2.93 3.07 или 3.15 за 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Нито с 2.93, нито с 3.07 ще имаш кой знае какъв старт, а максималната и с двата едва ли някога ще я направиш.
- joreto007
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4,4 е39
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
взимаш си 3 дифа един 2.93 един 3.15 и един 3.45 за малак разход драг и дрифт и си готов 


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
И той от де да знае утре като излезе за работа, вечерта с кой диф трябва да е оборудван... 


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
колегата като иска дифче за дрифт и прицеп в града да слага 3.45 и да му се радва до ненаситаък аз преди годинка някаде направих един малак проект смених М52Б20 с М52Б28(намерих си много читав двг и много добра генерация от един колега) и умишлено останах с късите скорости и малкото дифче 3.45 от двулитровката ами много хора казаха че тоя диф и кутията нямали да издаржат е дане казвам голяма дума ама вече годинка даржат на тормоза само съединителя се пали по лесно но иначе ето ти една статистика на скоростите и дифа макс скорост и разход на колата преди и сега
Преди - 1-ва 55 км/ч 2-ра 80 км/ч 3-та-120 км/ч.4-та 160 км/ч,5-та с божията благословия и баир надолу вдигна 215 км/ч (пропуснах и попътния вятар) разхода и беше 12+ в града изван града под 9 несам я видял да падне сега 2.8-мака на 1-ва 60 км/ч 2-ра 90 км/ч (ама данка прекасвача още от 80 и избягвам да я мача толкоз скоростната кутия) 3-та-130 км/ч 4-та-160 км/ч 5-та 230 км/ч (почва дасе чуди дали да подмине 7000 об/м и таман даги мине и удря прекъсвача разхода и в момента в града падна на 10-11 изван града според зависи от товара и прочие в най-добрия случай дава 6.5 разход с около 110-120 км/ч иначе над 200 махаш едната нула и разбираш колко ти гори с 230 е 23/100 разхода
(двулитровата баба с 200 ми даваше 29/100)
иначе за дрифтчето с тая колица хубавото и е че като сварши 2-рата и буташ 3-та и тя продалжава даси праи магарията (но не е за препорачване тоя съединител на тея късите скорости направо се запалва горкия) и само дето става доста нестабилна (все пак нямам лев даи сложа подобаващо окачване например К&Н съвета ми е сложи си скорости от 2.8 че даси на по коравия съединител и бучни малкия диф 3.45
ПС: има колеги с много по голям опит от мене и ако моя проект не е много качествен нека даме поправят че данете набутам без да съм го искал,но лично при мен до сега проблем няма освен това че на 3-та пали съединител който струва доста пара
Преди - 1-ва 55 км/ч 2-ра 80 км/ч 3-та-120 км/ч.4-та 160 км/ч,5-та с божията благословия и баир надолу вдигна 215 км/ч (пропуснах и попътния вятар) разхода и беше 12+ в града изван града под 9 несам я видял да падне сега 2.8-мака на 1-ва 60 км/ч 2-ра 90 км/ч (ама данка прекасвача още от 80 и избягвам да я мача толкоз скоростната кутия) 3-та-130 км/ч 4-та-160 км/ч 5-та 230 км/ч (почва дасе чуди дали да подмине 7000 об/м и таман даги мине и удря прекъсвача разхода и в момента в града падна на 10-11 изван града според зависи от товара и прочие в най-добрия случай дава 6.5 разход с около 110-120 км/ч иначе над 200 махаш едната нула и разбираш колко ти гори с 230 е 23/100 разхода

иначе за дрифтчето с тая колица хубавото и е че като сварши 2-рата и буташ 3-та и тя продалжава даси праи магарията (но не е за препорачване тоя съединител на тея късите скорости направо се запалва горкия) и само дето става доста нестабилна (все пак нямам лев даи сложа подобаващо окачване например К&Н съвета ми е сложи си скорости от 2.8 че даси на по коравия съединител и бучни малкия диф 3.45
ПС: има колеги с много по голям опит от мене и ако моя проект не е много качествен нека даме поправят че данете набутам без да съм го искал,но лично при мен до сега проблем няма освен това че на 3-та пали съединител който струва доста пара
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Сглобен има, стандартно няма.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ayaks90 написа:колегата като иска дифче за дрифт и прицеп в града да слага 3.45 и да му се радва до ненаситаък аз преди годинка някаде направих един малак проект смених М52Б20 с М52Б28(намерих си много читав двг и много добра генерация от един колега) и умишлено останах с късите скорости и малкото дифче 3.45 от двулитровката ами много хора казаха че тоя диф и кутията нямали да издаржат е дане казвам голяма дума ама вече годинка даржат на тормоза само съединителя се пали по лесно но иначе ето ти една статистика на скоростите и дифа макс скорост и разход на колата преди и сега
Преди - 1-ва 55 км/ч 2-ра 80 км/ч 3-та-120 км/ч.4-та 160 км/ч,5-та с божията благословия и баир надолу вдигна 215 км/ч (пропуснах и попътния вятар) разхода и беше 12+ в града изван града под 9 несам я видял да падне сега 2.8-мака на 1-ва 60 км/ч 2-ра 90 км/ч (ама данка прекасвача още от 80 и избягвам да я мача толкоз скоростната кутия) 3-та-130 км/ч 4-та-160 км/ч 5-та 230 км/ч (почва дасе чуди дали да подмине 7000 об/м и таман даги мине и удря прекъсвача разхода и в момента в града падна на 10-11 изван града според зависи от товара и прочие в най-добрия случай дава 6.5 разход с около 110-120 км/ч иначе над 200 махаш едната нула и разбираш колко ти гори с 230 е 23/100 разхода(двулитровата баба с 200 ми даваше 29/100)
иначе за дрифтчето с тая колица хубавото и е че като сварши 2-рата и буташ 3-та и тя продалжава даси праи магарията (но не е за препорачване тоя съединител на тея късите скорости направо се запалва горкия) и само дето става доста нестабилна (все пак нямам лев даи сложа подобаващо окачване например К&Н съвета ми е сложи си скорости от 2.8 че даси на по коравия съединител и бучни малкия диф 3.45
ПС: има колеги с много по голям опит от мене и ако моя проект не е много качествен нека даме поправят че данете набутам без да съм го искал,но лично при мен до сега проблем няма освен това че на 3-та пали съединител който струва доста пара
Kолега какво е предавателното число на 5-предавка на тези скорости,сигурен ли си за скороста?
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93 


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93
Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
maxpower написа:ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93
Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг





- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
maxpower написа:ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93
Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг
Ейййй викаш не можеш да се престроиш с 2.93, мани


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Nickelback написа:maxpower написа:ZLATIST написа:За каране във всякакви условия(без драг) и,като за евридейка най-добре си е 2.93
Явно са ви много мощни тия 28ци щом с 2,93 ви е най-добре. То в София почти всяко включване в движението е равностойно на драг
Ейййй викаш не можеш да се престроиш с 2.93, маниВсъщност да, пета рядко може да стигнеш до към 60-70 с 2.93
Не говорим за престояване, а за тръгване от старт и включване в движението. 4ти километър в работен ден 9 сутринта примерно. И да карамси на 5та и не само на България и Цариградксото, подържа 60км/ч без пролблем с 3,45. Ясно е, че колата се ползва 99% градско.
Няма най добър диференциал, всичко зависи къде и как ще се ползва колата. Аз не мога да се разделя с нервното подскачане при всяко подаване на газ

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328
Личните ми наблюдения датират от преди 3 седмици.Пловдивския тим се организирахме неделя и отидохме на пистата в Леново.Та там всеки прави каквото си иска,но най вече драг.Та моето комби е с 2.5 л. преправен от м52в20 с тдс-ов вал и други жокери,описвал съм ги в тема и правих бая стартове с 2 2.8-и.Едната стокова с 2.93 диф,другата бивша 16-ка с 3.45 диф. .Та на 400 м. тая с 3.45 е един калник пред мен ,а тая с 2.93 една кола след мен.Правихме по 3 старта 3-те едновременно и все такъв резултат.След 400 м. и двете ме подминават.Можете да си правите сами изводи с кой диф е по- бърза 2.8-цата. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани