Старо българско зарядно ?
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Старо българско зарядно ?
Старо българско зарядно състоящо се от траф и грец. Допустимо ли е да се включи към акумулатора без да се разкачат клемите на колата ? То какво изходящо напрежение трябва да има когато не е закачено за акумулатора ? Те стават ли за такива с калциеви технологии? Нещо да не съм питал ? Проблема е, че колата не се ползва достатъчно по предназначение а акумулаторчето все още е новичко и искам да го поддържам.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Старо българско зарядно ?

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
2 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани