м42б18 проблем с дебитомера
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- dennistd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 31.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: с цена на бензина от 1,20 лв
м42б18 проблем с дебитомера
Здравейте колеги,
имам проблем с дебитомера (установихме го, защото отчита грешка), искам да ви попитам по някакъв начин може ли да се оправи, освен с подмяна. Дебитомера е от типа, който е метален с клапа. Пропуснах да допълня, че проблема се обажда само когато е влажно и студено.
имам проблем с дебитомера (установихме го, защото отчита грешка), искам да ви попитам по някакъв начин може ли да се оправи, освен с подмяна. Дебитомера е от типа, който е метален с клапа. Пропуснах да допълня, че проблема се обажда само когато е влажно и студено.
Walter Röhrl написа:For me driving starts when I steer the car with the throttle pedal instead of the wheel.
Everything else is just doing work.
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: м42б18 проблем с дебитомера
И в какво се проявява проблема ?!
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- dennistd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 31.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: с цена на бензина от 1,20 лв
Re: м42б18 проблем с дебитомера
До около 2500 оборота колата не може да се изфорсира като хората, прекъсва и т.н. Като спра на светофар и в първият момент стои стабилно на 900 оборта, после пада на около 400-500 и все едно губи цилиндри. Като и подам повечко газ (до около 4500- 5000) се оправя за малко и почва наново след някви секунди. Друг симптом е невероятно голям разход на гориво, сложих за 15 лева, до мой познат и обратно общо 20 километра и пак ми светна резервата. Моя приятел я закачи и каза, че грешката идва от дебитомера и ми каза да си търся втора злоупотреба. Тва ми го прави от вчера. Пролетта пак ми го направи, но беше за около половин ден и спря, и го отдадох на кофти гориво.
Още като я взех (февруари месец) й смених всички филтри, свещите (взел съм предписаните NGK, но модела не си спомням в момента) и почистих стъпковото моторче (знаех, че са проблемни).
Въпроса ми е може ли да се ремонтира нещо тоя дебитомер, не че не ми се дават пари за друг, ама как мога да знам колко ще издържи онзи.
П.П Колата не се кара на газ и нямам намерения да се кара.
Още като я взех (февруари месец) й смених всички филтри, свещите (взел съм предписаните NGK, но модела не си спомням в момента) и почистих стъпковото моторче (знаех, че са проблемни).
Въпроса ми е може ли да се ремонтира нещо тоя дебитомер, не че не ми се дават пари за друг, ама как мога да знам колко ще издържи онзи.
П.П Колата не се кара на газ и нямам намерения да се кара.
Walter Röhrl написа:For me driving starts when I steer the car with the throttle pedal instead of the wheel.
Everything else is just doing work.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: м42б18 проблем с дебитомера
dennistd написа:До около 2500 оборота колата не може да се изфорсира като хората, прекъсва и т.н. Като спра на светофар и в първият момент стои стабилно на 900 оборта, после пада на около 400-500 и все едно губи цилиндри. Като и подам повечко газ (до около 4500- 5000) се оправя за малко и почва наново след някви секунди. Друг симптом е невероятно голям разход на гориво, сложих за 15 лева, до мой познат и обратно общо 20 километра и пак ми светна резервата. Моя приятел я закачи и каза, че грешката идва от дебитомера и ми каза да си търся втора злоупотреба. Тва ми го прави от вчера. Пролетта пак ми го направи, но беше за около половин ден и спря, и го отдадох на кофти гориво.
Още като я взех (февруари месец) й смених всички филтри, свещите (взел съм предписаните NGK, но модела не си спомням в момента) и почистих стъпковото моторче (знаех, че са проблемни).
Въпроса ми е може ли да се ремонтира нещо тоя дебитомер, не че не ми се дават пари за друг, ама как мога да знам колко ще издържи онзи.
С газ ли е колата. Смъкни дебитомера и го почисти хубаво. Прегледай му буксата и кабела да няма закъсано/опечено. Отиди на хубава диагностика за да си сигурен, че е от него. Втора употреба търси да не е каран на газ (не че има как да разбереш де, освен ако не смърди) Иначе има и нови но цената няма да ти хареса

- dennistd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 31.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: с цена на бензина от 1,20 лв
Re: м42б18 проблем с дебитомера
Не е на газ! Би ли ми казал, как да го почистя, тъй като той е от типа с клапа.

Walter Röhrl написа:For me driving starts when I steer the car with the throttle pedal instead of the wheel.
Everything else is just doing work.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: м42б18 проблем с дебитомера
Махаш капачето и чистиш пистата. Имаше някога много подробна тема как се оправя такъв дебитомер като преместиш плъзгача върху неизхабен участък на пистата и после как се калибрира, но тия които бяха писали си изтриха постовете 
За да се увериш прекъсва ли ти трябва аналогов мултицет (аналогов защото реакцията на стрелката е бърза), включваш на омметър и мериш между началото на пистата и плъзгача като буташ лопатата - съпротивлението трябва да се мени плавно без подскачане и прекъсване

За да се увериш прекъсва ли ти трябва аналогов мултицет (аналогов защото реакцията на стрелката е бърза), включваш на омметър и мериш между началото на пистата и плъзгача като буташ лопатата - съпротивлението трябва да се мени плавно без подскачане и прекъсване

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: м42б18 проблем с дебитомера
M10 написа:Махаш капачето и чистиш пистата. Имаше някога много подробна тема как се оправя такъв дебитомер като преместиш плъзгача върху неизхабен участък на пистата и после как се калибрира, но тия които бяха писали си изтриха постовете
За да се увериш прекъсва ли ти трябва аналогов мултицет (аналогов защото реакцията на стрелката е бърза), включваш на омметър и мериш между началото на пистата и плъзгача като буташ лопатата - съпротивлението трябва да се мени плавно без подскачане и прекъсване
Това и аз го бях чел някъде, но нещо не успях да отворя капачето от страх да не го потроша. Имаш ли идея как се отваря? Предполагам после трябва да се лепи

- dennistd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 31.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is
- Мечтае да кара: с цена на бензина от 1,20 лв
Re: м42б18 проблем с дебитомера
Кардинално бясно решение взех, почистих го с гориво с нитрометан (изкуших се да му драсна клечката, за собствено успокоение) и за сега се оправи. Малко на празен ход не ми харесва, но не може щастието да е пълно.
Walter Röhrl написа:For me driving starts when I steer the car with the throttle pedal instead of the wheel.
Everything else is just doing work.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани