m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
леле колега при тебе много мисфайъри бре :О
Ако беше на по - малко цилиндри да си поразмениш бобините и свещите с тези които не ти дава, ама при теб ще трябва да си поиграеш много на раменяне.
На мен за първи път като ми направи номера беше с 4 мисфайъра и тогава смених всички свещи и бобините на проблемните цилиндри. След това остана на 6ти само и тогава вече следва ...
Ако беше на по - малко цилиндри да си поразмениш бобините и свещите с тези които не ти дава, ама при теб ще трябва да си поиграеш много на раменяне.
На мен за първи път като ми направи номера беше с 4 мисфайъра и тогава смених всички свещи и бобините на проблемните цилиндри. След това остана на 6ти само и тогава вече следва ...
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
според мен този проблем няма да се реши скоро това е някаква извънземна аномалия и аз бях с този misfire от начало от време на време след това започна всяка сутрин даже и при топло време беше ми писнало даже не бях я закачал на диагностика около месец след това я закачих да изтрия грешката и от тогава няма проблеми ,да отбележа че аз не съм сменял нищо не съм ровил както много от колегите .Wolfeye наистина е добре да прегледаш свещите и ако са за смяна слагай каквото го дават за твоя мотор ,че аз карах около 2 седмици москвич трябваше да сменям свещи и в един магазин гледам bosch не помня модела нещо 510 пак с 4 електрода взех ги сложих ги и от първото палене не ми харесаха ,после купих bosch fgr7dqp такива ги дават за моя мотор и направо заспа с тези измислените гаснеше,предръпваше,като дам газ се излашква забива муцуна и после тръгва
и да се върва на първите ми думи аз не съм имал никога проблем с misfire 4 цилиндър като смених свещите тези хубавите при първото палене ми излезе misfire 4 цилиндър изтрих грешката и до сега нямам проблем
и да се върва на първите ми думи аз не съм имал никога проблем с misfire 4 цилиндър като смених свещите тези хубавите при първото палене ми излезе misfire 4 цилиндър изтрих грешката и до сега нямам проблем
Re: m54 misfire
При мен проблема се реши със смяна на лулите на свещите, старите бяха видимо напукани и износени. Излиза към 100на лв. Дано и при вас това е решението...
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
Re: m54 misfire
някой пробвал ли е чистене на дюзите с ултразвук
би ли могло да има отношение по проблема ?
би ли могло да има отношение по проблема ?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1641
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: m54 misfire
В подфорум Е39 не пише ли нещо по темата?Те имат същия двигател и би трябвало да се борят също с проблема.Важно е да се разбере,дали с чистене на дюзи нещо се променя.Така отпадат повече неща,като възможни причини.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
Дюзите са сериозен кандидат за проблемите. Аз от 2-3 месеца съм им се наканил да ги нося на ултразвук, ама нещо непрекъснато не остават пари и все го отлагам.
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
давай престраши се преди всички нас
и ако има ефект гледай как ще ходим всички на ултразвук :-)
и ако има ефект гледай как ще ходим всички на ултразвук :-)
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
ми както го гледам Ноември ще е, че другия месец трябва да се купуват зимни обувки 

Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
http://forums.pnwfahren.com/showthread. ... he-problem
В тази тема става въпрос за същия проблем - misfire на M54B30 при студен двигател и автора е решил проблема след смяна на филтъра на купето, въздушния филтър и бобините.
И един пост от друга тема
Тук проблема е бил във "вентилацията на картерните газове".
В тази тема става въпрос за същия проблем - misfire на M54B30 при студен двигател и автора е решил проблема след смяна на филтъра на купето, въздушния филтър и бобините.
И един пост от друга тема
"Hi Whitetop,
I went through a monster saga over this very issue.
I had an E39 525i SE with the 2.5 litre M54 engine. It developed a misfire after 5 weeks in my ownership. 2 years later and thousands of € in time and parts the matter was rectified very cheaply by replacing the PCV (CCV) and all associated rubber hosing.
I had HVAs replaced, fuel system cleaned and filters replaced, MAF serviced, cam shaft sensor replaced, Vanos tested, coils replaced, plugs replaced and so on. None of these fixes worked. It even generated a PUMA case and they still could not resolve it. In the end I forced the issue after huge research and talking to various interested parties.
The symptoms sound familiar and mine started to deteriorate over time to the point that on every other cold start it would misfire.
In my case I can categorically state that replacing the Positive Crankcase Ventilator fixed the misfire. I verified this with 3 months of completely trouble free engine start ups and improved overall fuel economy.
Тук проблема е бил във "вентилацията на картерните газове".
Re: m54 misfire
Здравейте,
Някой чистил ли е дюзи до сега, дали има ефект за тресенето на колата сутрин рано?
Поздрави,
Михаил
Някой чистил ли е дюзи до сега, дали има ефект за тресенето на колата сутрин рано?
Поздрави,
Михаил
- koce_dji
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318
Re: m54 misfire
Колеги същия проблем с 4 цилиндровия двигател N42B20.Едно към едно.Не са бобини,свещи,филтри.Дюзите са чистени на ултразвук преди 30 000 км.
Re: m54 misfire
Аз лично бобини не съм сменял, само съм разменял. Макар, че навремето май една смених, но само една.
Въздушен филтър и купе ... никаква връзка не виждам а и съм ги сменял не веднъж от тогава.
Дюзи не съм чистил аз, чакам някой да се престраши с този проблем :-)
Въздушен филтър и купе ... никаква връзка не виждам а и съм ги сменял не веднъж от тогава.
Дюзи не съм чистил аз, чакам някой да се престраши с този проблем :-)
- nedodialkania
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: 2001' M54B22
Re: m54 misfire
аз съм с Е39 М54В22, чистих дюзите на ултразвук - никаква разлика. Вече почти съм се отказал да търся от къде идва проблема, сутрин като почне да прекъсва- гася, паля втори път и всичко е ок
Re: m54 misfire
А дали има някаква вероятност да е от датчик на разпр. вал
Т'ва от ръкава си го извадих и просто питам, а не твърдя 


Re: m54 misfire
Аз също имах този проблем, и след смяна на свещи (че не ги знаех от кога са ) и смяна на филтъра на картерните газове с два маркуча и се оправи. А между другото маркучите почти се бяха откъснали и смучеше въздух, не знам дали можеше да се оправи само със смяната им, но предпочетох да сменя и филтъра.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани