Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Не, трябва ли?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
xcalibur написа:Не, трябва ли?
Обикновено, за да решиш проблем, трябва не само да замажеш резултата, но и да отстраниш причината. До като не разкачиш кабела, постоянно ще ти набива грешка. Имаше подобна тема, как да шунтираш кантара.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
xcalibur написа:Не, трябва ли?
Не да трябва а е задължително преди да кодираш централата иначе рискуваш да нямаш вече работеща централа, сега му откачи буксата с трите пина, и изтрии грешката.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
аз мислех с НЦС-а да го махам това , значи преди да кодирам , да откача кабелчето на кантара , за да нямам действително кантар и кодиран и закачен ? Правилно ли съм разбрал ? Сигорно за това съм намирал това мнение по чуждите форуми :
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 : Recognise seat allocation (don't switch this off otherwise the airbag system gets up-set)

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mitrax написа:аз мислех с НЦС-а да го махам това , значи преди да кодирам , да откача кабелчето на кантара , за да нямам действително кантар и кодиран и закачен ? Правилно ли съм разбрал ? Сигорно за това съм намирал това мнение по чуждите форуми :ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 : Recognise seat allocation (don't switch this off otherwise the airbag system gets up-set)
не кабела на кантара а трябда да разкачиш датчика под седалката в който влиза буксата на кантара, но ти не откачаш нея а другата букста тя е бяла с три пинчета и отива в централата на беговете и тогава кодираш каквото искаш иначе централката си заминава.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
кантар нали казваме на "възглавничката " в седалката ? него трябва да откача ? На буксата под седалката освен него е пиропатрона на колана (за друго не се сещам) . Пиропатрона той си остава. Странно защо не намирам във WDS-а това кантарче
то и другия вариант с диода и кондензатора бива да излъжеме че работи , ама така е по - табиетлийско


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mitrax написа:кантар нали казваме на "възглавничката " в седалката ? него трябва да откача ? На буксата под седалката освен него е пиропатрона на колана (за друго не се сещам) . Пиропатрона той си остава. Странно защо не намирам във WDS-а това кантарчето и другия вариант с диода и кондензатора бива да излъжеме че работи , ама така е по - табиетлийско
да ама нали тази възглавничка както я наричаш нейната букса на /кантара демек/ влиза в една черна кутийка под седалката, та ти откачаш другата букса която влиза в кутииката не тази на кантара, а другата тя е три пинова, и няма нищо общо с голямата букса на която е пиропатрона и кантара и греене ако имаш и евентуално и мемори и ел.
За най сигурно като не знаеш какво да откачиш направо махни черната кутийка.
Eто го датчика в черната букса влиза буксата на кантара и сензора на седалка а ти разкаш бялата тя отива направо в централата на беговете.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Доста се порових но не намерих отговор на един простичък въпрос: Каква е функцията на резистора който е в капачето на OBD буксата?
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги, при Е39 същото ли е за датчика за еърбега, както при Е46? Откачих трипиновата, бяла букса от тази черна кутийка, след това със скенера махнах отметката за сензора. Но после не мога да изтрия грешката. Имам записани и други грешки в системата, но те са отдавна и не мога да ги махна. Как се махат те?
А датчика искам да го премахна софтуерно, защото от време на време ми светва лампата на еърбега и си мисля че ще да е от него. Имах три грешки, едната беше точно за този датчик.
А датчика искам да го премахна софтуерно, защото от време на време ми светва лампата на еърбега и си мисля че ще да е от него. Имах три грешки, едната беше точно за този датчик.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:Колеги, при Е39 същото ли е за датчика за еърбега, както при Е46? Откачих трипиновата, бяла букса от тази черна кутийка, след това със скенера махнах отметката за сензора. Но после не мога да изтрия грешката. Имам записани и други грешки в системата, но те са отдавна и не мога да ги махна. Как се махат те?
А датчика искам да го премахна софтуерно, защото от време на време ми светва лампата на еърбега и си мисля че ще да е от него. Имах три грешки, едната беше точно за този датчик.
щом си го изключил софтуерно, сега търси проблема в дуригте бегове щом имаш още две грешки значи проблема е там.
Пусни името на грешките и ще ти кажа.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Преди да изключа датчика, лампата не ми е светела постоянно, а сега си свети.
Ето грешките:
Ето грешките:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:Преди да изключа датчика, лампата не ми е светела постоянно, а сега си свети.
Ето грешките:
с две думи Утрепал си централата на беговете тази втората грешка е вътрешна грешка в централата и това е лошо ще трябва да я сменяш за съжаление.
Ти преди да изключиш софтуерно кантара откачи ли бялата букса с трите кабелчета на датчика под седалката, ако не си я откачил, а направо си го изключил това е крайния резултата в 50 процента от случайте централата умира.

тази грешкта може да се оправи, но ще ти струва между 50 и 100лв зависи къде ти го правят, трябва да се презапише еепрома на централата, което става само с програматор.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Тази грешка ми е от много време, може би година и не може да се изтрие.. Иначе датчика първо го изключих хардуерно, а после софтуерно.
Ама преди да го откача, лампата не светеше постоянно. Понякога светеше, понякога не. Чудя се дали да не си върна датчика...
п.п. на втората снимка която съм показал, не излиза ли че всичко е наред със системата?
Ама преди да го откача, лампата не светеше постоянно. Понякога светеше, понякога не. Чудя се дали да не си върна датчика...
п.п. на втората снимка която съм показал, не излиза ли че всичко е наред със системата?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Ivo_Borisov написа:Тази грешка ми е от много време, може би година и не може да се изтрие.. Иначе датчика първо го изключих хардуерно, а после софтуерно.
Ама преди да го откача, лампата не светеше постоянно. Понякога светеше, понякога не. Чудя се дали да не си върна датчика...
п.п. на втората снимка която съм показал, не излиза ли че всичко е наред със системата?
Да така е но тази вътрешна грешка която я имаш тя ти пали лампата за беговете и сега и да върнеш датчика лампата няма да угасне, почти на 99 процента съм сигурен.
Ще трябва да си оправиш централата и вече няма да имаш проблеми с нея.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани