват много по-различни симулатори
Тъй че моля да няма такива изблици, все пак темата е сериозна.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Каква височина спортно окачване предпочитате
Абе ти на колко години си? 18 имаш ли?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани